przewody wysokiego napięcia [1.4 8V]

Awatar użytkownika
mwas
Prezes
Prezes
Posty: 7110
Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
Przebieg: 98000
Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
Rocznik: 2010
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 344 razy
Otrzymał podziękowań: 957 razy
Kontakt:

Re: przewody wysokiego napięcia [1.4 8V]

Post autor: mwas »

alvaro pisze: 14 paź 2023, 6:57 Jakiej firmy przewody polecacie?
Albo oryginał (więc niby Champion) albo NGK - w nic innego się nie baw bo to szajs, niestety łącznie z Bosch'em :oj
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
Darcolo
klubowicz
klubowicz
Posty: 50
Rejestracja: 16 sty 2013, 21:22
Przebieg: 156000
Silnik: 1.4 16V Turbo
Rocznik: 2009
Lokalizacja: okolice Krakowa
Podziękował: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Re: przewody wysokiego napięcia [1.4 8V]

Post autor: Darcolo »

Ja osobiście "przejechałem się" na przewodach NGK- w seicento. Sei przerywał w deszczu, wykluczyłem przewody zapłonowe- bo w miarę nowe i NGK. A winne były właśnie przewody NGK. Zobaczyłem w nocy pod maską dyskotekę- jeden z przewodów WN NGK miał chyba z pięć przebić - masakra.
Linea T-jet, 140kkm, 2009 r.
Awatar użytkownika
alvaro
klubowicz
klubowicz
Posty: 644
Rejestracja: 15 wrz 2010, 22:30
Przebieg: 205000
Silnik: 1.4 8v + LPG BRC
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Brzeszcze/Babice
Podziękował: 51 razy
Otrzymał podziękowań: 5 razy

Re: przewody wysokiego napięcia [1.4 8V]

Post autor: alvaro »

Wymieniłem dzisiaj na NGK i chodzi elegancko, tylko mam pytanie, wymieniałem na czuja, bo nie widziałem żadnych numerków i nie wiem czy kolejność/długość ma znaczenie?
skory85
klubowicz
klubowicz
Posty: 1391
Rejestracja: 16 paź 2016, 23:50
Przebieg: 173000
Silnik: 1.4 V8+lpg
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Sławków
Podziękował: 466 razy
Otrzymał podziękowań: 123 razy

Re: przewody wysokiego napięcia [1.4 8V]

Post autor: skory85 »

alvaro pisze: 26 lip 2024, 16:16 Wymieniłem dzisiaj na NGK i chodzi elegancko, tylko mam pytanie, wymieniałem na czuja, bo nie widziałem żadnych numerków i nie wiem czy kolejność/długość ma znaczenie?
Zawsze odpinalem jeden z cewki leciałem do świecy wymieniałem i następne tak samo. Może ci się udało 😉
Fiat 125p, Polonez Atu, Fiat Palio, Fiat Cinquecento, Fiat Punto II no i Linijka i czarny pug 308 II sw
Awatar użytkownika
alvaro
klubowicz
klubowicz
Posty: 644
Rejestracja: 15 wrz 2010, 22:30
Przebieg: 205000
Silnik: 1.4 8v + LPG BRC
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Brzeszcze/Babice
Podziękował: 51 razy
Otrzymał podziękowań: 5 razy

Re: przewody wysokiego napięcia [1.4 8V]

Post autor: alvaro »

skory85 pisze: 26 lip 2024, 22:00
alvaro pisze: 26 lip 2024, 16:16 Wymieniłem dzisiaj na NGK i chodzi elegancko, tylko mam pytanie, wymieniałem na czuja, bo nie widziałem żadnych numerków i nie wiem czy kolejność/długość ma znaczenie?
Zawsze odpinalem jeden z cewki leciałem do świecy wymieniałem i następne tak samo. Może ci się udało 😉
A ma to jakiekolwiek znaczenie? Kabel ma przekazywać prąd i jego funkcja jest zachowana (myślę, że nie ma znaczenia te parę mm w tą czy w tamtą), po prostu długość jest różna po to żeby było lepiej się dostać do niektórych świec i lepiej je ułożyć.
Nie znam się ale to tak na ten mój chłopski rozum ;)
skory85
klubowicz
klubowicz
Posty: 1391
Rejestracja: 16 paź 2016, 23:50
Przebieg: 173000
Silnik: 1.4 V8+lpg
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Sławków
Podziękował: 466 razy
Otrzymał podziękowań: 123 razy

Re: przewody wysokiego napięcia [1.4 8V]

Post autor: skory85 »


No to tak nie ma znaczenia bo cewka jest nad świecami. W Punto 2 było spaghetti z długością z cewki co świec 😜
Fiat 125p, Polonez Atu, Fiat Palio, Fiat Cinquecento, Fiat Punto II no i Linijka i czarny pug 308 II sw
ODPOWIEDZ