Strona 1 z 1
Dodatkowe gniazda zapalniczki
: 28 sty 2011, 13:40
autor: Q
W sumie pytanie chyba najbardziej do Ślimaka:
w
tym temacie (niestety jest zamknięty i nie mogłem tam o to zapytać) piszesz, że zasilanie podłączyłeś "od spodu do gniazda zapalniczki" - odkręcałeś w tym celu całą plastikową osłonę czy tylko wydłubałeś gniazdo?
Chcę zmostkować gniazdo i podprowadzić zasilanie w okolice bezpieczników (i tam podpiąć zasilacz gps'a) oraz do schowka w celu.. o tym przy innej okazji - powiem tylko, że będzie się fajnie świeciło nie tylko w schowku
Kwestia tylko taka - czy wystarczy wyciągnąć samo gniazdo odpowiednio dozując wartość przyłożonej do gniazda zapalniczki siły, czy też należy odkręcić całą tą osłonę aby niczego nie uszkodzić? Wolę zapytać niż zepsuć ucząc się na błędach

: 28 sty 2011, 14:30
autor: ślimak
Ja tylko temat przeniosłem ze starego forum do nowego. Dlatego widnieje jako autor tego postu. Autorem przedstawionego rozwiązania jest PIOTR M i to pisze w tytule postu. Pozdro
: 28 sty 2011, 15:31
autor: Q
Rzeczywiście - przepraszam za zamieszanie z autorem
Niemniej czy
Piotr M lub ktokolwiek inny mógłby przybliżyć temat?
Nie chciałbym uszkodzić sobie gniazda wydłubując je, a odkręcanie całości to zabawa na dłuższą chwilę i w takim wypadku podejdę do tematu jak się zrobi troszkę cieplej..
: 31 sty 2011, 10:16
autor: emmer
a mi się wydaje ze lepszym rozwiązaniem byłoby znalezienie pod dechą prądowego pod stacyjkę i dopiąć się do niego. mniej kabla, mniej zachodu.
: 05 cze 2011, 12:13
autor: adamson
Czy wyciągał już ktoś gniazdo zapalniczki? Kurde jak to zrobić, żeby czegoś nie urwać

: 05 cze 2011, 14:55
autor: Q
Nie wyciągałem gniazda zapalniczki - pod spodem jest ono bardziej rozbudowane więc wyciągnięcie go "w górę" bez uszkadzania tunelu będzie trudne.
W jakim celu chcesz je wyciągnąć? Jeśli chcesz się pod nie podpiąć to tutaj opisałem swoje zmagania:
http://www.lineaklubpolska.pl/viewtopic.php?t=1307" onclick="window.open(this.href);return false;
Natomiast jeśli chcesz je wymienić to będziesz musiał pokombinować..
: 05 cze 2011, 15:11
autor: cichy
adamson, Tak samo jak kolega Q podłączałem się do niej od spodu. Na początku myślałem zęby ją wyjąć ale miałem trudności z jednej strony jakaś blokada ją trzyma mimo że ładnie podskakuję do góry ale że jest spory dostęp do niej przy drążku zmiany biegów to już jej nie wyciągałem. Ewentualnie mógłbyś odkręcić osłonę boczną i już będziesz miał zapalniczkę jak na dłoni.
: 05 cze 2011, 15:21
autor: adamson
Może trochę źle zadałem pytanie, bo w sumie nie o gniazdo zapalniczki mi chodzi, a o samą kostkę, chciałbym się do niej podłączyć z drugim dodatkowym gniazdem. Po ściągnięciu mieszka wszystko widać jak na dłoni, ale nie umiem za bardzo odpiąć kostki, trzyma jak cholera

,nie chciałbym czegoś połamać

: 05 cze 2011, 15:25
autor: Q
Z tego co pamiętam to kostka ma "zatrzask" z jednej strony - trzeba go wcisnąć i wtedy wyjąć kostkę.
Zatrzask na kostce dobrze widać na zdjęciach zrobionych przez pawe1_c na 2 stronie wątku do którego podałem wcześniej link.
: 05 cze 2011, 15:29
autor: adamson
Też mi tak to wyglądało, ale za bardzo nie chciało się poddać tzn. rozłączyć. Może zrobię to metodą szybkozłączek na zacisk. Thx