Strona 1 z 22

Alternator

: 15 lis 2010, 21:30
autor: pance 2
Pęknięta obudowa alternatora co wybrać nowy czy regenerowany? Jeśli ma ktoś namiar na w miarę pewną firmę regenerującą alternatory to proszę dać znać

: 15 lis 2010, 21:37
autor: jay_21
pance 2, regenerowany. Masz osłonę pod silnik? Jeżeli nie to polecam założyć.

: 15 lis 2010, 21:48
autor: pance 2
Przymierzam się do tej osłony już od dawna i jakoś zawsze coś ważniejszego jest do zrobienia a przydała by się na pewno zwłaszcza teraz na zimę.

: 15 lis 2010, 21:55
autor: Tomek
Zdecydowanie regenerowany.
Ale gdzie w Twojej okolicy to już tego nie wiem.

: 16 lis 2010, 5:52
autor: jay_21
pance 2 pisze:Przymierzam się do tej osłony już od dawna i jakoś zawsze coś ważniejszego jest do zrobienia a przydała by się na pewno zwłaszcza teraz na zimę.
Wydatek w sumie niewielki a uchroniłaby alternator przed zachlapaniem i w efekcie pęknięciem alternatora. Co do alternatora, to nowego się nie opłaca a dobrze zregenerowany będzie tak samo dobry jak oryginał.

: 16 lis 2010, 8:46
autor: emmer
niestety. bolączka fiata...

regenerowany powinien być jak najbardziej ok.

: 16 lis 2010, 9:04
autor: aixen
Wymieniłem na regenerowany fabrycznie. Około 200 PLN taniej. Co do firm regenerujących... ponoć ciężko, z uwagi na budowę alternatora (zgrzewana obudowa).

Ponadto widziałem kilkakrotnie na Allegro alternatory od GP... ponoć pasują... :?

: 16 lis 2010, 20:10
autor: pance 2
Dziękuje za za radę musiałem zamówić nowy ponieważ nie żaden sprzedawca w mojej okolicy nie mógł znalezdz regenerowanego o takich samych parametrach jak mój pierwszy, który mi sprowadzono to jakaś pospawana tandeta więc podziękowałem i żeby zaoszczędzić na czasie i nie eksperymentować więcej zamówiłem nówkę Magneti Marelli cena 720 pln to fakt , że ponad dwie stówy drożej ale trudno miejmy nadzieje , że wytrzyma dłużej niż ten . Pozdrawiam .

: 17 lis 2010, 5:59
autor: jay_21
pance 2 pisze:Magneti Marelli cena 720 pln to fakt , że ponad dwie stówy drożej ale trudno miejmy nadzieje , że wytrzyma dłużej niż ten .
Tylko zainwestuj w osłonę silnika - nawet tą plastikową. Koszt niewielki a dzięki temu nie zachlapiesz alternatora więc powinien pożyć dłużej.

: 18 lis 2010, 20:11
autor: Fish
jay_21 pisze:Tylko zainwestuj w osłonę silnika
zainspirowales mnie, zaraz ja kupuje, nie wiem dlaczego dopiero po 2 latach na to wpadlem, jakos syf mi nie przeszkadzal, ale jak mam przez to wybulic 720 zl. na alternator to dziekuje.

: 18 lis 2010, 20:38
autor: jay_21
Fish, dobra decyzja :) Będziesz zadowolony. Przy okazji osłony musisz wyposażyć się w śruby o odpowiednim gwincie. Nie pamiętam jakie dokładnie to były śruby, ale informację znajdziesz tu na forum.

: 18 lis 2010, 20:45
autor: pance 2
Fish jak będziesz miał osłonę to daj znać gdzie kupiłeś i czy pasuje

: 18 lis 2010, 20:49
autor: Fish
pance 2, no jak kupie to ta http://moto.allegro.pl/oslona-pod-silni ... 11963.html tylko zagadalem jeszcze do mojego krajana Covala, bo on u siebie montowal czy sa juz otwory w podwoziu i czy pamieta jakie srubki, jak wszystko bedzie OK to kupuje.

: 18 lis 2010, 20:58
autor: jay_21
Fish, będzie dobra :)

: 18 lis 2010, 21:07
autor: pance 2
No to jestem następny w kolejce :)