Po pierwsze - elektrycznie z GP to nasze auta mają bardzo mało wspólnego. Body jest zupełnie inny, bliżej nam do Bravo lub Idei.
Po drugie - tempomat ma mało wspólnego z obwodem tylnej wycieraczki. Sam błąd tylnej wycieraczki potrafi zostać zapamiętany w komputerze i to niezależnie, czy ktoś dokładał (czy też miał fabrycznie) tempomat, czy nie. Nieraz już usuwałem te błędy z body, zarówno u siebie jak i u innych i nie ma tutaj znaczenia ani wersja silnikowa, ani wyposażeniowa.
Po trzecie - tempomatu nie da się tak po prostu zdezaktywować. Do póki sterowanie z manetki jest fizycznie wpięte w złączkę w komorze silnika, dopóty tempomat działa, niezależnie od uruchomienia kontrolki na zestawie wskaźników.
U Michała wystąpiła bardzo dziwna usterka, której do tej pory nikt z nas chyba nie miał. Może być rzeczywiście tak, że gdzieś w instalacji załapało się przebicie i komp odczytuje to jako obwód tylnej wycieraczki (no skoro zapamiętuje błędy związane z tylną wycieraczką, to może też twierdzić, że taki obwód mamy

). Sprawa jest o tyle upierdliwa, że nawet nie mamy pojęcia, gdzie zacząć tego szukać

Więc, jeśli ASO ma dobrego elektryka, to wizyta u nich wydaje mi się całkiem słuszna.
Daj znać, co się okaże
