Strona 1 z 2
Wymiana halogenów
: 13 mar 2011, 16:57
autor: KILLHIM
Mam wytrzaskany halogen od strony pasażera kupiłem już sobie nowy ale ni hu hu nie wiem jak się do tego zabrać
Nie znalazłem w necie żadnych info na taki temat
Jeśli ktoś z was to przerabiał to plis o podpowiedzi jakiekolwiek
: 13 mar 2011, 17:00
autor: Rafcio
Na pewno będzie do tego potrzebny jakiś kanał, a potem już nie powinno być problemu

: 13 mar 2011, 17:02
autor: KILLHIM
I tu jest problem nie ma nigdzie wolno stojącego a chciałbym sam to zrobić
: 13 mar 2011, 17:05
autor: will
Z tego co widziałem ostatnio na kanale to właśnie stamtąd najlepiej to zrobić, śruba do regulacji jest już dostępna przez otwór w zderzaku.
: 13 mar 2011, 17:27
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
Musisz wejść pod auto. Halogen jest przymocowany do zderzaka, nie jak mogło by się wydawać do srebrnej ozdobnej ramki. Nawet mając kanał jest tam ciężko się dostać bo przeszkadza wąż od intercoolera i nadkole.
: 13 mar 2011, 23:06
autor: FILBERT
Można spróbować zdemontować zderzak ale chyba to za dużo roboty. Nie masz jakiegoś mechanika w okolicy? Casem warto zapłacić z 50 zł, za taką robotę niż zmarnować czas. Bo tyle zwykły mechanior weźmie pewnie za taką operacje.
A jak nie to kocyk, i dłubanko. Z tego co widziałem to trzeba by to zrobić na skręconych kołach. Możesz teź spróbować podnieść auto na lewarku ale jak masz wleźć pod spód, to musisz się zabezpieczyć dodatkowo i cos popodkałdać.
: 14 mar 2011, 0:36
autor: kk25
Jeszcze tego nie zdejmowałem, ale trzeba zdjąć ze zderzaka osłonę - ozdobę halogena, pojawi się wówczas dostęp do wkrętów mocujących i wyjmuje się go na zewnątrz. Nie trzeba wchodzić do kanału bo i tak nie ma dostępu do wkrętów mocujących, są one od czoła lampy.
: 14 mar 2011, 8:59
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
No nie wiem czy nie trzeba. Szarpanie za osłonkę może się skończyć urwaniem zaczepów. Lepiej chyba jednak wejść i delikatnie podważyć zaczepy.
: 22 mar 2011, 15:48
autor: KILLHIM
Wymiana udana

Trzeba ścisnąć te dwa metalowe zaciski i mocno ale to mocno pociągnąć za ramkę halogenu w stronę kratki nawiewu ponieważ ramka wchodzi pod takim kątem i żeby nie urwać zacisków
[ Dodano: |22 Mar 2011|, o 15:50 ]
Aha robocizna 10 zeta

: 23 mar 2011, 17:27
autor: tomektt
Tak w ramach tego tematu, poruszę temat poboczny, który mnie nurtuje i irytuje w nocy, we mgle.
Otóż te nasze halogeny no niby są, ale tylko są.
Przyjrzałem się halogenom GP i ich lustra sa trochę większe, a szkło jest równo z owalem zderzaka.
Nie wiem jak u nich ze skutecznoscią ale myśle, że jest lepsza niż naszych we mgle.
Nasze są głęboko cofnięte w te plastikowe srebrne ramki i sądzę, że to powoduje
ich gównianą skuteczność.
Głośno myślę, że skoro te srebrne ramki da się wyciągnąć to może halogeny od GP by u nas spasowały?
Ciekawe czy mocowania mają te same
: 23 mar 2011, 18:05
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
Ramka od GP jest dużo mniejsza. Tam halogen jest chyba zespolony z ramką, a raczej zastępuje ramkę. Tak wnioskuje oglądając oferty z allegro.
: 24 mar 2011, 21:38
autor: duskap
Coval pisze:Ramka od GP jest dużo mniejsza. Tam halogen jest chyba zespolony z ramką, a raczej zastępuje ramkę. Tak wnioskuje oglądając oferty z allegro.
polać mu! Prawdę mówi. W GP nie ma ramki a jest cała lampa zastępująca ramkę.
: 24 mar 2011, 21:51
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
Wiecie ile kosztuje taka ramka do Linei, dla wersji Dynamic i Emotion, czyli pomalowana na srebrno z otworem na halogen? 269zł !!!!
: 25 mar 2011, 6:01
autor: jay_21
Coval, jak ze złota

: 25 mar 2011, 10:26
autor: Rafcio
Coval, czyli norma
