Witam
Samochód Fiat Linea T jet 1.4 120 km
Dzisiaj miałem problem z odpaleniem samochodu.
Następnie miałem informację by sprawdzić silnik.
Gdy robiłem oględziny koło silnika , czy nie ma wycieków. Znalazłem wiszący wąż przewód. Nie wiem od czego i gdzie powinien zostać podłączony.
Proszę o pomoc i udzielenie informacji od czego może być ten wiszący przewód wychodzący z okolicy akumulatora.
Pozdrawiam
Patryk
Wiszący przewód wąż, problem z odpaleniem, kotrolka silnika
Wiszący przewód wąż, problem z odpaleniem, kotrolka silnika
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- mwas
- Prezes
- Posty: 7123
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 346 razy
- Otrzymał podziękowań: 965 razy
- Kontakt:
Re: Wiszący przewód wąż, problem z odpaleniem, kotrolka silnika
Witaj przybyszu ! Miło, że do nas wpadłeś jak burza i na starcie żądasz od nas diagnozy na wszystkie bolączki samochodu 
Ten "wąż przewód" jak go nazywasz to mi wygląda na odprowadzenie wody spod tacki akumulatora, powinien on luźno zwisać obok silnika i skrzyni biegów, nie posiada on żadnych funkcji elektrycznych i raczej to nie on spowodował Twoje problemy. A odnośnie Twoich bolączek, to przede wszystkim: piszesz, że masz T-Jet'a a w profilu napisałeś 1.4 8V - warto to poprawić, bo wprowadza w błąd. Skoro wywaliło Ci komunikat "sprawdź silnik" to zapewne komputer zapamiętał jakieś błędy. Wydaje mi się, że podstawą do diagnozy w tej chwili byłoby podłączenie auta do komputera przez interfejs diagnostyczny i odczyt zapamiętanych błędów, wtedy będzie można coś więcej wywnioskować.

Ten "wąż przewód" jak go nazywasz to mi wygląda na odprowadzenie wody spod tacki akumulatora, powinien on luźno zwisać obok silnika i skrzyni biegów, nie posiada on żadnych funkcji elektrycznych i raczej to nie on spowodował Twoje problemy. A odnośnie Twoich bolączek, to przede wszystkim: piszesz, że masz T-Jet'a a w profilu napisałeś 1.4 8V - warto to poprawić, bo wprowadza w błąd. Skoro wywaliło Ci komunikat "sprawdź silnik" to zapewne komputer zapamiętał jakieś błędy. Wydaje mi się, że podstawą do diagnozy w tej chwili byłoby podłączenie auta do komputera przez interfejs diagnostyczny i odczyt zapamiętanych błędów, wtedy będzie można coś więcej wywnioskować.
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
Re: Wiszący przewód wąż, problem z odpaleniem, kotrolka silnika
Dziękuję Ci bardzo. Jestem totalnym laikiem. Stąd moje zachowanie nie na poziomie
-
- klubowicz
- Posty: 1394
- Rejestracja: 16 paź 2016, 23:50
- Przebieg: 173000
- Silnik: 1.4 V8+lpg
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Sławków
- Podziękował: 468 razy
- Otrzymał podziękowań: 123 razy
Re: Wiszący przewód wąż, problem z odpaleniem, kotrolka silnika
Poza tym to Cześć 
Witamy się w osobnym dziale jak chcesz to napisz coś więcej o sobie
Witamy się w osobnym dziale jak chcesz to napisz coś więcej o sobie
Fiat 125p, Polonez Atu, Fiat Palio, Fiat Cinquecento, Fiat Punto II no i Linijka i czarny pug 308 II sw