Statystyka ustrek

duskap
klubowicz
klubowicz
Posty: 1818
Rejestracja: 16 sty 2010, 21:46
Przebieg: 113000
Silnik: 1,4 T-Jet+LPG
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Kraków / Bydgoszcz
Podziękował: 4 razy
Otrzymał podziękowań: 27 razy

Post autor: duskap »

giewat pisze:super, spojrze w garazu co mam. Rozumiem, ze wiekszosc opisywanych tu usterek nie powinna sie w moim egzemplarzu pojawic??
Teoretycznie. Niestety poprawione elementy (jak mocowania/łożyska amortyzatorów) czasami nadal są niepoprawne i się zużywają szybciej niż powinny. Wszechobecny brak smaru niestety dotyczy wszystkich Linek.
giewat
Nowy
Nowy
Posty: 15
Rejestracja: 28 sie 2010, 20:44
Przebieg: 21000
Silnik: 1,4 T-jet
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: giewat »

dzięki kolego...
Hmm, może wartoby zrobić taki "podręcznik nowego posiadacza" który obejmowałby te objawy na które powinno się zwrócić szczegolną uwagę - w szczególności to co się potrafiło wysypywać w dotychczasowej eksploatacji. Na pewno byłoby łatwiej z taka listą zapanowac i stosownie wcześnie leciec do ASO..
will
Moderator
Moderator
Posty: 3423
Rejestracja: 04 gru 2009, 20:04
Przebieg: 120000
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Markotów Duży
Podziękował: 127 razy
Otrzymał podziękowań: 61 razy

Post autor: will »

giewat napewno wytnij gumy przy drzwiach od tego bym zaczął. Pomysł na temat jest super.
LINEA 1.4 8V DYNAMIC
Astra K 1.4
Awatar użytkownika
cichy
klubowicz
klubowicz
Posty: 3701
Rejestracja: 12 sie 2010, 23:49
Przebieg: 217000
Silnik: 2.0 110KM HDi
Lokalizacja: LBN
Podziękował: 104 razy
Otrzymał podziękowań: 70 razy
Kontakt:

Post autor: cichy »

O usterkach powinniście dużo pisać ,przez 2,5 roku trochę ich miałem , oczywiście kończące się wizyta w ASO jak czytam u innych występujące usterki to w wielu autach się wszystko powiela :(
Sympatyk forum :-)
giewat
Nowy
Nowy
Posty: 15
Rejestracja: 28 sie 2010, 20:44
Przebieg: 21000
Silnik: 1,4 T-jet
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: giewat »

Czyli gumy przy drzwiach nie zostały uwzględnione w mod 0.1 ??

To jak? Ktoś ze stałych bywalców pokusi się o "podręcznik"??
Awatar użytkownika
kazgas
klubowicz
klubowicz
Posty: 715
Rejestracja: 22 sty 2010, 12:23
Przebieg: 85000
Silnik: 1,4 8V
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Czarna
Podziękował: 2 razy
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Post autor: kazgas »

Wysłany: Dzisiaj 11:47
Czyli gumy przy drzwiach nie zostały uwzględnione w mod 0.1 ??

To jak? Ktoś ze stałych bywalców pokusi się o "podręcznik"??
Zobacz will założył temat ABC nowego posiadacza Linei
Kazek
giewat
Nowy
Nowy
Posty: 15
Rejestracja: 28 sie 2010, 20:44
Przebieg: 21000
Silnik: 1,4 T-jet
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: giewat »

Qurcze, albo ja slepy albo niedowidzacy.... Gdzie ten temat??
Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6774
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 144000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 219 razy
Otrzymał podziękowań: 375 razy

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

Qurcze, albo ja slepy albo niedowidzacy.... Gdzie ten temat??
W "zrób to sam"
Awatar użytkownika
bacasos
klubowicz
klubowicz
Posty: 30
Rejestracja: 10 lut 2010, 12:38
Przebieg: 89500
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: bacasos »

28.10.2010... przebieg 14300.....wizyta w ASO w Dąbrowie Górniczej u Szczęsnego:
1.wymiana gniazd amortyzatorów przednich (wg.informacji serwisowej kod.44.03.10)
2.smarowanie poduszek zawieszenia amortyzatorów tylnych
3.regulacja klapki[zamka] pokrywy schowka
4.wymiana listwy podszybia
5.wymiana osłony chłodnicy dolnej[grila]
6.naprawa wiązki elektrycznej,lewego przedniego czujnika ABS

....jak na razie to tyle..heeee
Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6774
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 144000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 219 razy
Otrzymał podziękowań: 375 razy

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

bacasos pisze:wymiana osłony chłodnicy dolnej
Z powodu odprysków czy pękła?
Awatar użytkownika
bacasos
klubowicz
klubowicz
Posty: 30
Rejestracja: 10 lut 2010, 12:38
Przebieg: 89500
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: bacasos »

pęcherze pod lakierem
Orkann
Nowy
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 20 gru 2010, 18:01
Przebieg: 24600
Silnik: 1.4 16v
Rocznik: 2009
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Orkann »

u mnie 22 500 i przy stanie 14 800 akurat jak jechalem na wymiane oleju wypieła sie linka od wybieraka biegow ASO wymienilo na nową,reszta bez zarzutow
Awatar użytkownika
emmer
klubowicz
klubowicz
Posty: 6032
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:18
Przebieg: 32000
Silnik: 1.5
Rocznik: 2017
Lokalizacja: Białobrzegi
Podziękował: 39 razy
Otrzymał podziękowań: 101 razy

Post autor: emmer »

Orkann pisze:u mnie 22 500 i przy stanie 14 800 akurat jak jechalem na wymiane oleju wypieła sie linka od wybieraka biegow ASO wymienilo na nową,reszta bez zarzutow
pozazdrościć.

ps. gdzie serwisujesz maszynę?
Awatar użytkownika
biker-28
klubowicz
klubowicz
Posty: 69
Rejestracja: 28 sty 2010, 11:16
Przebieg: 9800
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Brzeszcze

Post autor: biker-28 »

przebieg 9154km
-suszenie lampy tylnej st.lewa
-suszenie lampy przód st.lewa
-czyszczenie silnika wentylatora nagrzewnicy
-wymiana łożyska amora tył prawa strona
-czyszczenie elektomagnesu licznika-dziwne brzeczenie podczas dodawania gazu
Marcin
Awatar użytkownika
cichy
klubowicz
klubowicz
Posty: 3701
Rejestracja: 12 sie 2010, 23:49
Przebieg: 217000
Silnik: 2.0 110KM HDi
Lokalizacja: LBN
Podziękował: 104 razy
Otrzymał podziękowań: 70 razy
Kontakt:

Post autor: cichy »

-czyszczenie elektomagnesu licznika-dziwne brzeczenie podczas dodawania gazu
o miałem coś takiego, nawet pytałem się na forum co to takiego ale tą usterkę miałem przez jeden dzień i mi przeszła
Sympatyk forum :-)
ODPOWIEDZ