Bębny i zaciski.
- Bernardito
- klubowicz
- Posty: 736
- Rejestracja: 13 mar 2011, 16:48
- Przebieg: 102000
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Kraków
- Podziękował: 18 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Chyba tylko zaciski. Malując niewielkim pędzlem dasz spokojnie radę bez ściągania. Generalnie jednak spróbowałbym je odczyścić - są srebrne i raczej tak nie rdzewieją mocno tylko się brudzą od klocków (okładzin). Generalnie zastanawiam się jednak co ze śrubami. Zaczęły mi ewidentnie podchodzić rdzą. Zabawa drucianką to chyba nie za wiele da. Macie jakieś pomysły jak zregenerować główki śrub? Pozdrawiam
LIVE TO RIDE, RIDE TO LIVE
- Bernardito
- klubowicz
- Posty: 736
- Rejestracja: 13 mar 2011, 16:48
- Przebieg: 102000
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Kraków
- Podziękował: 18 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- SZAMAN
- klubowicz
- Posty: 409
- Rejestracja: 19 kwie 2011, 13:51
- Przebieg: 102000
- Silnik: 1,4 T-Jet 16v
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
Witam.
Bernaditto pytał co ze śrubami by nie rdzewiały.
ja przy zmianie kłó na zimówki i odwrotnie mam inne śruby i te ,które zostają na półce z oponami wrzucam do garnuszka z olejem,którego zawsze troche zostaje po wymianach i tak leżą ,az do zmiany kółek.zawsze sa czyste bez rdzy i słyszałem ,ze olej troche wyciaga to zardzewienie i automatycznie konserwuje
Bernaditto pytał co ze śrubami by nie rdzewiały.
ja przy zmianie kłó na zimówki i odwrotnie mam inne śruby i te ,które zostają na półce z oponami wrzucam do garnuszka z olejem,którego zawsze troche zostaje po wymianach i tak leżą ,az do zmiany kółek.zawsze sa czyste bez rdzy i słyszałem ,ze olej troche wyciaga to zardzewienie i automatycznie konserwuje
szaman
- Bernardito
- klubowicz
- Posty: 736
- Rejestracja: 13 mar 2011, 16:48
- Przebieg: 102000
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Kraków
- Podziękował: 18 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- smak56
- klubowicz
- Posty: 5233
- Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
- Przebieg: 285000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 368 razy
- Otrzymał podziękowań: 621 razy
Zauważyłem, że często jest pytanie o farbę do bębnów. Ja używam czarny półmat, temperatura do +690 C. W poprzednim aucie malowałem raz i wytrzymała 4 lata. Maluję zdjęte bębny dość grubo tj. 3-4 warstwy. W Linei też już pomalowane.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
smak56
* * * *

* * * *
- Bernardito
- klubowicz
- Posty: 736
- Rejestracja: 13 mar 2011, 16:48
- Przebieg: 102000
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Kraków
- Podziękował: 18 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
smak56, o widzisz tego mi było trzeba. Tymczasowo pociągłem Hameritem ale to chyba góra 1 sezon obleci. A powiedz gdzie to cudo można dostać? A i za ile? Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 17 maja 2011, 15:23 przez Bernardito, łącznie zmieniany 1 raz.
LIVE TO RIDE, RIDE TO LIVE
- Bernardito
- klubowicz
- Posty: 736
- Rejestracja: 13 mar 2011, 16:48
- Przebieg: 102000
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Kraków
- Podziękował: 18 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 raz