Strona 1 z 11
[1.4] Spękana rura
: 08 sty 2011, 19:21
autor: rs8
Dziś przy dolewaniu płynu do spryskiwaczy zauważyłem "spękaną" rurkę . Czy u was też jest tak spękana, martwić się tym czy to olać

: 08 sty 2011, 19:28
autor: cichy
sparciał Ci szlafcik , na twoim miejscu bym go wymienił bo jak pęknie cały syf możesz mieć na wierzchu , temat już poruszałem
kliknij tutaj na jednym zdjęciu jest popękany mój
: 08 sty 2011, 19:29
autor: adamson
Też tak miałem. Wymienione na gwarancji (ok. roku). Najlepiej ją od razu wymienić, bo może Ci nieźle upaprać silnik olejem
: 08 sty 2011, 19:31
autor: Sebastian
Jak masz autko na gwarancji to jedz do ASO żeby ci ją wymienili.Mi ją wymienili w serwisie ale ja miałem auto na gwarancji.
: 08 sty 2011, 19:34
autor: rs8
A ma ktoś pomysł jak to wymienić, bo dzisiaj to oglądałem i chciałem to wyciągnąć ale nie wiedziałem jak się za to zabrać
EDIT: sebastian już prawie mam rok po gwarancji.

: 08 sty 2011, 19:40
autor: cichy
musisz
: 08 sty 2011, 19:41
autor: rs8
Szlafik zamówić w ASO czy szukać w sklepach z częściami
: 08 sty 2011, 20:12
autor: ENDRIU
Witam!!
Jak odkręcisz te śrubki zaznaczone na żółto to jeszcze jest tam taki cienki wężyk od tyłu obudowy,trzeba go ściągnąć,cała obudowa jest mocowana na takich gumowych stożkach,kołkach nie bardzo wiem jak to nazwać,przy okazji jak już wszystko powykręcasz to zobacz w jakim stanie jest przepustnica bo będziesz miał wszystko jak na dłoni,co do wężyka to jeżeli pod obudową nie ma żadnych kolanek to myślę że można zastosować bez problemu zastępstwo bo w ASO pewnie znowu będzie kosmos cenowy.
Nie zapomnij jeszcze kupić opasek na węże te oryginalne są ok ale po 2,3 otwarciu to już nie bardzo się nadają do użytku.
: 08 sty 2011, 20:34
autor: Tomek
rs8 pisze:Szlafik zamówić w ASO czy szukać w sklepach z częściami
Nie wiem czy ta odma ma tę samą średnicę na obu końcach, bo nie rozbierałem tego.
Ale jeżeli tak, to ja bym proponował podjechać do zwykłego sklepu z częściami samochodowymi (a najlepiej z częściami do ciężarówek bo tam dostaniesz na pewno), i kupić kawałek gumowego przewodu sprzedawanego na metry ze szpuli.
Będzie to kosztowało grosze, bo w ASO można zostawić sporą sumę za taką pierdołę.
Jedyne kryterium jest takie, żeby kupić wąż tzw. "olejowy", bo zwykły do układów chłodzenia nie sprawdzi się.
Tylko niech się wypowie jeszcze ktoś kto to wymieniał, odnośnie średnic na końcach, czy są takie same.
: 08 sty 2011, 21:07
autor: will
Wyciągałem średnica ta sama tylko wąż musiałby by być giętki bo to krótki odcinek a oryginał wygięty w z ale dość twardy żeby się nie zacisną także w upały nowy oryginał nie powinien być drogi.
: 08 sty 2011, 21:12
autor: cichy
will pisze:oryginał nie powinien być drogi.
warto sobie porównać ceny, czasami oryginał jest w takiej samej cenie jak zamiennik bądź zbliżonej
: 08 sty 2011, 21:51
autor: mpsfc
W bydgoskim ASO 35 zeta.
: 08 sty 2011, 22:00
autor: cichy
mpsfc pisze:W bydgoskim ASO 35 zeta.
cena do przeżycia
: 08 sty 2011, 22:10
autor: Tomek
mpsfc pisze:W bydgoskim ASO 35 zeta.
Myślałem że więcej to może kosztować, a widzę że nie ma tragedii.
Mimo wszystko wąż na metry będzie kosztował góra 5zł, i na pewno tak szybko nie sparcieje

: 08 sty 2011, 22:15
autor: rs8
A że tak spytam. jak fachowo to się nazywa ?