Strona 1 z 3
Chip tuning 1.4 8V.
: 16 cze 2011, 18:43
autor: BUŁA
Mam pytanko .Czy ktoś miał doczynienia z tuningiem elektronicznym silnika i czy jest sens podnoszenia mocy o 8 KM. bo ponoć tyle można uzyskać z tej jednostki.Ciekawi mnie jaki jest tego efekt jak zmieniają charakterystykę silnika , a może jest to zwykłe wyłudzanie pieniędzy. Jeżeli jest to realne to 85 kucyków sporo poprawi sprawność linki .(wydatek ok. 1000 zł.)
: 16 cze 2011, 18:53
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
Był sobie kiedyś na forum niejaki "helletic" i dobrze pamiętam, że jego fabryczne 8v na hamowni wypluło 85KM.
: 16 cze 2011, 19:51
autor: daro70
w sumie ciekawy wątek 85 km już lepiej by się zbierało a jak by się sprawdziło to 1000zł wydać na przyszłośc ...... warto myślę . Chyba się tym zainteresuję

: 16 cze 2011, 21:25
autor: bucu74
: 16 cze 2011, 21:30
autor: cichy
Tylko ciekawe jak na dłuższa metę z żywotnością silnika i problemami jakie mogą z takim tuningiem iść

: 16 cze 2011, 21:31
autor: Radeon
BUŁA pisze:a może jest to zwykłe wyłudzanie pieniędzy
Magnetyzer sobie załóż

A tak na poważnie jak dla mnie nie ma sensu 8KM za 1000zł

: 16 cze 2011, 21:36
autor: will
Nitro

szkoda kasy
: 16 cze 2011, 21:46
autor: ślimak
Radeon pisze:Magnetyzer
i ceramizer wlej
: 16 cze 2011, 21:46
autor: mireks
Wsiadłbym do samochodu, który ma 85 KM, ma podobną masę i bym wtedy wiedział czy to ma sens. Mówi się, że wolnossące benzyny się nie poprawia elektronicznie, bo efekty są marne. Dopiero po zastosowaniu innych wałków rozrządu, filtrów coś się zaczyna dziać pod nogą. Ale to tylko teoria wyczytana ze stron firm tuningwych.
Natomiast zwróćcie uwagę co oni wyprawiają z 1.3 mjtem i 1.4 tjetem
1.3 mjet - 90 KM 200 Nm -> 114 KM 250 Nm
1.4 tjet - 120 KM 206 Nm -> 150 KM 276 Nm
W tego tjeta to jeszcze uwierzę, ale mały dieselek to totalne ekstremum. Nikt jeszcze tyle nie oferował takim małym silniku. Szaleńcy czy szarlatani?
: 16 cze 2011, 21:48
autor: ślimak
mireks pisze:1.4 tjet - 120 KM 206 Nm -> 150 KM 276 Nm
Pewnie ładują mapę z portuglek lub turczynek

: 16 cze 2011, 21:51
autor: mireks
ślimak pisze:mireks pisze:1.4 tjet - 120 KM 206 Nm -> 150 KM 276 Nm
Pewnie ładują mapę z portuglek lub turczynek

A Turcy albo Portugalczycy mają takie moce w tjetach?
: 16 cze 2011, 21:59
autor: ślimak
: 16 cze 2011, 22:12
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
To chyba Brazylia jest. Ma 152KM ale moment nadal w okolicach 200NM. Taką samą konfigurację miał Bravo T-Jet 150, tyle że ze skrzynią 6.
Ten jak i inny warsztat oferuje +30KM i +50-70NM. Coś mi się wydaję, że przeniesienie napędu długo nie wytrzyma.
: 17 cze 2011, 18:16
autor: ślimak
Ale gafa z mojej strony. Wstyd mi łoj wstyd.
: 21 cze 2011, 13:48
autor: Cygan
Właśnie odebrałem samochód po wymianie przewodu z turbosprężarki do intercoolera (kampania serwisowa mnie capnęła) i jadąc z mechanikiem, mówił mi, że ma Bravo 1,6 mjet 120 KM stuningowane na 150 kucyków. Mówił, że róznica jest wyraźna. Nie dopytałem się co do szczegółów (czasu było mało). Ale jak minie gwarancja, to się poważnie zastanowię na tym.