CEZAR72, to co opisujesz ewidentnie wskazuje na źle ustawiony rozrząd

Zastanawiam się, czy ci, którzy to robili, posiadali blokady rozrządu czy po "rzeźnicku" próbowali to zrobić na własne "znaczniki", bo oryginalnych tam nie ma

Przy samej wymianie paska taki manewr jeszcze przechodzi (jeśli mechanik jest bardzo dokładny), ale przy ściąganiu głowicy już niestety jest zbyt duże ryzyko, że coś się przesunie a w związku z tym, że te silniki mają zmienne fazy rozrządu, ustawienie kółek w tej samej pozycji wg. takiego "znacznika" nie oznacza, że wszystko się ustawiło tak, jak przy ściąganiu paska rozrządu

Dlatego tak ważne jest poprawne ustawienie rozrządu przy użyciu blokad

Jedź do nich na reklamację i zadaj im pytanie wprost: czy posiadają blokady rozrządu do tego silnika. Jeśli nie albo nie będą w ogóle wiedzieli o czym do nich gadasz, to zażądaj zwrotu części pieniędzy, jakie będziesz musiał jeszcze wywalić w innym warsztacie za regulację rozrządu po czym odwróć się na pięcie i czym prędzej jedź do kogoś, kto wie jak to zrobić
