Andre27, co nie zmienia faktu, że "gazownik" mógł po prostu spier...ić robotę i instalacja może być źle wyregulowana i po jakimś czasie "miesza" ustawienia oryginalnych map benzynowych - ćwiczyliśmy to na forum nie raz

Łącznie z tym, że "profesjonalny" serwis ASO nie był w stanie poprawnie wyregulować niby dedykowanej instalacji gazowej, właśnie firmy Tartarini, właśnie w "prostym" jak by się mogło wydawać silniku 1.4 8v

Stąd moje sugestie do sprawdzenia

Odnośnie błędów, które podałeś - wydaje mi się, że mogą one występować właśnie wtedy, gdy rozjadą się mapy benzynowe pomimo, że świece i przewody są sprawne

I jeszcze w kwestii formalnej: w naszych autach nie ma czegoś takiego jak "ssanie"

Funkcja "ssania" jest realizowana przez komputer auta, który odpowiednio podnosi obroty silnik w zależności od jego temperatury. Nie pamiętam teraz dokładnie, ale wydaje mi się, że zaraz po odpaleniu zimnego silnika, obroty wskakują na ok 1100 - 1200 obr/min i po chwili spadają do ok 950 obr/min. Po nagrzaniu schodzi do poziomu ok 850-900 obr/min. Jeśli auto Ci potrafi zgasnąć na zimnym silniku to obroty muszą spadać poniżej tej wartości, a to może wskazywać na problemy z przepustnicą co może mieć związek z rozjechanymi mapami wtrysku paliwa lub z samą przepustnicą

A to z kolei wiąże się z procedurą, którą opisałem Ci w poprzednim poście
