Alarm
-
- Nowy
- Posty: 28
- Rejestracja: 10 gru 2015, 20:55
- Przebieg: 166000
- Silnik: 1.4 16v Turbo
- Rocznik: 2008
- Podziękował: 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Alarm
Witam wszystkich. Jestem nowy na forum. Piszę bo przydarzyła mi się dziwna rzecz. Mianowicie po wymianie baterii w oryginalnym pilocie od alarmu, który jest jednocześnie kluczykiem (alarm to Cheetah ch-ae random ASC+ fiat linea ) pilot nie działa. I stąd moje pytanie czy da się go zakodować w domowych warunkach czy tylko serwis pomoże?
- mwas
- Prezes
- Posty: 7123
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 346 razy
- Otrzymał podziękowań: 965 razy
- Kontakt:
Re: Alarm
Przede wszystkim to witaj na forum przybyszu...
Odnośnie problemu: nie umieściłeś podstawowej informacji - czy to oryginalny kluczyk Fiata (scyzoryk) z wbudowanym pilotem
Czy oryginalny pilot, ale od tego alarmu
Jeśli jest to oryginalny kluczyk, to czemu miałby się "zgubić" w komputerze ? Jak dla mnie, to zweryfikuj dokładnie, czy oby na pewno dobrze włożyłeś baterię - polaryzacja plus/minus jest tutaj bardzo ważna
Bateria włożona odwrotnie po prostu nie zadziała 
Odnośnie problemu: nie umieściłeś podstawowej informacji - czy to oryginalny kluczyk Fiata (scyzoryk) z wbudowanym pilotem




Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
- Fiacik
- klubowicz
- Posty: 1328
- Rejestracja: 25 wrz 2014, 15:16
- Przebieg: 11000
- Silnik: 1,4 16V turbo mildhy
- Rocznik: 2024
- Lokalizacja: Żywiec
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 109 razy
Re: Alarm
Witaj
Z Twojego opisu za mało wynika ,ale jeżeli jest to alarm podobny od fabrycznego montowanego w roverach to bez oryginalnej instrukcji obsługi lub serwisu ,który go montował niewielu elektroników da mu radę.W roverze każdorazowo po wymianie baterii trzeba było zestroić pilota z alarmem za pomocą 4 cyfrowego kodu podanego na blaszce wraz z kluczykiem zapasowym.
Z Twojego opisu za mało wynika ,ale jeżeli jest to alarm podobny od fabrycznego montowanego w roverach to bez oryginalnej instrukcji obsługi lub serwisu ,który go montował niewielu elektroników da mu radę.W roverze każdorazowo po wymianie baterii trzeba było zestroić pilota z alarmem za pomocą 4 cyfrowego kodu podanego na blaszce wraz z kluczykiem zapasowym.
Piękna kobieta to niezbędny element wyposażenia pięknego auta 

-
- Nowy
- Posty: 28
- Rejestracja: 10 gru 2015, 20:55
- Przebieg: 166000
- Silnik: 1.4 16v Turbo
- Rocznik: 2008
- Podziękował: 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Re: Alarm
Jest to alarm fabryczny a pilot jest zintegrowany z kluczykiem typu "scyzoryk". Pokombinuje jeszcze i dam znać czy się udało 

- mwas
- Prezes
- Posty: 7123
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 346 razy
- Otrzymał podziękowań: 965 razy
- Kontakt:
Re: Alarm
Jak oryginalny to nie trzeba go zakodowywać ponownie. Sprawdź dokładnie baterię, czy jest dobrze włożona oraz czy na pewno jest sprawna.
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM