
Tak jak mówiłem czułem w kościach, że moja limuzynka choruje, od początku obserwowałem falowanie obrotów> Występowało tylko przy zapalaniu silnika, jak się rozgrzał i ponownie używana była lina tego dnia falowanie nie występowało, dlatego za bardzo się tym nie przejmowałem. Potem zaczęła słabnąć, a teraz niedawno kilka razy włączył się "tryb awaryjny" (tylko tak podejrzewam), a mianowicie gdy wyprzedzałem i deptałem na gaz na autostradzie osiągając 140 km/h nagle linea nie chciała jechać, gdy wciskałem więcej gazu automatycznie hamowała

Poczytałem na forum o podobnych przypadkach i wymieniłem filtr paliwa na początek, niestety dalej to samo. Teraz wiem że trzeba jeszcze sprawdzić i ewentualnie wyczyścić:
- czujnik ciśnienia doładowania
- przetwornik ciśnienia turbiny
- przepływomierz (samochód był podpięty do kompa, żadnych błędów nie było, ale podczas badania przy przyspieszaniu podawał na przepływce mało powietrza)
- gruba i cienka odma
- przepustnica
- kolektor ssący
I tu prośba. Czujnik ciśnienia, przetwornik turbo i przepływomierz wiem gdzie są (z tematu: [1.3] Utrata mocy w 1.3 multijet), tak odmy to nie wiem gdzie (nie mam dostępu jeszcze do wszystkich wątków

Pozdrawiam