Dodatkowe gniazda zapalniczki

Q
klubowicz
klubowicz
Posty: 647
Rejestracja: 30 lis 2010, 20:21
Przebieg: 0
Silnik: 1.4 8v 77KM
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Stolica podziemnych pomarańczy
Podziękował: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Dodatkowe gniazda zapalniczki

Post autor: Q »

W sumie pytanie chyba najbardziej do Ślimaka:
w tym temacie (niestety jest zamknięty i nie mogłem tam o to zapytać) piszesz, że zasilanie podłączyłeś "od spodu do gniazda zapalniczki" - odkręcałeś w tym celu całą plastikową osłonę czy tylko wydłubałeś gniazdo?
Chcę zmostkować gniazdo i podprowadzić zasilanie w okolice bezpieczników (i tam podpiąć zasilacz gps'a) oraz do schowka w celu.. o tym przy innej okazji - powiem tylko, że będzie się fajnie świeciło nie tylko w schowku :ink

Kwestia tylko taka - czy wystarczy wyciągnąć samo gniazdo odpowiednio dozując wartość przyłożonej do gniazda zapalniczki siły, czy też należy odkręcić całą tą osłonę aby niczego nie uszkodzić? Wolę zapytać niż zepsuć ucząc się na błędach :smak
Awatar użytkownika
ślimak
Administrator
Administrator
Posty: 3842
Rejestracja: 03 gru 2009, 21:39
Przebieg: 7000
Silnik: 2.0 HYBRID
Rocznik: 2022
Lokalizacja: Bytom
Podziękował: 553 razy
Otrzymał podziękowań: 445 razy
Kontakt:

Post autor: ślimak »

Ja tylko temat przeniosłem ze starego forum do nowego. Dlatego widnieje jako autor tego postu. Autorem przedstawionego rozwiązania jest PIOTR M i to pisze w tytule postu. Pozdro
Toyota sie je..e !!
Q
klubowicz
klubowicz
Posty: 647
Rejestracja: 30 lis 2010, 20:21
Przebieg: 0
Silnik: 1.4 8v 77KM
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Stolica podziemnych pomarańczy
Podziękował: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Post autor: Q »

Rzeczywiście - przepraszam za zamieszanie z autorem :!
Niemniej czy Piotr M lub ktokolwiek inny mógłby przybliżyć temat?
Nie chciałbym uszkodzić sobie gniazda wydłubując je, a odkręcanie całości to zabawa na dłuższą chwilę i w takim wypadku podejdę do tematu jak się zrobi troszkę cieplej..
Odrzucam Waszą rzeczywistość i tworzę sobie własną :ink
Awatar użytkownika
emmer
klubowicz
klubowicz
Posty: 6032
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:18
Przebieg: 32000
Silnik: 1.5
Rocznik: 2017
Lokalizacja: Białobrzegi
Podziękował: 39 razy
Otrzymał podziękowań: 101 razy

Post autor: emmer »

a mi się wydaje ze lepszym rozwiązaniem byłoby znalezienie pod dechą prądowego pod stacyjkę i dopiąć się do niego. mniej kabla, mniej zachodu.
Awatar użytkownika
adamson
klubowicz
klubowicz
Posty: 2375
Rejestracja: 11 gru 2009, 19:46
Przebieg: 41000
Silnik: 1.4 16V Turbo
Rocznik: 2018
Lokalizacja: SW / Świętochłowice / O. S.
Podziękował: 267 razy
Otrzymał podziękowań: 158 razy

Post autor: adamson »

Czy wyciągał już ktoś gniazdo zapalniczki? Kurde jak to zrobić, żeby czegoś nie urwać :?
FIAT TIPO HB Lounge 1.4 T-jet 120 KM
Q
klubowicz
klubowicz
Posty: 647
Rejestracja: 30 lis 2010, 20:21
Przebieg: 0
Silnik: 1.4 8v 77KM
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Stolica podziemnych pomarańczy
Podziękował: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Post autor: Q »

Nie wyciągałem gniazda zapalniczki - pod spodem jest ono bardziej rozbudowane więc wyciągnięcie go "w górę" bez uszkadzania tunelu będzie trudne.
W jakim celu chcesz je wyciągnąć? Jeśli chcesz się pod nie podpiąć to tutaj opisałem swoje zmagania:
http://www.lineaklubpolska.pl/viewtopic.php?t=1307" onclick="window.open(this.href);return false;
Natomiast jeśli chcesz je wymienić to będziesz musiał pokombinować..
Odrzucam Waszą rzeczywistość i tworzę sobie własną :ink
Awatar użytkownika
cichy
klubowicz
klubowicz
Posty: 3701
Rejestracja: 12 sie 2010, 23:49
Przebieg: 217000
Silnik: 2.0 110KM HDi
Lokalizacja: LBN
Podziękował: 104 razy
Otrzymał podziękowań: 70 razy
Kontakt:

Post autor: cichy »

adamson, Tak samo jak kolega Q podłączałem się do niej od spodu. Na początku myślałem zęby ją wyjąć ale miałem trudności z jednej strony jakaś blokada ją trzyma mimo że ładnie podskakuję do góry ale że jest spory dostęp do niej przy drążku zmiany biegów to już jej nie wyciągałem. Ewentualnie mógłbyś odkręcić osłonę boczną i już będziesz miał zapalniczkę jak na dłoni.
Sympatyk forum :-)
Awatar użytkownika
adamson
klubowicz
klubowicz
Posty: 2375
Rejestracja: 11 gru 2009, 19:46
Przebieg: 41000
Silnik: 1.4 16V Turbo
Rocznik: 2018
Lokalizacja: SW / Świętochłowice / O. S.
Podziękował: 267 razy
Otrzymał podziękowań: 158 razy

Post autor: adamson »

Może trochę źle zadałem pytanie, bo w sumie nie o gniazdo zapalniczki mi chodzi, a o samą kostkę, chciałbym się do niej podłączyć z drugim dodatkowym gniazdem. Po ściągnięciu mieszka wszystko widać jak na dłoni, ale nie umiem za bardzo odpiąć kostki, trzyma jak cholera :devil ,nie chciałbym czegoś połamać :smutny
FIAT TIPO HB Lounge 1.4 T-jet 120 KM
Q
klubowicz
klubowicz
Posty: 647
Rejestracja: 30 lis 2010, 20:21
Przebieg: 0
Silnik: 1.4 8v 77KM
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Stolica podziemnych pomarańczy
Podziękował: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Post autor: Q »

Z tego co pamiętam to kostka ma "zatrzask" z jednej strony - trzeba go wcisnąć i wtedy wyjąć kostkę.
Zatrzask na kostce dobrze widać na zdjęciach zrobionych przez pawe1_c na 2 stronie wątku do którego podałem wcześniej link.
Odrzucam Waszą rzeczywistość i tworzę sobie własną :ink
Awatar użytkownika
adamson
klubowicz
klubowicz
Posty: 2375
Rejestracja: 11 gru 2009, 19:46
Przebieg: 41000
Silnik: 1.4 16V Turbo
Rocznik: 2018
Lokalizacja: SW / Świętochłowice / O. S.
Podziękował: 267 razy
Otrzymał podziękowań: 158 razy

Post autor: adamson »

Też mi tak to wyglądało, ale za bardzo nie chciało się poddać tzn. rozłączyć. Może zrobię to metodą szybkozłączek na zacisk. Thx
FIAT TIPO HB Lounge 1.4 T-jet 120 KM
ODPOWIEDZ