Wymiana kilku rzeczy
-
- klubowicz
- Posty: 30
- Rejestracja: 26 lut 2020, 20:34
- Przebieg: 55555
- Silnik: 1.4 16V Turbo
- Rocznik: 2010
- Podziękował: 7 razy
Wymiana kilku rzeczy
Cześć,
wybaczcie ogólnie nazwany temat, ale nie widzę sensu zakładać kilku oddzielnych tematów, wolę tutaj ładnie w zbiorczym zadać Wam te kilka pytań, na które prędzej niż ja znacie odpowiedzi. Uznałem, że zanim się zabiorę za grzebanie w aucie czy inne rzeczy, wolę dopytać tutaj doświadczonych użytkowników.
1. Czy panel sterowania klimatyzacją manualną ma własne podświetlenie? Czy tylko środkowe pokrętło z ikonką śnieżynki przy włączonej klimatyzacji to wyłączne oświetlenie?
2. Kierownica w Linei jest... za mała. Tymczasowo rozwiązałem to kupowaniem jakiegoś bieda pokrowca, jednak myślę, że można byłoby to jakoś estetyczniej rozwiązać. Wymiana raczej wchodzi w rachubę, zwłaszcza, że ta kierownica nie jest obszywana oraz nie ma sterowania radia. Czy kierownica z Cromy lub Bravo podejdzie? No i kwestia jeszcze sterowania radiem z kierownicy, zwłaszcza że planuję zamontować Pioneera DEH-80 PRS.
3. Czy wymieniał ktoś z was fotele przednie? Czy są dostępne na rynku takie, które można by metodą plug&play zamontować? Może inaczej, te fotele wydają mi się super twarde, naprawdę mało przyjemnie się w nich siedzi, mam porównanie do auta służbowego czy innego w rodzinie, jest duża różnica, na niekorzyść Fiata, więc zastanawiam się, czy cokolwiek uratuje mnie i mój kręgosłup (193cm wzrostu robi swoje).
4. Temat podłokietnika na razie zostawię, bo jeszcze zgłębiam wątek stworzony przez innego użytkownika jakieś 10 lat temu, gdzie chyba znajdę odpowiedź na trapiące mnie pytanie.
5. Czy montaż świateł przeciwmgielnych przednich jest żmudną pracą? Przyznam, nie robiłem takiej rzeczy, a jednak uważam, że w samochodzie, który planuje używać parę dobrych lat, chciałbym, aby owe światła się znajdowały.
Mam nadzieję, że was nie zirytuje to, że zadaje tak głupie pytania, ale na część z nich mimo wszystko ciężko było znaleźć odpowiedź. Pozdrawiam.
wybaczcie ogólnie nazwany temat, ale nie widzę sensu zakładać kilku oddzielnych tematów, wolę tutaj ładnie w zbiorczym zadać Wam te kilka pytań, na które prędzej niż ja znacie odpowiedzi. Uznałem, że zanim się zabiorę za grzebanie w aucie czy inne rzeczy, wolę dopytać tutaj doświadczonych użytkowników.
1. Czy panel sterowania klimatyzacją manualną ma własne podświetlenie? Czy tylko środkowe pokrętło z ikonką śnieżynki przy włączonej klimatyzacji to wyłączne oświetlenie?
2. Kierownica w Linei jest... za mała. Tymczasowo rozwiązałem to kupowaniem jakiegoś bieda pokrowca, jednak myślę, że można byłoby to jakoś estetyczniej rozwiązać. Wymiana raczej wchodzi w rachubę, zwłaszcza, że ta kierownica nie jest obszywana oraz nie ma sterowania radia. Czy kierownica z Cromy lub Bravo podejdzie? No i kwestia jeszcze sterowania radiem z kierownicy, zwłaszcza że planuję zamontować Pioneera DEH-80 PRS.
3. Czy wymieniał ktoś z was fotele przednie? Czy są dostępne na rynku takie, które można by metodą plug&play zamontować? Może inaczej, te fotele wydają mi się super twarde, naprawdę mało przyjemnie się w nich siedzi, mam porównanie do auta służbowego czy innego w rodzinie, jest duża różnica, na niekorzyść Fiata, więc zastanawiam się, czy cokolwiek uratuje mnie i mój kręgosłup (193cm wzrostu robi swoje).
4. Temat podłokietnika na razie zostawię, bo jeszcze zgłębiam wątek stworzony przez innego użytkownika jakieś 10 lat temu, gdzie chyba znajdę odpowiedź na trapiące mnie pytanie.
5. Czy montaż świateł przeciwmgielnych przednich jest żmudną pracą? Przyznam, nie robiłem takiej rzeczy, a jednak uważam, że w samochodzie, który planuje używać parę dobrych lat, chciałbym, aby owe światła się znajdowały.
Mam nadzieję, że was nie zirytuje to, że zadaje tak głupie pytania, ale na część z nich mimo wszystko ciężko było znaleźć odpowiedź. Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 10 mar 2020, 9:26 przez mkailodz, łącznie zmieniany 1 raz.
- helletic
- Moderator
- Posty: 2707
- Rejestracja: 10 mar 2012, 0:21
- Przebieg: 221000
- Silnik: 1.6 16V + LPG
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Szamotuły
- Podziękował: 462 razy
- Otrzymał podziękowań: 334 razy
Re: Wymiana kilku rzeczy
Cześć
Ad.1 świeci się cały panel, a nie tylko "śnieżynka". Poniżej link do manuala, jak wymienić podświetlenie.
https://www.lineaklubpolska.pl/viewtopi ... nie+panelu
Ad.2 myślę, że frezy są standardowe, przynajmniej w modelach Fiata. 100% pewności nie mam. Kiedyś tylko zmieniałem kierownicę w maluchu na kierownicę MOMO i pasowało plug&play. Chyba nikt u nas nie wymieniał kierownicy na większą.
Ad.3 w fotelach fabrycznych są czujniki, które informują auto o tym, że ktoś na nich siedzi (ma to chyba jakiś wpływ na działanie poduszek powietrznych i aktywuje alarm niezapiętych pasów). Jak obejść ten alarm, pojęcia nie mam. W każdym bądź razie na rynku są dostępne adaptery pod fotele sportowe. Jak to się ima fabrycznych rozwiązań, nie mam pojęcia. Są u nas i wyżsi użytkownicy i dają radę, nie narzekają na niewygody
Ad.5 warto mieć jakiś podnośnik, lub kanał do tej operacji. Po zdjęciu atrap wokół halogenów, będzie łatwiejszy dostęp do montażu. Powinny być miejsca fabryczne, do których przykręca się halogeny. Ja wymieniałem halogeny na światła dzienne ładnych parę lat temu i nie mogę sobie przypomnieć, jak to tam dokładnie było mocowane .
Ad.1 świeci się cały panel, a nie tylko "śnieżynka". Poniżej link do manuala, jak wymienić podświetlenie.
https://www.lineaklubpolska.pl/viewtopi ... nie+panelu
Ad.2 myślę, że frezy są standardowe, przynajmniej w modelach Fiata. 100% pewności nie mam. Kiedyś tylko zmieniałem kierownicę w maluchu na kierownicę MOMO i pasowało plug&play. Chyba nikt u nas nie wymieniał kierownicy na większą.
Ad.3 w fotelach fabrycznych są czujniki, które informują auto o tym, że ktoś na nich siedzi (ma to chyba jakiś wpływ na działanie poduszek powietrznych i aktywuje alarm niezapiętych pasów). Jak obejść ten alarm, pojęcia nie mam. W każdym bądź razie na rynku są dostępne adaptery pod fotele sportowe. Jak to się ima fabrycznych rozwiązań, nie mam pojęcia. Są u nas i wyżsi użytkownicy i dają radę, nie narzekają na niewygody
Ad.5 warto mieć jakiś podnośnik, lub kanał do tej operacji. Po zdjęciu atrap wokół halogenów, będzie łatwiejszy dostęp do montażu. Powinny być miejsca fabryczne, do których przykręca się halogeny. Ja wymieniałem halogeny na światła dzienne ładnych parę lat temu i nie mogę sobie przypomnieć, jak to tam dokładnie było mocowane .
Linea Dynamic 1.4 8V connection end...
Renault Scenic II 1.6 16V in progress
Renault Scenic II 1.6 16V in progress
- leszek1234
- klubowicz
- Posty: 2153
- Rejestracja: 25 lis 2012, 19:32
- Przebieg: 200000
- Silnik: 1.4 16V Turbo + LPG
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: blisko Rybnika
- Podziękował: 309 razy
- Otrzymał podziękowań: 211 razy
Re: Wymiana kilku rzeczy
ad.3 - ciekawe pytanie, bo akurat te przednie fotele chwali u mnie każdy , kto wsiądzie do tego auta... Ale to kwestia gustu, ja lubię twarde, w domowych fotelach i łóżkach też.
- mwas
- Prezes
- Posty: 6953
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 405 razy
- Otrzymał podziękowań: 950 razy
- Kontakt:
Re: Wymiana kilku rzeczy
helletic dał już linka z opisem co i jak, więc nie będę się tutaj rozwodził oprócz tego, że podświetlenie realizują dwie żaróweczki
Niem co rozumiesz przez "za mała" ale sądzę, że chodzi Ci o jej grubość, bo chyba nie o to, że ma za małą średnicę ? Dziwnie byłoby mieć koło kierownicy od... Stara A tak na poważnie, to jaką masz wersję wyposażenia auta ? Bo piszesz, że nie masz przycisków sterowania radiem oraz kierownica jest "goła". Jeśli masz wersję Dynamic, to... coś się działo z Twoim autem, bo ta kierownica powinna być obszyta czymś, co przypomina skórę oraz mieć przyciski sterowania radiem Tak czy inaczej, kierownicę zawsze można dać do obszycia, nawet te, które fabrycznie były obszyte tym czymś, co miało przypominać skórę Mówię z doświadczenia, bo sam poprawiałem to u siebie jak to skóropodobne coś zaczęło się łuszczyć i odpadaćmkailodz pisze: ↑09 mar 2020, 12:45 2. Kierownica w Linei jest... za mała. Tymczasowo rozwiązałem to kupowaniem jakiegoś bieda pokrowca, jednak myślę, że można byłoby to jakoś estetyczniej rozwiązać. Wymiana raczej wchodzi w rachubę, zwłaszcza, że ta kierownica nie jest obszywana oraz nie ma sterowania radia. Czy kierownica z Cromy lub Bravo podejdzie? No i kwestia jeszcze sterowania radiem z kierownicy, zwłaszcza że planuję zamontować Pioneera DEH-80 PRS.
Jeśli chodzi o wymianę kierownicy, to niestety nie wszystkie podejdą Wieloklin może i pasować, ale jest jeszcze kwestia mocowania samej kierownicy wraz "ślimakiem" do poduszki powietrznej, samej poduszki oraz otworów właśnie do sterowania radiem, klaksonem i samą poduszką. Z Bravo i Stilo raczej nie podejdzie, tak samo jak z GP i z tego co kojarzę, to sama kierownica w Linei jest tożsama z tym co jest w.... Doblo
Natomiast jeśli masz Dynamic'a, to warto jest pomyśleć o kierownicy z oryginalnym sterowaniem, przyciski można dokupić osobno.
Dodam jeszcze tylko, że kwestia "za małej" kierownicy to sprawa mocno indywidualna zależna od gustu, a ten każdy ma inny
Foteli jako tako chyba nikt u nas nie wymieniał a kwestia ich wygody, to tak jak w przypadku kierownicy, kwestia gustu Ja na swoje nie narzekam, ale może u Ciebie są inne fotele ? Nie wiem, czy przypadkiem wersja Active nie miała trochę innych foteli (na pewno tapicerka była inna) i czy mają np. regulację wysokości fotela kierowcy. Jeśli masz wersję Active (a Twoja kierownica mogłaby na to wskazywać), to może tak być, że masz nieco "gorsze" fotele Tylko czy T-Jet był wypuszczany w tej wersji silnikowej...mkailodz pisze: ↑09 mar 2020, 12:45 3. Czy wymieniał ktoś z was fotele przednie? Czy są dostępne na rynku takie, które można by metodą plug&play zamontować? Może inaczej, te fotele wydają mi się super twarde, naprawdę mało przyjemnie się w nich siedzi, mam porównanie do auta służbowego czy innego w rodzinie, jest duża różnica, na niekorzyść Fiata, więc zastanawiam się, czy cokolwiek uratuje mnie i mój kręgosłup (193cm wzrostu robi swoje).
Montaż świateł do jazdy dziennej troszkę przećwiczyliśmy i jest co najmniej kilka rozwiązań pokazanych tu na forum. Jeden sposób znajdziesz np TU -> https://www.lineaklubpolska.pl/viewtopi ... =94&t=4397, a inne TU -> https://www.lineaklubpolska.pl/viewtopic.php?f=38&t=52 - wątek jest bardzo rozwinięty, jest z czego czerpać inspiracje
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
-
- klubowicz
- Posty: 30
- Rejestracja: 26 lut 2020, 20:34
- Przebieg: 55555
- Silnik: 1.4 16V Turbo
- Rocznik: 2010
- Podziękował: 7 razy
Re: Wymiana kilku rzeczy
Ad 1. No to już mamy sprawę jasną, zresztą zauważyłem, że ostatnio jedna żaróweczka świeci, druga już nie, z tym będę walczył na dniach.
Ad 2. Tak tak, kwestia grubości jest tu kluczowa. Cóż, w papierach mam Dynamic, są czujniki cofania np, ale ogólnie wieje biedą, tj. klima manual, z przodu elektryczne szyby, z tyłu korbotronix, ogólnie widać, że wersja słabo wyposażona. Auto z rynku niemieckiego, może tam jakoś inaczej to było kompletowane. Niemniej, kierownica nie ma na sobie skóry, ani też przycisków. Rozumiem, że z podmianą kierownicy mógłby być problem, szkoda, ta od Cromy w sumie by się przypodobała. Najwyżej obszyje mi to ktoś jakoś.
Ad 3. Cóż, fotele, oprócz tego, że są granatowe, to wyglądają dosyć... biednie. Nie wiem jak to inaczej opisać, ot, zwykłe fotele, estetycznie nic ciekawego, twarde oparcie, trochę zmieniłem ich ustawienie, może się przyzwyczaję. Nie będę raczej foteli z Alfy Romeo kradł do Linei.
Ad 5. Zależałoby mi na przeciwmgielnych przednich. Jeśli miałbym się bawić w LEDy do jazdy dziennej, to chyba pobawiłbym się w ringi w kloszu świateł mijania i długich.
Ad 2. Tak tak, kwestia grubości jest tu kluczowa. Cóż, w papierach mam Dynamic, są czujniki cofania np, ale ogólnie wieje biedą, tj. klima manual, z przodu elektryczne szyby, z tyłu korbotronix, ogólnie widać, że wersja słabo wyposażona. Auto z rynku niemieckiego, może tam jakoś inaczej to było kompletowane. Niemniej, kierownica nie ma na sobie skóry, ani też przycisków. Rozumiem, że z podmianą kierownicy mógłby być problem, szkoda, ta od Cromy w sumie by się przypodobała. Najwyżej obszyje mi to ktoś jakoś.
Ad 3. Cóż, fotele, oprócz tego, że są granatowe, to wyglądają dosyć... biednie. Nie wiem jak to inaczej opisać, ot, zwykłe fotele, estetycznie nic ciekawego, twarde oparcie, trochę zmieniłem ich ustawienie, może się przyzwyczaję. Nie będę raczej foteli z Alfy Romeo kradł do Linei.
Ad 5. Zależałoby mi na przeciwmgielnych przednich. Jeśli miałbym się bawić w LEDy do jazdy dziennej, to chyba pobawiłbym się w ringi w kloszu świateł mijania i długich.
- mwas
- Prezes
- Posty: 6953
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 405 razy
- Otrzymał podziękowań: 950 razy
- Kontakt:
Re: Wymiana kilku rzeczy
Łojjj... pomroczność jasna mnie dopadła... źle odczytałem
Masz auto z rynku niemieckiego i to sporo tłumaczy, tam dziwnie konfigurowali te auta Wychodzi na to, że masz wersję Dynamic, ale "od niemca" to takie trochę połączenie naszego Active z Dynamic'iem U nas w wersji Dynami w standardzie były światła przeciwmgłowe i skórzana kierownica z przyciskami do sterowania radiem, z radiem fabrycznym oczywiście. Ale spokojnie... te auta są takie, że w zasadzie wszystko da się podłączyć w fabryczny sposób, tylko czasem trzeba troszkę pokombinować Tak powinno być ze światłami przeciwmgłowymi, tylko że, zapewne nie masz ich sterowania w kabinie, bo jeśli ich włącznik (z lewej strony kierownicy, obok przycisku do włączania przeciwmgłowych tylnich) u Ciebie jest, to oznacza, że auto miało dzwona a naprawiający nie przyłożył się do roboty i zrobił to totalnie po kosztach Jeśli nie masz sterowania, to trzeba się będzie zaopatrzyć w nowy panel sterujący z kompletem przycisków, lampy przeciwmgłowe z przodu i maskownice w zderzak do nich (chyba że wytniesz otwory w tych, co masz ), trochę przewodów i odrobinę wiedzy jak to wszystko podłączyć Światła sterowane są przez bodykomputer, ale tutaj nie ma problemu - wystarczy w nim zrobić adaptację nowo dołożonego elementu i wszystko powinno zacząć działać jak należymkailodz pisze: ↑10 mar 2020, 20:37 Ad 1. No to już mamy sprawę jasną, zresztą zauważyłem, że ostatnio jedna żaróweczka świeci, druga już nie, z tym będę walczył na dniach.
Ad 2. Tak tak, kwestia grubości jest tu kluczowa. Cóż, w papierach mam Dynamic, są czujniki cofania np, ale ogólnie wieje biedą, tj. klima manual, z przodu elektryczne szyby, z tyłu korbotronix, ogólnie widać, że wersja słabo wyposażona. Auto z rynku niemieckiego, może tam jakoś inaczej to było kompletowane. Niemniej, kierownica nie ma na sobie skóry, ani też przycisków. Rozumiem, że z podmianą kierownicy mógłby być problem, szkoda, ta od Cromy w sumie by się przypodobała. Najwyżej obszyje mi to ktoś jakoś.
Ad 3. Cóż, fotele, oprócz tego, że są granatowe, to wyglądają dosyć... biednie. Nie wiem jak to inaczej opisać, ot, zwykłe fotele, estetycznie nic ciekawego, twarde oparcie, trochę zmieniłem ich ustawienie, może się przyzwyczaję. Nie będę raczej foteli z Alfy Romeo kradł do Linei.
Ad 5. Zależałoby mi na przeciwmgielnych przednich. Jeśli miałbym się bawić w LEDy do jazdy dziennej, to chyba pobawiłbym się w ringi w kloszu świateł mijania i długich.
Odnośnie kierownicy ze sterowaniem radiem: Czy masz fabryczne radio ? Jeśli tak, to warto byłoby się wyposażyć w oryginalną kierownicą z przysikami do sterowania tym radiem, np TU -> https://allegro.pl/oferta/fiat-linea-ki ... 8331616158. Nie ma się co przejmować, że poducha jest tu wystrzelona ponieważ poduchę przekładasz wtedy ze swojej kierownicy. Po odpowiednim podłączeniu takiej kierownicy powinieneś uzyskać możliwość sterowania oryginalnym radiem oraz kierownicę obszytą skórą, która powinna być dużo wygodniejsza od tej, którą masz aktualnie
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
-
- klubowicz
- Posty: 30
- Rejestracja: 26 lut 2020, 20:34
- Przebieg: 55555
- Silnik: 1.4 16V Turbo
- Rocznik: 2010
- Podziękował: 7 razy
Re: Wymiana kilku rzeczy
No jest to dziwnie skonfigurowane auto, to prawda. Co do sterowania, to słyszałem właśnie, że musiałbym wymienić moduł sterowania po lewej stronie.
Będę się w to bawił w tym roku, bo jakoś nie mogę przeżyć braku tych przeciwmgielnych.
Co do kierownicy i radia, za kilka dni będę montował i tak swoje radio marki Pioneer, fabryczne zostanie wyjęte. Zastanawia mnie tylko, o ile zakupiłbym kierownicę multifunkcyjną, ile babrania by było z łączeniem niestandardowego radia z nią.
Będę się w to bawił w tym roku, bo jakoś nie mogę przeżyć braku tych przeciwmgielnych.
Co do kierownicy i radia, za kilka dni będę montował i tak swoje radio marki Pioneer, fabryczne zostanie wyjęte. Zastanawia mnie tylko, o ile zakupiłbym kierownicę multifunkcyjną, ile babrania by było z łączeniem niestandardowego radia z nią.
- mwas
- Prezes
- Posty: 6953
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 405 razy
- Otrzymał podziękowań: 950 razy
- Kontakt:
Re: Wymiana kilku rzeczy
Żeby wykorzystać oryginalne przyciski z kierownicy obawiam się, że będziesz potrzebował specjalny moduł tłumaczący komendy z szyny CAN do radia, które wsadzisz - temat omawiany na forum A, i jeśli będziesz wymieniał radio, to pamiętaj, że radio również jest w pełni sterowane z szyny CAN, nie znajdziesz we wtyczce tzw. "plusa po stacyjce", będziesz musiał go dorobić
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
- buhert
- klubowicz
- Posty: 942
- Rejestracja: 20 gru 2009, 23:13
- Lokalizacja: Polska
- Otrzymał podziękowań: 31 razy
Re: Wymiana kilku rzeczy
Ad3. - masz rację fotele są słabe...zawsze jakieś dziwne mi się wydawały a kierowcy są rośli i dopiero jak pojawiło się GP z pakietem Sport i fotelami to...te z Linei są super niewygodne.
-
- klubowicz
- Posty: 30
- Rejestracja: 26 lut 2020, 20:34
- Przebieg: 55555
- Silnik: 1.4 16V Turbo
- Rocznik: 2010
- Podziękował: 7 razy
Re: Wymiana kilku rzeczy
No dobra, jako że temat i tak stanął w miejscu u mnie, poza żarówkami, to mam dwa pytania:
- wymieniał ktoś fotele? Zależałoby mi na jak najmniejszym babraniu, nie wiem czy plug&play przejdzie, zwłaszcza że jeszcze trzeba by czujkę od pasów przerobić, no ale jeśli nawet jest do zrobienia, to które fotele byłyby "wygodniejsze"? Tak jak przedmówca wspomniał fotele z GP ver. Sport?
- gdzie znajdę pólkieszeń 1 DIN do Fiata? Oryginalna ma niewłaściwe wymiary, tj. na szerokość jest dobra, a na wysokość "wżyna" się w radio. Ciężko będzie mi znaleźć zwykła pólkieszeń, zwłaszcza że fiatowska jest montowana na cztery śruby.
- wymieniał ktoś fotele? Zależałoby mi na jak najmniejszym babraniu, nie wiem czy plug&play przejdzie, zwłaszcza że jeszcze trzeba by czujkę od pasów przerobić, no ale jeśli nawet jest do zrobienia, to które fotele byłyby "wygodniejsze"? Tak jak przedmówca wspomniał fotele z GP ver. Sport?
- gdzie znajdę pólkieszeń 1 DIN do Fiata? Oryginalna ma niewłaściwe wymiary, tj. na szerokość jest dobra, a na wysokość "wżyna" się w radio. Ciężko będzie mi znaleźć zwykła pólkieszeń, zwłaszcza że fiatowska jest montowana na cztery śruby.
- buhert
- klubowicz
- Posty: 942
- Rejestracja: 20 gru 2009, 23:13
- Lokalizacja: Polska
- Otrzymał podziękowań: 31 razy
Re: Wymiana kilku rzeczy
Mam ten turecki wynalazek w sedanie i GP w Sporcie. Patrząc na to, że wiele rzeczy się różni obstawiam, że "plug&play" nie przejdzie w przełożeniu foteli, biorąc pod uwagę, że GP Sport w większości przypadków elektryka rozbudowana (lędźwiowa z podłokietnika itd...).
Co do foteli to te z Linei przy GP Sport to jakieś badziewie...ale jak ktoś posiedzi tylko w standardowych z GP czy Linei to uzna, że są ok. Do tych z pakietu Sport nijak się jednak mają...
Według mnie gra nie warta świeczki w przekładanie, bawienie się itd.
Co do foteli to te z Linei przy GP Sport to jakieś badziewie...ale jak ktoś posiedzi tylko w standardowych z GP czy Linei to uzna, że są ok. Do tych z pakietu Sport nijak się jednak mają...
Według mnie gra nie warta świeczki w przekładanie, bawienie się itd.
-
- klubowicz
- Posty: 30
- Rejestracja: 26 lut 2020, 20:34
- Przebieg: 55555
- Silnik: 1.4 16V Turbo
- Rocznik: 2010
- Podziękował: 7 razy
Re: Wymiana kilku rzeczy
Rzadko teraz jeżdżę Fiatem, to w sumie przestały mi te fotele przeszkadzać. Pozostaje problem radia, niestety w elektryce jestem zielony, więc nie wiem jak to zrobić (czy żółty kabelek w czerwony połączyć przy kostce czy jak). Większym problemem jest ta polkieszen, gdyż standardowe radio nie mieści się w nią. Ciężko znaleźć dedykowaną do Fiata z otworami, a zarazem rozmiarowo dobrą (na szerokość dobra, na wysokość nie).
Do tego dochodzi błahy problem z bagażnikiem, gdzie lubią mi się uchwyty od siłowników ułamać. Siłownik odpowiada za to, na ile się otworzy bagażnik? Raczej nie powinien, a u mnie tak jest.
Do tego dochodzi błahy problem z bagażnikiem, gdzie lubią mi się uchwyty od siłowników ułamać. Siłownik odpowiada za to, na ile się otworzy bagażnik? Raczej nie powinien, a u mnie tak jest.
- mwas
- Prezes
- Posty: 6953
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 405 razy
- Otrzymał podziękowań: 950 razy
- Kontakt:
Re: Wymiana kilku rzeczy
Odnośnie podmiany radia to TU -> https://www.lineaklubpolska.pl/viewtopi ... 65#p105865 masz dość obszernie wyjaśnione co i jak, łącznie z kwestią montażu
Jeśli chodzi o bagażnik - co rozumiesz przez: "lubią mi się uchwyty od siłowników ułamać" ? Siłownik raczej ma za zadanie, żeby klapę się łatwiej opierało oraz żeby nie "waliła" jak się bagażnik zamyka, ale czy ma również funkcję ograniczającą otwarcie... do jakiego momentu otwiera Ci się klapa ?
Jeśli chodzi o bagażnik - co rozumiesz przez: "lubią mi się uchwyty od siłowników ułamać" ? Siłownik raczej ma za zadanie, żeby klapę się łatwiej opierało oraz żeby nie "waliła" jak się bagażnik zamyka, ale czy ma również funkcję ograniczającą otwarcie... do jakiego momentu otwiera Ci się klapa ?
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM