Raczej nie. Odboje stukają, nie obcierają.rustin pisze: 20 lut 2018, 23:55Po pracy jak jechałem to zauważyłem że na zakrętach z tyłu coś jakby obciera i to z prawej strony. Czy to mogą być te słynne odboje?
Kilka pytań w sprawie 1.3 Multijet i całokształtu
- smak56
- klubowicz
- Posty: 5233
- Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
- Przebieg: 285000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 368 razy
- Otrzymał podziękowań: 621 razy
Re: Kilka pytań w sprawie 1.3 Multijet i całokształtu
smak56
* * * *

* * * *
-
- klubowicz
- Posty: 818
- Rejestracja: 03 lut 2018, 1:06
- Przebieg: 170000
- Silnik: 1,3 mjet
- Rocznik: 2007
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 60 razy
Re: Kilka pytań w sprawie 1.3 Multijet i całokształtu
Było tylko słychać przez 2km potem już cisza. Nadkola zauważyłem, że z tyłu są baaardzo blisko koła, zerknę do nich. Dzięki bardzo
- smak56
- klubowicz
- Posty: 5233
- Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
- Przebieg: 285000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 368 razy
- Otrzymał podziękowań: 621 razy
Re: Kilka pytań w sprawie 1.3 Multijet i całokształtu
W trakcie jazdy pociągnij delikatnie za dźwignię hamulca ręcznego (z czuciem, bez zapadek). Wytrzyj rdzę ze szczęk i bębnów
(poważnie).

Jaki masz rozmiar opon (nie doczytałem?), bo czy ja wiem, żeby aż tak blisko?rustin pisze: 21 lut 2018, 15:30 Było tylko słychać przez 2km potem już cisza. Nadkola zauważyłem, że z tyłu są baaardzo blisko koła, zerknę do nich. Dzięki bardzo
smak56
* * * *

* * * *
-
- Moderator
- Posty: 2715
- Rejestracja: 10 mar 2012, 0:21
- Podziękował: 453 razy
- Otrzymał podziękowań: 329 razy
Re: Kilka pytań w sprawie 1.3 Multijet i całokształtu
A to ciekawe
...ja baaardzo blisko nadkola miałem koło po bliskim spotkaniu z krawężnikiem (bokiem, przy około 70 km/h). Kiedy to skutkiem było wygięcie belki, piasty, falgi, amora i takie tam 


- smak56
- klubowicz
- Posty: 5233
- Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
- Przebieg: 285000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 368 razy
- Otrzymał podziękowań: 621 razy
Re: Kilka pytań w sprawie 1.3 Multijet i całokształtu
No właśnie. Tam jest na tyle miejsca, że nic nie może obcierać. Chyba, że coś się urwało lub odkręciłohelletic pisze: 21 lut 2018, 17:54 A to ciekawe...ja baaardzo blisko nadkola miałem koło po bliskim spotkaniu z krawężnikiem (bokiem, przy około 70 km/h). ...

smak56
* * * *

* * * *
- karollino
- klubowicz
- Posty: 784
- Rejestracja: 21 sty 2011, 11:10
- Przebieg: 225000
- Silnik: 1,4 77KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Wrocław
- Podziękował: 110 razy
- Otrzymał podziękowań: 98 razy
Re: Kilka pytań w sprawie 1.3 Multijet i całokształtu
Albo nastepny pacjent ktory ma nie takie sprezyny jak powinien. Pamietacie nie tak dawny przypadek gdzie smak i chyba Tomek biegali wokol auta z miara i wysylali zdjecia przeswitu pomiedzy kolem a nadkolem?
Fiat Linea Dynamic:
+ DRL
+ subwoofer i maty w drzwiach
+ lusterko wsteczne autochrom z kamerą cofania
+ elektryczna regulacja lędźwi
+ regulacja wysokości fotela pasażera
+ podłokietnik z nawiewem
+ klimatronik
+ tempomat
+ DRL
+ subwoofer i maty w drzwiach
+ lusterko wsteczne autochrom z kamerą cofania
+ elektryczna regulacja lędźwi
+ regulacja wysokości fotela pasażera
+ podłokietnik z nawiewem
+ klimatronik
+ tempomat
-
- klubowicz
- Posty: 1391
- Rejestracja: 16 paź 2016, 23:50
- Przebieg: 173000
- Silnik: 1.4 V8+lpg
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Sławków
- Podziękował: 466 razy
- Otrzymał podziękowań: 123 razy
Re: Kilka pytań w sprawie 1.3 Multijet i całokształtu
Moim zdaniem w normie jest i nie będzie ocierac. A co do amorkow to bym zainwestował w osłony ich, gdzieś na forum jest od jakiego auta pasują. I zainwestuj w nowe bałwanki 

Fiat 125p, Polonez Atu, Fiat Palio, Fiat Cinquecento, Fiat Punto II no i Linijka i czarny pug 308 II sw
-
- Moderator
- Posty: 2715
- Rejestracja: 10 mar 2012, 0:21
- Podziękował: 453 razy
- Otrzymał podziękowań: 329 razy
Re: Kilka pytań w sprawie 1.3 Multijet i całokształtu
Ale w życiu, jaka norma
?? Wybacz, że tak bezpośrednio, ale...no ja na lato mam 17". Kolega tutaj na foto przedstawił nam 15". Wyobrażacie sobie w sytuacji ze zdjęcia 17"
bo ja nie. Ewidentnie to nadkole jest źle założone. Nie jestem teraz przy aucie, ale sięgajac pamięcią u mnie nadkole jest schowane we wnęce, a nie tak wystaje 
A co do sprężyn...u mnie było zawieszenie gwintowane od GP. Tam zupełnie sprężyny nie pasowały. Po każdym lewarowaniu auta musiałem celować sprężyną na swoje miejsce, co by mi nie wypadła, bo były tak krótkie. I nic nie ocierało przy 17" laczkach



A co do sprężyn...u mnie było zawieszenie gwintowane od GP. Tam zupełnie sprężyny nie pasowały. Po każdym lewarowaniu auta musiałem celować sprężyną na swoje miejsce, co by mi nie wypadła, bo były tak krótkie. I nic nie ocierało przy 17" laczkach

-
- klubowicz
- Posty: 818
- Rejestracja: 03 lut 2018, 1:06
- Przebieg: 170000
- Silnik: 1,3 mjet
- Rocznik: 2007
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 60 razy
Re: Kilka pytań w sprawie 1.3 Multijet i całokształtu
Z obu stron jest tak samo. Już zamawiam komplet bałwanków swaga z osłonami za 43zł
- Tomek
- Moderator
- Posty: 6684
- Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
- Przebieg: 131000
- Silnik: 1.4 V8 + LPG
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Radom
- Podziękował: 287 razy
- Otrzymał podziękowań: 304 razy
Re: Kilka pytań w sprawie 1.3 Multijet i całokształtu
A czy na tym nadkolu widać jakieś otarcia od opony???
U mnie jest dużo bliżej, bo jakieś 5mm i nic nie ociera.
U mnie jest dużo bliżej, bo jakieś 5mm i nic nie ociera.
- smak56
- klubowicz
- Posty: 5233
- Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
- Przebieg: 285000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 368 razy
- Otrzymał podziękowań: 621 razy
Re: Kilka pytań w sprawie 1.3 Multijet i całokształtu
Tomek, to nie to. Myślę, że coś dostało się między oberwaną osłonę amorka a koło i jakiś czas tarło. Wypadło i cisza

smak56
* * * *

* * * *
- Tomek
- Moderator
- Posty: 6684
- Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
- Przebieg: 131000
- Silnik: 1.4 V8 + LPG
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Radom
- Podziękował: 287 razy
- Otrzymał podziękowań: 304 razy
Re: Kilka pytań w sprawie 1.3 Multijet i całokształtu
I to będzie to. Wymieni się te porozrywane bałwanki i osłony, i będzie dobrze

- karollino
- klubowicz
- Posty: 784
- Rejestracja: 21 sty 2011, 11:10
- Przebieg: 225000
- Silnik: 1,4 77KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Wrocław
- Podziękował: 110 razy
- Otrzymał podziękowań: 98 razy
Re: Kilka pytań w sprawie 1.3 Multijet i całokształtu
helletic 17 jak dobrze policzy profil to będą niewiele większe w srednicy od tych które ma teraz, a moze okazać się że będą miały i mniejszą średnicę. Dla porównania 185/65/14 jest tożsame z 195/55/16 - różnica w średnicy wynosi 0,6mm. 205/45/17 to -5 mm więc w sumie jeszcze mniejsza
. Chyba ze źle liczę ;)
Ale pełna zgoda co do tego nadkola - myślałem że to efekt zdjęcia ale skoro Ty to zauważyłeś to i ja mówię jasno - jest źle założone, albo kupione jakieś chińskie

Ale pełna zgoda co do tego nadkola - myślałem że to efekt zdjęcia ale skoro Ty to zauważyłeś to i ja mówię jasno - jest źle założone, albo kupione jakieś chińskie
Fiat Linea Dynamic:
+ DRL
+ subwoofer i maty w drzwiach
+ lusterko wsteczne autochrom z kamerą cofania
+ elektryczna regulacja lędźwi
+ regulacja wysokości fotela pasażera
+ podłokietnik z nawiewem
+ klimatronik
+ tempomat
+ DRL
+ subwoofer i maty w drzwiach
+ lusterko wsteczne autochrom z kamerą cofania
+ elektryczna regulacja lędźwi
+ regulacja wysokości fotela pasażera
+ podłokietnik z nawiewem
+ klimatronik
+ tempomat