Rożnice pomiędzy T-Jet a wolnossącym 1.4
: 06 lut 2010, 11:28
Info zaczerpnięte z innego forum:
Główne różnice:
- głowica i głowica górna wykonana z innego materiału,
- wał korbowy silnika ze stali odlewanej (z żeliwa w wersji bez turbo), obrabiany cieplnie
indukcyjnie, osiem przeciwciężarów rozmieszczonych co 180 stopni dla dokładniejszego
wyważenia silnika dla mas obrotowych,
- śruby mocujące koło zamachowe to gwint M9 (M8 w wersji bez turbo),
- korpus silnika o zwiększonej wysokości o 0,8 mm,
- specyficzne tłoki (inny wymiar pomiędzy osią a denkiem tłoka i wartość komory spalania
znajdującej się w denku tłoka,
- specyficzna uszczelka (metalowa dla wersji turbo),
inne wsporniki silnika.
Główne różnice:
- głowica i głowica górna wykonana z innego materiału,
- wał korbowy silnika ze stali odlewanej (z żeliwa w wersji bez turbo), obrabiany cieplnie
indukcyjnie, osiem przeciwciężarów rozmieszczonych co 180 stopni dla dokładniejszego
wyważenia silnika dla mas obrotowych,
- śruby mocujące koło zamachowe to gwint M9 (M8 w wersji bez turbo),
- korpus silnika o zwiększonej wysokości o 0,8 mm,
- specyficzne tłoki (inny wymiar pomiędzy osią a denkiem tłoka i wartość komory spalania
znajdującej się w denku tłoka,
- specyficzna uszczelka (metalowa dla wersji turbo),
inne wsporniki silnika.