Strona 1 z 4

Fiat Linea 1.4 T-Jet 2008 - użytkownik emmer

: 23 lis 2010, 18:50
autor: emmer
A więc:

Pamiętacie pewnie mój poprzedni tajemniczy temat - to jego kontynuacja. Posiadam komplet dokumentów a więc chętnie się podzielę z wami moimi problemami.

Jak niektórzy wiedzą zaistniałem w mediach. Oczywiście stanowisko FAP mija się w 100 % z prawdą, czego dowodem będą dalsze dokumenty. Samochód w dalszym ciągu jest źle naprawiony do czego ASO się nie przyznaje i wprowadza w błąd FAP.

Obrazek

Jako dalszy ciąg wypracowania ekspertyza blacharsko-lakiernicza mojego samochodu. W całości potwierdza moje roszczenia i ukazuje drugie oblicze samochodu. Według niezależnego rzeczoznawcy tylko klapa bagażnika nie nosi śladów naprawy. Reszta? No cóż, wnioski nasuwają się same. Poradziłem wam poprzednio poszukać zgrubień na lakierze. A czemu? Są to ogniska korozji. A więc to, że blachy ocynkowane nie rdzewieją to mit. Ja niestety jestem tego żywym dowodem. Mój samochód dotknęło zjawisko korozji cynku.

Obrazek

Obrazek


a dalej kwiatuszek. mój samochód ma cztery ślady. przód nieznacznie zła geometria ale tył to tragedia.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

: 23 lis 2010, 19:10
autor: jay_21
emmer, niezła masakra. Mam nadzieję, że skończy się to dla Ciebie korzystnie i będziesz zadowolony z rozstrzygnięcia sprawy. Życzę powodzenia w dalszych bojach. Informuj na bieżąco.

: 23 lis 2010, 20:37
autor: cichy
emmer pisze:Poradziłem wam poprzednio poszukać zgrubień na lakierze. A czemu? Są to ogniska korozji. A więc to, że blachy ocynkowane nie rdzewieją to mit. Ja niestety jestem tego żywym dowodem. Mój samochód dotknęło zjawisko korozji cynku.
współczuję Ci ogromnie jak już rdzewieję to z korozją nie wygrasz, przy kupnie gostek z salonu zachwalał iż ma trzy warstwowy ocynku, tylko dlaczego niektórym z was pojawia się korozja, był już poruszany temat wykwitów na masce, ja już widzę u siebie w kufrze ( komora na zapas) ślady osadu :smutny a żeby to było mało inne problemy z linką. Po trosze Cię rozumiem, sam przeżyłem wizytę po wizycie w ASO i to z nowym autem ( zgroza) nawet napisałem do turbo kamery, miałem odpowiedz że odezwą się po sierpniu jak już ruszy nowa edycja TURBO KAMERY, jakoś do tej pory się nie odezwali. Moja linka ma problemy z motorem na minusowych temperaturach, dwa sezony zimowe z nimi walczyłem i nic nie wywalczyłem, już mnie w ASO mieli dosyć.

Życzę Ci powodzenia i mam nadzieję że z nimi wygrasz, może jakaś iskierka nadziej jest

: 23 lis 2010, 20:43
autor: Tomek
pawe1_c pisze:Moja linka ma problemy z motorem na minusowych temperaturach, dwa sezony zimowe z nimi walczyłem i nic nie wywalczyłem, już mnie w ASO mieli dosyć.
Napisz coś na ten temat, bo zaciekawiło mnie to ogromnie.
Tylko może w jakimś osobnym wątku, żeby nie zaśmiecać.

emmer trzymam kciuki za Ciebie.

: 23 lis 2010, 20:47
autor: mwas
emmer, ale Ci auto spier....li... aż szkoda słów, żeby cokowliek pisać na ten temat, ale to niestety potwierdza teorię, że Romar w Radiomu omijać powinno się duuuuużym łukiem... Trzymam za Ciebie kciuki, powodzonka w tej nierównej walce !

: 23 lis 2010, 20:48
autor: cichy
ok, wolnej chwili to zrobię, dodam tylko iż ten problem jest w silnikach benzynowych 1.4 8v.

: 23 lis 2010, 21:10
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
Trochę mi się nie podoba, że wszędzie jest napisane, że samochód powinien zostać ponownie naprawiony. Obawiam się że FAP Ci fury nie wymieni.

: 23 lis 2010, 22:03
autor: Fish
Mnie sie wydaje, ze faktycznie tak jest, ze gwarant (FAP) nie odpowiada za naprawy powypadkowe - jak napisal w odpowiedzi rzecznik FAP. Tu trzeba by chyba domagac sie od samego dealera naprawy tego co spapral i zadoscuczynienia, bo ewidentnie ktos tu cos spie.....

: 24 lis 2010, 11:01
autor: emmer
Fish pisze:Mnie sie wydaje, ze faktycznie tak jest, ze gwarant (FAP) nie odpowiada za naprawy powypadkowe - jak napisal w odpowiedzi rzecznik FAP. Tu trzeba by chyba domagac sie od samego dealera naprawy tego co spapral i zadoscuczynienia, bo ewidentnie ktos tu cos spie.....
dokładnie tym torem idę. FAP w tym momencie nawet nie biorę pod uwagę. Niech martwi się ASO.

: 24 lis 2010, 16:55
autor: wojciechowski
zastanawia mnie, czemu nowy samochód rdzewieje
Być może był źle przygotowany lub źle polakierowany już w fabryce

: 24 lis 2010, 22:42
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
Jak tak patrzę na wyniki pomiarów geometrii zawieszenia przedniego, to wszystko mieści się w normach. Dlaczego więc tnie opony?

: 24 lis 2010, 23:49
autor: duskap
Coval pisze:Jak tak patrzę na wyniki pomiarów geometrii zawieszenia przedniego, to wszystko mieści się w normach. Dlaczego więc tnie opony?
Po prostu muszę na to odpowiedzieć następująco (tak jak w PRLu):
Ten Typ Tak Ma :lacha :ryczy :zlośnik

: 25 lis 2010, 10:52
autor: jay_21
duskap pisze:Ten Typ Tak Ma
nie ma...

: 25 lis 2010, 11:09
autor: cichy
jay_21 pisze:duskap napisał/a:
Ten Typ Tak Ma


nie ma...
najłatwiej im jest tak na to odpowiedzieć, tak samo z rozerwanymi gumami w drzwiach, jak myślicie co mi odpowiedzieli: ten typ tak ma. Najlepiej jest tak odpowiedzieć i z tłamsić problem :smutny

: 25 lis 2010, 11:11
autor: jay_21
pawe1_c, tak, jeśli chodzi o gumy to ten typ tak miał, trudno się nie zgodzić. Ale trzeba to naprawić, żeby ten typ tak nie miał :zlośnik