jaki silnik potrzebny lince?
-
- klubowicz
- Posty: 293
- Rejestracja: 03 maja 2010, 18:16
- Przebieg: 45000
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Legionowo
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Na stronie tuningowej Chojnackiego jest podane punto z silnikiem 77KM. i zmianie ma na 85 KM. i o 10 większy moment obrotowy ponoć bez uszczerbku dla silnika myślę że to już by trochę odmuliło przyśpieszenie ale koszt 1300- 1600 zł.I żałuję bo żebym poczekał dwa miesiące z zakupem do lipca dokładając taką sumę do tego co zapłaciłem to miałbym nowego T-jeta z wyprzedaży 2009.(były dwa czerwony i czarny na otomoto za 43900)
BUŁA
-
- klubowicz
- Posty: 33
- Rejestracja: 19 sie 2010, 22:23
- Przebieg: 147000
- Silnik: 1.4 8V + fabryczne LPG Tartarini
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: sosnowiec
Re: jaki silnik potrzebny lince?
Nie wiem czemu oferta silników w Linei tak ograniczona... brakuje 1.6 16V benzyna (chyba sto kilka koni), 1.4 16V benzyna (90 km), dlaczego nie ma diesla 1.6 (chyba również sto kilka koni)?Boniu pisze:jak uważacie niech każdy się wypowie...
moim zdaniem przydała by się T-Jetka 150km i diselek 1,9jtd 150km
ciekawe tylko ile tak t-jetka pali... skoro t-jetka 120km potrafi na luzie wziąć 8l/100km
Trzy silniczki w ofercie to trochę mało... a wspomniane wyżej na pewno nie spowodowałyby wywindowanie ceny ;-) ani nie wymagałoby zmian konstrukcyjnych...
-
- klubowicz
- Posty: 361
- Rejestracja: 01 sty 2010, 19:57
- Przebieg: 15
- Silnik: 1.6 MultiJet 105
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Białystok
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
-
- klubowicz
- Posty: 361
- Rejestracja: 01 sty 2010, 19:57
- Przebieg: 15
- Silnik: 1.6 MultiJet 105
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Białystok
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6774
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 144000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 219 razy
- Otrzymał podziękowań: 375 razy
- cichy
- klubowicz
- Posty: 3701
- Rejestracja: 12 sie 2010, 23:49
- Przebieg: 217000
- Silnik: 2.0 110KM HDi
- Lokalizacja: LBN
- Podziękował: 104 razy
- Otrzymał podziękowań: 70 razy
- Kontakt:
odnośnie usterek rok temu w lutym z parciała mi uszczelka w silniku , przy nawiewie do kabiny dostawały się spaliny jakby przepalony olej w dwuletnim aucie i tak było przez cały czas dopóki mi uszczelki nie wymienili. teraz czuję lekkie spaliny przy odpaleniu autka i jak mam nawiew włączony, przy czym po kilku minutach jest okCoval pisze:mniejsze ryzyko usterek
-
- klubowicz
- Posty: 33
- Rejestracja: 19 sie 2010, 22:23
- Przebieg: 147000
- Silnik: 1.4 8V + fabryczne LPG Tartarini
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: sosnowiec
Temat dyskusji wyraźnie mówi o tym "jaki silnik potrzebny lince?"wojciechowski pisze:masz nieprawdziwe dane
nie było benzyny 1.6 i 1.4 90KM
jest tylko 1.4 77 lub 120KM
Nie ma diesla 1.6 105KM
no więc tak:
1.6 16V benzyna - stosowany jeszcze w Sienie. Dobry silnik - znajomy tyra do dziś i akurat z silnikiem nie ma problemów
1.6 diesel - stosowany obecnie w Bravo (pomyliłem się tylko w mocy)
1.4 benzyna 90 KM - stosowany obecnie w Bravo
Takich silników nie ma Linei. A według mnie byłby OK.
Pozdrawiam KOLEGO.
-
- klubowicz
- Posty: 361
- Rejestracja: 01 sty 2010, 19:57
- Przebieg: 15
- Silnik: 1.6 MultiJet 105
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Białystok
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
-
- klubowicz
- Posty: 33
- Rejestracja: 19 sie 2010, 22:23
- Przebieg: 147000
- Silnik: 1.4 8V + fabryczne LPG Tartarini
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: sosnowiec
Przypadek trochę z innego modelu ale też z Fiata:Buba pisze:Zapewne Chip tunning i wieswageny wpadaja w depresje ,mialem juz kilka akcji na swiatlach,raz gostek na swiatlach wysiadl z nowego passata looknal na znaczek i byl w szoku ze to Fiat.Myslalem ze padne z kobita ,nie mogl uwierzyc do konca.A ja tylko depnalem 120KM haha
Jeden z klientów mojego klienta ma Mesia E klasy silnik 2.7 CDI.
Kiedyś opowiadał mi, że wystartował na światłach z Pandą... i został w tyle ;-)
Był to oczywiście Multijet i jakiś wprawiony driver - wiedział jak wykorzystać moment obrotowy i małą masą auta.
Po drugim przegranym starcie ze świateł szczęśliwy posiadacz Mesia już nieźle się wk.... i w końcu dogonił na dłuższej prostej Pandę. Mesio ma chyba 200 koni ;-)
Następnie wykonał telefon do swojego ASO - że auto mu się psuje ;-)
Po chyba miesiącu kupił do swojej firmy kilka Pand dla handlowców

- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6774
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 144000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 219 razy
- Otrzymał podziękowań: 375 razy
-
- klubowicz
- Posty: 33
- Rejestracja: 19 sie 2010, 22:23
- Przebieg: 147000
- Silnik: 1.4 8V + fabryczne LPG Tartarini
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: sosnowiec
-
- klubowicz
- Posty: 293
- Rejestracja: 03 maja 2010, 18:16
- Przebieg: 45000
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Legionowo
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Tak sobie czytam nasze narzekania na silnik 77 KM. ale zanim kupiłem linkę interesowałem się fordem focusem i skodą octavią .Tam montują silniki 80KM a samochody jeszcze cięższe foka waży 1250 osągi podobne( jak nie zawyżone nie miałem okazji jeżdzić) spalanie większe a ludzie tak nie rozpaczają.Jeżdziłem sieną 1.6 była dynamiczna ale spalanie ok. 12 litrów w mieście przy wadze 1050 kg. to bardzo dużo i nie spełnia norm.
BUŁA
- Tomek
- Moderator
- Posty: 6684
- Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
- Przebieg: 131000
- Silnik: 1.4 V8 + LPG
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Radom
- Podziękował: 287 razy
- Otrzymał podziękowań: 304 razy
Jeżdżąc po mieście nie zauważyłem żebym odstawał od innych kierowców z osiągami swojego "prawie osiemdziesięcio konnego potwora"
A na trasie z reguły ciągam się z prędkością podróżną około setki.
Tak lubię i tak mi pasuje.
Problematyczne jest tylko czasami wyprzedzenie kogoś gdy jest mało miejsca na ten manewr, ale jestem dosyć cierpliwy i zawsze wcześniej lub później się udaje.
Tak jak już kiedyś pisałem; z premedytacją wybrałem ten silnik i nie żałuję.
A na trasie z reguły ciągam się z prędkością podróżną około setki.
Tak lubię i tak mi pasuje.
Problematyczne jest tylko czasami wyprzedzenie kogoś gdy jest mało miejsca na ten manewr, ale jestem dosyć cierpliwy i zawsze wcześniej lub później się udaje.
Tak jak już kiedyś pisałem; z premedytacją wybrałem ten silnik i nie żałuję.