Strona 7 z 10

Re: kupno linea

: 13 kwie 2017, 0:12
autor: buhert

Re: kupno linea

: 13 kwie 2017, 8:12
autor: mwas
Bardzo bogata wersja (T-Jet Emotion, ESP, Tempomat, skóra), na wypasie, ładne... tyle tylko... to auto z Niemiec... z takim wyposażeniem, rocznik 2008 i tylko niecałe 70 tyś przebiegu :? :pomysli Coś mi tutaj nie halo :pomysli

Re: kupno linea

: 13 kwie 2017, 11:03
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
Jeśli to co pisze w ogłoszeniu jest prawdą, i gdyby zejść do 20tyś PLN, to warto się zastanowić. Skóra na kierownicy jeszcze nie oblazła, więc przebieg może się zgadzać. Auto może bezwypadkowe, ale nie ma T-Jet na grillu, więc pewnie jakaś stłuczka była.

Re: kupno linea

: 13 kwie 2017, 12:59
autor: skory85
Bylo puk i to nawet zdrowe... widac na zdjeciu gdzie widac poduszke pasazera. Nizej siedzi niz w normalnej linijce

Re: kupno linea

: 13 kwie 2017, 23:21
autor: buhert

Re: kupno linea

: 14 kwie 2017, 10:39
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
Przekraczają budżet.

Re: kupno linea

: 14 kwie 2017, 16:25
autor: buhert
5tkę dopożyczyć i inna jazda ;)

Re: kupno linea

: 14 kwie 2017, 19:06
autor: daro189
Drugi fiacik już w rodzinie - 1.3, grafitowy, dwa komplety kół - z alu i zimówkami, 127000 przebiegu, troszke podrapany ale płytko, kupiony za 11000 zł, niebawem wymiana łożysk amortyzatorów oraz olejów ;)

Re: kupno linea

: 14 kwie 2017, 19:38
autor: buhert

Re: kupno linea

: 14 kwie 2017, 19:50
autor: smak56
Szukaliśmy auta dla daro189 w cenie do 15 tys. W związku z tym, że kupił (2 posty wyżej), oferta Twoja jest nieaktualna.

Re: kupno linea

: 08 gru 2017, 7:36
autor: Deleted User 2243
A jak jest z awaryjnością i kosztami serwisowania 1.3 MJ? Jak to auto jeździ? Co najszybciej pada w zawieszeniu? Jak blacha w tym aucie? Gdzie szyukać ewentualnych ognisk korozji?

Re: kupno linea

: 08 gru 2017, 8:52
autor: mwas
klimi, tak na prawdę to odpowiedzi na wszystkie te pytania znajdziesz na forum, ale w związku z tym, że zakres dość rozproszony, to postaram się to ująć tak:
- 1.3 MJ - koszty serwisowania nie różnią się zapewne zbytnio od benzynowca. Poważniejszych usterek to chyba u nas na forum nie było, standardowe elementy eksploatacyjne to Olej z filtrem oleju, filtrem powietrza i filtrem paliwa, ale może niech to jeszcze potwierdzi ktoś z tym silnikiem, bo ja to tam jestem benzynowcem :lacha Rozrząd jest na łańcuszku, więc teoretycznie nie trzeba w nim nic robić, trzeba tylko pilnować poziomu oleju, ale to również niech lepiej ktoś potwierdzi :ink
- auto jeździ jak diesel z turbiną :) Ma delikatną turbodziurę i trzeba się do niej przyzwyczaić a tak poza tym to bardzo dynamiczny i oszczędny silniczek
- w zawieszeniu pada to, co w innych wersjach silnikowych, czyli standard: najczęściej łożyska kolumn McPherson'a (łożyska amortyzatorów/poduszki amortyzatorów - zwał jak zwał :ink) i ewentualnie czasem łącznik stabilizatora - inne usterki w zawieszeniu jakoś nie przychodzą mi do głowy, można wręcz powiedzieć, że Linea zawieszenie ma pancerne :luzak. Ale... w związku z tym, ze to dość mocny diesel, to trzeba się liczyć z szybszym zużyciem sprzęgła - kolegom zdarzało się wymieniać już po ok 70 tyś km. Tak, wiem, że to nie element zawieszenia, ale warto o tym wspomnieć.
- blachy raczej nie rdzewieją. Chyba jedyne miejsce, na które trzeba zwrócić uwagę, to progi, zwłaszcza na końcach. U mnie zaczyna wyłazić ruda z prawej strony z przodu, zaraz za kołem - wychodzi brak chlapaczy :oj

Re: kupno linea

: 08 gru 2017, 9:06
autor: Deleted User 2243
Czytałem dość dużo informacji o silniku 1.3 ale nie mogłem się doczytać o awariach :) Widocznie silnik jest naprawdę mało awaryjny. W sumie poważnych usterek to też mało opisanych na forum. W sumie wychodzi że linea to auto idealne - mało awaryjne, mało pali, nie rdzewieje, można kupić z realnym niskim przebiegiem. Szok :P

Re: kupno linea

: 08 gru 2017, 12:36
autor: smak56
klimi pisze: 08 gru 2017, 9:06 W sumie wychodzi że linea to auto idealne - mało awaryjne, mało pali, nie rdzewieje, można kupić z realnym niskim przebiegiem. Szok :P
Mam 1.3 mj. Przebieg ponad 210 000 km.
Silnik: padła jedna świeca żarowa, wymieniłem termostat (niepotrzebnie), pompę vacum (niepotrzebnie)
Przeniesienie napędu: sprzęgło przy 80 i 160 tys.km ( koszt około 400 zł + wymiana, nie ma sprzęgła dwumasowego ani filtra cząstek stałych)
Zawieszenie: jeden łącznik stabilizatora, jeden sworzeń wahacza, łożyska Macphersona (standard), pękła sprężyna.
Nadwozie: brak jakiegokolwiek ogniska korozji (auto cały czas pod chmurką, mam chlapacze i folie ochronne)
Wnętrze: obszycie kierownicy
To tyle. Chyba nie ma na rynku drugiego takiego, jeśli chodzi o stosunek jakości do ceny (zależy też jak trafisz, patrz ogłoszenia).

Re: kupno linea

: 08 gru 2017, 19:10
autor: Fiacik
Silnik jest praktycznie bezawaryjny,jeżeli już to wysiadają drobiazgi za kilkadziesiąt złotych jak u mnie podkładka pod wtryskiwacz,czego objawem był zapach spalin w kabinie na postoju.Ja mam silnik po liftingu więc nieco mocniejszy i poprawiony szczególnie jak to wyczytałem głównie pod względem wydłużenia okresu bezawaryjnej eksploatacji .Silnik jest dynamiczny a mocne przyspieszanie
powyżej 2200 obr/min to prawdziwa radocha.Spalanie - ,, bajka " 5,4 litra /100km , a lubię sobie pojechać .Gwarancja na blacharkę
to 8 lat ale na forum chłopaki mają już egzemplarze z 2007 r i nie widziałem aby ktoś pisał o korozji .Z droższych rzeczy to wymiana
łożysk przednich amortyzatorów , ale to też opanowane na forum zwłaszcza pod kątem zabezpieczenia tych łożysk na przyszłość .
Takich drobiazgów jak dzisiaj naprawiono mi w serwisie to można w ogóle nie liczyć - trochę ciężko chodził mi lewarek w pozycji LUZ .
Mówiąc precyzyjnie przesunięty w lewo lub prawo słabo wracał do pozycji ZERO .Jakieś tulejki pod lewarkiem rozmontowano, przesmarowano i ponownie założono za jedyne 48zł .Chodzi teraz jak nówka .
I zgadzam się ze smak56 :ok) - drugiego takiego auta w tej cenie ( za nowe zapłaciłem 47.000zł) na rynku nie ma i już nie będzie , a wiem to bo od ok.2 miesięcy myślę o zmianie na nowy ( lubię co ok.4 lata wymienić auto).Najbliższe mi rozsądne propozycje to pułap ok.60.000zł , a jak doliczyć trochę wyposażenia + koła zimowe to już całkiem spory wydatek .