Strona 1 z 1

Zamek bagażnika

: 28 sty 2012, 20:30
autor: andre0412
Witajcie.Tego tematu chyba jeszcze nie było.Mam taki problem,od pewnego czasu nie działa mi automatyczne otwieranie klapy bagażnika.naciskanie pilota i przycisku w desce nic nie daje,pozostaje tylko kluczyk.Czasami słychać klikanie przekaźnika chyba gdzieś w bagażniku,ale nie wiem gdzie.Miał już ktoś z Was taki przypadek.nadmieniam,że nie jest to wina mrozów,zaczęło się przed nimi.

: 28 sty 2012, 20:36
autor: duskap
andre0412, do wymiany masz zamek klapy bagażnika. Ojciec miał to w GP.

: 28 sty 2012, 20:37
autor: Tomek
A może się po prostu coś rozpięło, warto sprawdzić, a dostęp do zamka jest prosty

: 28 sty 2012, 20:39
autor: andre0412
duskap,pamiętasz może ile zapłacił?

: 28 sty 2012, 20:40
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
Nie zamarzł?

: 28 sty 2012, 20:43
autor: andre0412
coval,nie zamarzł.Zaczęło się to na długo przed mrozami.Myślałem,że jak samo się zaczęło to i samo skończy :przykry dlatego nie zawracałem głowy na forum.Jednak teraz przy mrozach jest to już uciążliwe.

: 28 sty 2012, 20:45
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
Ja bym go wyjął i na krótko podłączył do akumulatora.

: 28 sty 2012, 20:50
autor: andre0412
Pewnie i tak trzeba będzie zrobić.Tylko niech mrozy trochę zelżeją bo paluszki przymarzają.

: 28 sty 2012, 20:50
autor: Tomek
Zanim się kupi nowy zamek, lepiej wykręcić i sprawdzić stary

: 28 sty 2012, 21:03
autor: duskap
andre0412, 120zł.

: 28 sty 2012, 21:06
autor: smak56
andre0412, u mnie problem z otwieraniem bagażnika przyciskiem z konsoli występował przy słabym akumulatorze. Po jego /akumulatora/ wymianie problem zniknął. U Ciebie jest coś innego, gdyż nie otwiera również z pilota a tego nie miałem.

: 28 sty 2012, 22:37
autor: mireks
smak56 pisze:andre0412, u mnie problem z otwieraniem bagażnika przyciskiem z konsoli występował przy słabym akumulatorze. Po jego /akumulatora/ wymianie problem zniknął. U Ciebie jest coś innego, gdyż nie otwiera również z pilota a tego nie miałem.
smak56 u mnie jest dokładnie tak samo nawet teraz w styczniu 2012 r. Mam nadal oryginalny fabryczny akumulator. Jednak nawet jeśli klawisz z konsoli w czasie mrozów zawodzi, to pilot zawsze działa. W mojej ocenie problemu z zamkiem trzeba się doszukiwać w spadku witalności akumulatora. W trzecim roku eksploatacji problem akumulatora zaczyna być dostrzegalny. Obstawiałbym spadek napięcia na akumulatorze z powodu niskich temperatur. Czujnik dostaje informacje o spadku napięcia zasilania, co może być przez centralkę samochodu kwalifikowane jako próba nieuprawnionej ingerencji w samochód i efekty slychać i widać w postaci takich skutków ubocznych jak np. brak możliwości otwarcia bagaznika :pomysli

Moze tomek i daro70 coś więcej napiszą ponieważ w swoim czasie razem szukali przyczyny usterki rzekomego niedomknięcia klapy bagażnika. Okazało się, że coś nie łączyło w ryglu zamka.

witaj

: 29 sty 2012, 21:47
autor: pawel-a2
ja na twoim miejscu wymieniłbym bateryjkę w pilocie i spsiukał zamek wd-40.
tak będzie najtaniej i przy okazji nasmarujesz zameczek. ja wczoraj spsiukałem wszystkie

: 29 sty 2012, 22:04
autor: Q
pawel-a2 pisze:spsiukał zamek wd-40
Ja używam LUB OIL 88 (smar do urządzeń precyzyjnych) na zamki - WD-40 czy inne tego typu wynalazki rozpuszczają i wypłukują inne smary (fakt pozostawiają jakąś warstwę ochronno smarującą) więc wolę ograniczyć stosowanie tego do zardzewiałych śrub..
A na uszczelki smar silikonowy w sprayu - kiedyś silikonowym także zamki traktowałem i też się sprawdzał.

Generalnie wd-40 czy cx-80 to raczej środki penetrujące niż smarujące i po czasie wysychają.

zamek

: 29 sty 2012, 22:36
autor: pawel-a2
jeszcze lepiej mogło by być tak: popsiukać wd-40 aby rdza i brudy odpadły i potem ten twój preparacik na zasmarowanie. następnym razem tak zrobię