Przeczyszczona listwa i wtryskiwacze. Wymontowałem każdy z listwy przeczyszczony metodą zasilacz 9V + denaturat - niestety nic to nie dało, jak kręcił po 4x tak kręci.
Ktoś coś podpowie co to może jeszcze być?
nie pali na zimnym, szczególnie rano
- ryszardo_
- klubowicz
- Posty: 149
- Rejestracja: 17 lis 2011, 21:36
- Przebieg: 180000
- Silnik: 1,4 77KM 8V + LPG
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Augustów
- Podziękował: 6 razy
- Otrzymał podziękowań: 49 razy
- Kontakt:
Re: nie pali na zimnym, szczególnie rano
Ja też mam taką samą instalację BRC i taką samą usterkę przy uruchomieniu na zimnym silniku musiałem kręcić trochę dłużej 3-4s.
Dokonałem małej przeróbki, na której jeżdżę już 3 lata i nie mam problemu z uruchomieniem zimnego silnika.
Zapraszam do opisu tu:
Dokonałem małej przeróbki, na której jeżdżę już 3 lata i nie mam problemu z uruchomieniem zimnego silnika.
Zapraszam do opisu tu:
- alvaro
- klubowicz
- Posty: 644
- Rejestracja: 15 wrz 2010, 22:30
- Przebieg: 205000
- Silnik: 1.4 8v + LPG BRC
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Brzeszcze/Babice
- Podziękował: 51 razy
- Otrzymał podziękowań: 5 razy
Re: nie pali na zimnym, szczególnie rano
Problem znowu powrócił. Ktoś mi też zasugerował przepuszczający elektrozawór lub coś z reduktorem. Jak sprawdzić co faktycznie przepuszcza? Wtrysków dawno nie płukałem w denaturacie. A jak bym zamówił nowe niebieskie wtryski BRC to coś trzeba regulować w instalacji czy tylko podmieniam stare na nowe?