alvaro, z tego co opisujesz, to głuche stuki masz podczas skrętu i nawet podczas jazdy na wprost z niedużą prędkością. Jeśli padły Ci łożyska mocowań amortyzatorów (poduszki amortyzatorów), to sposób diagnozy opisałem w poście wcześniej - ręka na koło i kręcić kierownicą przy uruchomionym silniku. Jeśli poczujesz podczas tego manewru charakterystyczne stuki/chrobotanie, to ewidentnie do wymiany są łożyska. Natomiast objaw ten występuje TYPOWO podczas kręcenia kierownicą, a Ty piszesz, że masz stuki podczas skrętu, ale nie wiem, czy podczas ruchu kierownicą, czy podczas manewru zakręcania samochodu

Bo głuche stuki mogą jeszcze być generowane przez:
- uwalone łączniki stabilizatora, i tutaj nie chodzi o to, aby ściągać łączniki i sprawdzać sam stabilizator, tylko mocowanie łączników może być uwalone i to one stukają

- poluzowana nakrętka trzymająca amortyzator w górnym mocowaniu - wtedy cały amortyzator stuka o górne mocowanie/poduszkę
- najbardziej banalne - niedokręcone koło

I mówię tutaj jak najbardziej poważnie

Jesteśmy w okresie wymiany kół/opon na letnie

Może być tak, że po prostu śruby się poluzowały

Uwierz mi - przerabiałem to u siebie już niejednokrotnie i niedokręcone koło generowało stuki właśnie podczas zakręcania autem i podczas wolnych prędkości, zwłaszcza podczas mocniejszego dodania gazu, wtedy było słychać ewidentny stuk w okolicach koła

Więc, zanim zaczniesz grzebać gdzieś mocno głębiej, proponuję, abyś najpierw wytargał klucz z bagażnika lub z domu, jeśli taki posiadasz i sprawdził dokręcenie kół
