[T-jet] Dwumasowe koło zamachowe

Awatar użytkownika
jay_21
klubowicz
klubowicz
Posty: 1981
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:11
Przebieg: 67000
Silnik: 1.4 T-Jet
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Knurów
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 2 razy

[T-jet] Dwumasowe koło zamachowe

Post autor: jay_21 »

w T-Jecie ten pomysł nie przejdzie ze względu na dwumasę.
Linea 1.4 T-Jet Red Flamenco Dynamic
Awatar użytkownika
cichy
klubowicz
klubowicz
Posty: 3701
Rejestracja: 12 sie 2010, 23:49
Przebieg: 217000
Silnik: 2.0 110KM HDi
Lokalizacja: LBN
Podziękował: 104 razy
Otrzymał podziękowań: 70 razy
Kontakt:

Post autor: cichy »

emmer pisze: tak jest. tylko że to wtedy elektronika dobiera za nas obroty żeby silnik nie zgasł. to normalka w nowych samochodach
z ciekawości tak pojechałem, nic z tego
Sympatyk forum :-)
Awatar użytkownika
Tomek
Moderator
Moderator
Posty: 6684
Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
Przebieg: 131000
Silnik: 1.4 V8 + LPG
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Radom
Podziękował: 287 razy
Otrzymał podziękowań: 304 razy

Post autor: Tomek »

jay_21 pisze:w T-Jecie ten pomysł nie przejdzie ze względu na dwumasę.
:zdiwiony Poważnie jest dwumasa w T-Jetcie ???
Co dzień zaskakuje mnie ta włoska technika
Awatar użytkownika
emmer
klubowicz
klubowicz
Posty: 6032
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:18
Przebieg: 32000
Silnik: 1.5
Rocznik: 2017
Lokalizacja: Białobrzegi
Podziękował: 39 razy
Otrzymał podziękowań: 101 razy

Post autor: emmer »

jay_21 pisze:w T-Jecie ten pomysł nie przejdzie ze względu na dwumasę.
aż to dzisiaj sprawdzę bo cos mi tu nie gra
Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6774
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 144000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 219 razy
Otrzymał podziękowań: 375 razy

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

Spokojnie da się toczyć na 2 biegu na obrotach jałowych. Co ma do tego dwumasa?
Awatar użytkownika
emmer
klubowicz
klubowicz
Posty: 6032
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:18
Przebieg: 32000
Silnik: 1.5
Rocznik: 2017
Lokalizacja: Białobrzegi
Podziękował: 39 razy
Otrzymał podziękowań: 101 razy

Post autor: emmer »

Coval pisze:Spokojnie da się toczyć na 2 biegu na obrotach jałowych. Co ma do tego dwumasa?
No mnie sie tez tak wydaje, tzn jeste nawet pewien ze sie da czy na 2 czy na 1 biegu bo w korakch tak własnie jeżdżę.
Q
klubowicz
klubowicz
Posty: 647
Rejestracja: 30 lis 2010, 20:21
Przebieg: 0
Silnik: 1.4 8v 77KM
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Stolica podziemnych pomarańczy
Podziękował: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Post autor: Q »

Trzeba sobie znaleźć długi odcinek drogi na której nie będzie się nikomu przeszkadzać (ok 1-1,5 km)
w Poznaniu wystarczy wyjechać na miasto w godzinach szczytu i trzeba już szukać :ryczy

Ale wątpię aby te czary pomogły..
Odrzucam Waszą rzeczywistość i tworzę sobie własną :ink
Awatar użytkownika
jay_21
klubowicz
klubowicz
Posty: 1981
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:11
Przebieg: 67000
Silnik: 1.4 T-Jet
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Knurów
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Post autor: jay_21 »

Coval pisze:Co ma do tego dwumasa?
Dostaje w dupe - są wysokie drgania skrętne. Jak chcecie wcześnie wymieniać dwumas to tak jeździjcie na prawie jałowych obrotach. Ja w Bravie miałem tę przyjemność wymieniać i koszta nie należą do najmniejszych.

[ Dodano: |30 Sty 2011|, o 10:31 ]
Tomek, jest dwumas.
Linea 1.4 T-Jet Red Flamenco Dynamic
Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6774
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 144000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 219 razy
Otrzymał podziękowań: 375 razy

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

Czyli lepiej toczyć się w korku na 1ce z dużymi obrotami?
Awatar użytkownika
jay_21
klubowicz
klubowicz
Posty: 1981
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:11
Przebieg: 67000
Silnik: 1.4 T-Jet
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Knurów
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Post autor: jay_21 »

Coval pisze:Czyli lepiej toczyć się w korku na 1ce z dużymi obrotami?
Ja normalnie jak przy ruszaniu toczę się w korku, jak coś to wysprzęglam i toczę dalej.
Linea 1.4 T-Jet Red Flamenco Dynamic
Awatar użytkownika
bodzioc
klubowicz
klubowicz
Posty: 753
Rejestracja: 15 lut 2010, 16:10
Przebieg: 135000
Silnik: 1.4 8V
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Poznań
Otrzymał podziękowań: 5 razy

Post autor: bodzioc »

, jak coś to wysprzęglam i toczę dalej.[/quote]

I to jest błąd polecam stronę http://www.ecopoznaniak.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
bodzioc
Awatar użytkownika
jay_21
klubowicz
klubowicz
Posty: 1981
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:11
Przebieg: 67000
Silnik: 1.4 T-Jet
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Knurów
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Post autor: jay_21 »

bodzioc, ekologii mam już po dziurki w nosie (czy jak to się tam mówi) :)
Linea 1.4 T-Jet Red Flamenco Dynamic
Awatar użytkownika
krakus02
klubowicz
klubowicz
Posty: 1748
Rejestracja: 10 mar 2010, 20:32
Przebieg: 0
Silnik: 1.4 16V TJet
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Kraków / Łódź / Lubliniec
Podziękował: 24 razy
Otrzymał podziękowań: 16 razy

Post autor: krakus02 »

Przepraszam, ale co to jest dwumasa? Może to wstyd, ale nie wiem co to jest... :róż
„Śmiej się, śmiej, ale mój model to ferrari wśród Fiatów, oczywiście kiedy ja prowadzę" :ryczy
Q
klubowicz
klubowicz
Posty: 647
Rejestracja: 30 lis 2010, 20:21
Przebieg: 0
Silnik: 1.4 8v 77KM
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Stolica podziemnych pomarańczy
Podziękował: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Post autor: Q »

krakus02, klik
Odrzucam Waszą rzeczywistość i tworzę sobie własną :ink
Awatar użytkownika
Radeon
klubowicz
klubowicz
Posty: 419
Rejestracja: 13 sty 2010, 14:20
Przebieg: 38999
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Toruń
Otrzymał podziękowań: 5 razy

Post autor: Radeon »

Rozumiem że ta dwumasa dotyczy tylko T-Jeta, czy nasze V8 :zlośnik też?
Fiat 126p 1978r, Fiat 126elx 1998r, Fiat Uno 1,0 1996r, Ford Fiesta 1,6 xR2i 1989r, BMW e34 525i 1988r, FIAT LINEA 2009r :)
ODPOWIEDZ