Strona 2 z 3

: 21 cze 2011, 13:54
autor: emmer
Cygan pisze:kampania serwisowa mnie capnęła
- możesz rozwinąć wątek ?

: 21 cze 2011, 16:04
autor: aixen
Przy 1.4 8V bardziej od przyrostu mocy, liczy się przyrost momentu obrotowego... on odpowiada za elastyczność i dynamikę silnika... o ile nic nie pomyliłem.
Co do "tunnigów"... w większości wypadków auta (silniki) robione są "z zapasem" aby zminimalizować szkody wynikłe z nieumiejętnego użytkowania albo użytkowania w skrajnie niesprzyjających warunkach... myślę, że nie będzie problemu po takiej przeróbce (niezależnie czy 8V czy TJ). Trzeba będzie tylko pamiętać o bieżącym serwisie i nie oszczędzać na materiałach eksploatacyjnych.

: 22 cze 2011, 10:22
autor: Cygan
Już rozwijam. Dostałem polecony liścik z Ganinexu, że w pewnej parti samochodów, do której należy mój, stwierdzono wadliwe gumowe węże łączące turbinę i intercooler. Nie wiem co się z nimi działo. Przy okazji zgłosiłem luz na łączniku stabilizatora z prawej strony, co mnie trochę zmartwiło zważywszy na 23000 km przebiegu. Po dwóch godzinach czekania w serwisie mam Linee z nowym wężem i nowym łącznikiem stabilizatora, jeździ teraz cichutko. Problem dotyczy 1,6 M-jet a takich linek jest zbyt dużo.

: 22 cze 2011, 10:28
autor: Rafcio
Cygan pisze:Przy okazji zgłosiłem luz na łączniku stabilizatora z prawej strony, co mnie trochę zmartwiło zważywszy na 23000 km przebiegu.
Nic się nie martw, ja miałem wymieniane oby dwa przy ok. 17 tyś :)

: 22 cze 2011, 10:30
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
Cygan pisze: stwierdzono wadliwe gumowe węże łączące turbinę i intercooler
A wadliwych węży odmy w 8v i marnych łożysk amortyzatorów nie stwierdzili?

: 22 cze 2011, 11:05
autor: Cygan
no to jestem pocieszony odnośnie łączników stabilizatorów :) a co do odmy to nie wiem, może i stwierdzili, ale tak duża kampania mogła by ich pogrążyć :). A swoją drogą to ta kampania 5522 jakaś taka cicha, ani widu ani słychu w mediach.

: 22 cze 2011, 23:31
autor: mpsfc
Chłopaki, coś nie na temat :zlośnik

: 05 wrz 2012, 17:27
autor: smak56
Nie chcąc zaśmiecać forum, informacja dla posiadaczy T-Jeta; pojawił się nowy użytkownik DzikiPiaski w galerii nasze auta, który po tuningu ma 167 KM. :jazda

: 05 wrz 2012, 19:34
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
To jest chyba ta Linea, która była wystawiona na otomoto i rozmawialiśmy na ten temat na forum. Zamiast nawiewów miał nawigacje.

: 05 wrz 2012, 20:13
autor: Tara78
Słyszałam o kolesiu co się Cinek chyba zwie i on czaruje nieźle nasze T-Jet'y. Koleś podobno jest magikiem w swojej branży i czeka się długo na swoją kolej aby coś więcej wykrzesać z auta. Ogrom pozytywów na jego temat daje do myślenia.

: 05 wrz 2012, 23:46
autor: mpsfc
I znów nie na temat. Moderatorzy śpią albo spamują :zlośnik
Towarzyszu Prezesie, proszę banami postraszyć :ryczy

Re: Chip tuning 1.4 8V.

: 07 mar 2013, 13:16
autor: CrazyKetchup
Coś się na allegro pojawiło do 1.4 8 V w cenie 250 zł tylko jakoś mi się nie chce wierzyć w ten przyrost od 20-45 KM w zależności od auta :
http://allegro.pl/chiptuning-fiat-linea ... 94742.html" onclick="window.open(this.href);return false; .

Re: Chip tuning 1.4 8V.

: 07 mar 2013, 14:23
autor: mwas
Ktoś na forum już przestrzegał przed tego typu rozwiązaniami, miało to miejsce chyba w Shoutboxie :pomysli

Re: Chip tuning 1.4 8V.

: 07 mar 2013, 19:49
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
Chip na silniku wolnossącym da maksymalnie 3-5% mocy, to jest yyyy eee 77 razy yyy podzielić.... no mało chyba.

Re: Chip tuning 1.4 8V.

: 07 mar 2013, 22:44
autor: mpsfc
Ściema :red