Re: [T-jet] Olej w skrzyni biegów.
: 02 paź 2013, 16:58
Jak przewidział producent - Tutela Car Technyx - http://allegro.pl/olej-tutela-transmiss ... 96655.html" onclick="window.open(this.href);return false; <-
www.lineaklubpolska.pl
https://www.lineaklubpolska.pl/
Też stamtąd brałem. Solidny sprzedawcabuhert pisze:Jak przewidział producent - Tutela Car Technyx - http://allegro.pl/olej-tutela-transmiss ... 96655.html" onclick="window.open(this.href);return false; <-
Potwierdzam, też tam kupowałemTomek pisze:Też stamtąd brałem. Solidny sprzedawcabuhert pisze:Jak przewidział producent - Tutela Car Technyx - http://allegro.pl/olej-tutela-transmiss ... 96655.html" onclick="window.open(this.href);return false; <-
Tak więc, jestem po wymianie. Jestem mile zaskoczony tym, że wyleciał olej o słomkowym kolorze. Pan, który wymieniał stwierdził, że na korku było nieznaczne zanieczyszczenie. Weszło dokładnie tyle ile przewiduje instrukcja (1.8 litra)helletic pisze:Pierwszą wymianę miałem przy połowie Twojego przebiegu smak56 i krótko pisząc wyleciała zupa zamiast oleju, także czas najwyższy
Też miałem czyściutki, klarowny olej, no ale przy moim mikro przebiegu to raczej norma. Inna sprawa, że niemal pewny byłem, że tam jest czerwony olej, a nie słomkowysmak56 pisze:Tak więc, jestem po wymianie. Jestem mile zaskoczony tym, że wyleciał olej o słomkowym kolorze. Pan, który wymieniał stwierdził, że na korku było nieznaczne zanieczyszczenie.
Jest prawie bezbarwny (sprawdzona resztka, która została). Czerwony, to raczej ATF do automatycznej skrzyni.sylwku pisze: Inna sprawa, że niemal pewny byłem, że tam jest czerwony olej, a nie słomkowy![]()
To faktycznie dziwne. Może jakiś błąd w drukusylwku pisze:
Druga sprawa jako ciekawostka - mam instrukcję od Bravo przed sobą i tam podają, że do 1.4 16v - zalecają Tutela Car Technyx, ale już do 1.4 16v T-Jet - zalecają Tutela Car Matryx !
Zgadza sięsmak56 pisze:Jest prawie bezbarwny (sprawdzona resztka, która została). Czerwony, to raczej ATF do automatycznej skrzyni.sylwku pisze: Inna sprawa, że niemal pewny byłem, że tam jest czerwony olej, a nie słomkowy![]()
Matryx to też dobry syntetyk - uwaga - jest czerwonyTomek pisze:To faktycznie dziwne. Może jakiś błąd w drukusylwku pisze: Druga sprawa jako ciekawostka - mam instrukcję od Bravo przed sobą i tam podają, że do 1.4 16v - zalecają Tutela Car Technyx, ale już do 1.4 16v T-Jet - zalecają Tutela Car Matryx !![]()
Matryx jest przecież do starszych Fiatów, i ma gorsze parametry.
Oj chciałbym. Sprzętu trochę mam, ale lokum brakuje. Ale za to mam rodzinkę i potrzebujących znajomków z wozamiKuzyn_z_Sosnowca pisze:Wystarczy odjechać kawałek, spojrzeć na asfalt, i już wiadomo jaki w T-Jecie jest olej przekładniowy
Sylwku masz warsztat że tyle wozów robisz?