Strona 1 z 5

AKS CHORZÓW - SPOTKANIE TECHNICZNE

: 25 lis 2010, 18:47
autor: ślimak
27.11.10 godz. 17.00

AKS CHORZÓW
ul. Parkowa 20 41-500 Chorzów
Jako,że w tym dniu i w tym miejscu mamy zamiar się spotkać z Coval-em. Celem podpięcia T-Jet-a pod kompa i podpatrzenia co tam u niego - tak informacyjnie.

Zapraszamy wszystkich chętnych do spotkania

adres AKS CHORZÓW

Informacyjnie

Mam Kabel diagnostyczny z modułem ELM 327 1.4

: 25 lis 2010, 19:21
autor: Jery
Kurcze muszę skasować licznik serwisu przez kompa. Ale w sobotę mam imprezkę. Czy można umówić się w innym terminie ? Mogę podjechać do Piekar

: 26 lis 2010, 10:26
autor: jay_21
ślimak, jak możecie to zróbcie zrzuty ekranu z T-Jet'a. Będziecie podpinać się programem FIATECUSCAN ? Może uda mi się podjechać jutro.

: 26 lis 2010, 12:25
autor: ślimak
W obydwu przypadkach nie ma problemu. Program FiatEcuScan 2.5

: 26 lis 2010, 12:51
autor: jay_21
ślimak, mnie by najbardziej interesowało ciśnienie doładowania i zależność ciśnienia w stosunku do wykresu na wyświetlaczu bodycompa. Postaram się podjechać, w razie czego się zdzwonimy :)

: 26 lis 2010, 14:37
autor: will
Wgracie mi jakieś gierki :zlośnik :zlośnik

: 26 lis 2010, 15:29
autor: ślimak
will pisze:Wgracie mi jakieś gierki :zlośnik :zlośnik


PAC MAN

: 26 lis 2010, 15:37
autor: Rafcio
Chciałbym jutro podjechać ale o 17:30 muszę już być w pracy :smutny

: 27 lis 2010, 15:23
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
will pisze:Wgracie mi jakieś gierki :zlośnik :zlośnik
Do 8v można wgrać Need For Speed

: 27 lis 2010, 15:29
autor: will
:lacha :brawo :jazda

: 27 lis 2010, 20:57
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
Spotkanie się odbyło. Taki interfejs to fajna sprawa, tyle że póki nie ma gotowców do T-Jeta to trzeba by nad tym sporo czasu spędzić. Generalnie błędów nie mam, ale alternator trochę słabo ładuje, a po kilku minutach działania klimy usłyszeliśmy jak kompresor fajnie rzęzi. No a na deser porównanie wysokości T-Jeta i 8v. Sorki za jakość.

: 27 lis 2010, 21:03
autor: jay_21
Coval, czyli T-Jety są obniżone? :) A prąd ładowania jaki był?

[ Dodano: |27 Lis 2010|, o 21:05 ]
Coval pisze: a po kilku minutach działania klimy usłyszeliśmy jak kompresor fajnie rzęzi.
a to on się włącza w tych temperaturach? bo teoretycznie nie powinien i u mnie przy temp. w okolicy 0C się nie załącza mimo, że śnieżynka świeci.

: 27 lis 2010, 21:10
autor: wojciechowski
niby podlasie to najzimniejszy region Polski, ale śniegu jeszcze nie mamy:)

: 27 lis 2010, 21:14
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
jay_21 pisze:A prąd ładowania jaki był?
13,8V wg. kompa. Podepnę woltomierz i sprawdzę czy to prawda,
jay_21 pisze:a to on się włącza w tych temperaturach?
Nie wiem, może to elektromagnes. Ale włączając klimę rzęziło sobie coś... W trakcie jazdy tego nie słychać, bo szum opon i wiatr to zagłusza. Pożyjemy zobaczymy.


Zrzutów ekranu nie robiliśmy, bo żeby mieć jakieś konkretne porównania ciśnienia doładowania trzeba by kilka km zrobić, a w tych warunkach ciężko mocniej przycisnąć.

[ Dodano: |27 Lis 2010|, o 21:16 ]
wojciechowski pisze:niby podlasie to najzimniejszy region Polski, ale śniegu jeszcze nie mamy:)
Jest ślisko jak skur....

: 27 lis 2010, 21:17
autor: jay_21
Coval, może aku masz naładowany i tylko na podtrzymaniu?
Coval pisze:Zrzutów ekranu nie robiliśmy, bo żeby mieć jakieś konkretne porównania ciśnienia doładowania trzeba by kilka km zrobić, a w tych warunkach ciężko mocniej przycisnąć.
ok

[ Dodano: |27 Lis 2010|, o 21:17 ]
Coval pisze:Nie wiem, może to elektromagnes. Ale włączając klimę rzęziło sobie coś... W trakcie jazdy tego nie słychać, bo szum opon i wiatr to zagłusza. Pożyjemy zobaczymy.
u nas nie ma elektromagnesu... to jest sprężarka ze zmiennym wydatkiem (czy jak to sie tam zwie) jest chyba jakiś elektrozawór wewnątrz.