[1.3] SKRZYNIA BIEGÓW!!
- Radeon
- klubowicz
- Posty: 419
- Rejestracja: 13 sty 2010, 14:20
- Przebieg: 38999
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Toruń
- Otrzymał podziękowań: 5 razy
Przy nie rozgrzanym silniku troszkę ciaśniej wchodzi 3 bieg ale jakoś specjalnie mi to nie dokucza. Pozatym wybieranie biegów jest nie zwykle precyzyjne, każdy bieg w swoim miejscu. Co do trzymania rączki na drążku polecam podłokietnik, daje komfort :biznes: - chociaż drażni mnie jak pasażer się rozpycha :wkurzony: , bo na dwie rąsie miejsca tam nie ma.
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6774
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 144000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 219 razy
- Otrzymał podziękowań: 375 razy
Co do wstecznego to instrukcja mówi tak:
"Bieg wsteczny można włączyć
tylko przy całkowicie zatrzymanym
samochodzie. Przy pracującym silniku, przed
włączeniem wstecznego biegu zaczekać, co
najmniej 2 sekundy z wciśniętym do oporu
pedałem sprzęgła, aby uniknąć uszkodzenia
kół zębatych i zgrzytu."
No i faktycznie. Poczekanie chwilkę na postoju z wciśniętym sprzęgłem pomaga, R wchodzi bez problemu.
"Bieg wsteczny można włączyć
tylko przy całkowicie zatrzymanym
samochodzie. Przy pracującym silniku, przed
włączeniem wstecznego biegu zaczekać, co
najmniej 2 sekundy z wciśniętym do oporu
pedałem sprzęgła, aby uniknąć uszkodzenia
kół zębatych i zgrzytu."
No i faktycznie. Poczekanie chwilkę na postoju z wciśniętym sprzęgłem pomaga, R wchodzi bez problemu.
- mwas
- Prezes
- Posty: 7123
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 346 razy
- Otrzymał podziękowań: 965 razy
- Kontakt:
U mnie był przeciek wybieraka, mechanicy szybko sprawą się zajęli i do tej pory spokój. Ale chwilę po tej operacji okazało się dodatkowo, że jest jakaś nieszczelność przy skrzyni. Auto zawędrowało na pół dnia do serwisu i wszystko zostało uszczelnione. Przy okazji trzeba było wymienić jakąś uszczelkę przy półosi, bo też puszczała. Od tamtego czasu wszystko jest OK. Naprawa oczywiście w ramach gwarancji 8) więc jeśli komuś dzieje się podobnie, proponuję nie zwlekać.
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM