leszek1234 pisze:duskap -moje fabryczne łożyska po 111tys.km nie trzeszczą przy kręceniu kierownicą, koła chodzą płynnie, mechanik mówi, że tam jest ok. No nie chcę wdawać się w jałową dyskusję kto wie lepiej co jest z moim autem bo to jakiś absurd. Może jednak jest jakiś kawałek gumy, inaczej uformowane nadkole lub inny szczegół różniący nasze auta skutkujący różnicą w żywotności tych łożysk. Można to pooglądać przy piwie na jakimś zlocie;)
Nie uwierzę, póki nie zobaczę. Mechanicy też ślepi potrafią być

Konstrukcja tych łożysk po prostu nie pozwala by się nie zatarły. Nie ma szans. Chyba, że nigdy nie jeździsz w deszczu

Albo już masz pozmianowe, które mają dłuższą żywotność ale to i tak byłoby szokujące, że tyle wytrzymały.
Oczywiście mocno zatarte łożyska na pewno wpływają na prowadzenie ale chyba mało kto czeka aż tak długo z ich wymianą. U mnie póki co nic nie siadło a sporo było przebiegu na trzeszczących. Niedługo znowu wymiana ale tym razem wstawię pozmianowy oryginał.