skory85, mądralo, ale Ty wymieniałeś sprzęgło rok temu

Ja mogę jedynie potwierdzić słuszność wymiany sprzęgła w opisywanych przypadkach zgrzytania biegów, zwłaszcza pierwszego i wstecznego - maiłem to i ja dokładnie rok temu i skończyło się to wymianą sprzęgła. Po wymianie - jak ręką odjął

Rozpisywałem się z resztą również na ten temat na forum

W 1.3 MJ pewnie będzie identycznie, jak z resztą opisywane jest to w wątku przytoczonym przez
Szczypiora

I fakt - w jednostkach 1.3 MJ sprzęgło niestety dość szybko "klęka"

Obstawiam więc, że u kolegi
Dominik0215 będzie dokładnie to samo

I stwierdzenie tutaj, że "sprzęgło jest dobre, bo nic się nie ślizga ani nie szarpie" niestety nie powinno być tutaj wyrocznią - sama tarcza sprzęgła może i są sprawne, ale pewnie docisk już siada a jak się wymienia docisk, no to umówmy się - tarcza sprzęgła to tylko formalność i warto ją również od razu wymienić

Zastanawiam się tylko, czy w przypadku tego Bravo nie wiąże się to z większymi kosztami

Tam jest dwumasa ?

Ale jest, czy jej nie ma - efekty ewidentnie wskazują na problemy ze sprzęgłem
