Tak jak piszesz. Założyłem sprężyny KYB RH 6406, które miały wymiary identyczne jak fabryczne (opis str. 20). Wygląd samochodu (wysokość) były dobre. Niestety, okazało się, że po obciążeniu auta, jest ono za miękkie. Po prostu zaczęło bujać tyłem (góra- dół), a na progach spowalniających - lekko dobijać. Inna charakterystyka (twardość) tej sprężyny. Po kilku dniach auto usiadło i zrobił się kozioł odwrotny, a światła trzeba było ustawić na 1.Szczypior pisze: 03 paź 2018, 13:26 Smak56 jakieś zakładał teraz ( jak dobrze zrozumiałem) i jest lepiej niż na tych od skody.
Tak więc wróciłem do sprężyn KYB 5543 (Skoda) i po małej modyfikacji jest trochę lepiej (wygląd). Tłumienie jest bardzo porównywalne z przodem. Przejechałem 1000 km (S3 i 6) z pełnym obciążeniem i było dobrze. Tak zostanie.