leszek1234 pisze:Chłopaki - ale po co chcecie kupować już teraz manetkę. Nie chcę robić za hamulcowego, ale do pierwszego spróbowania wystarczą "przełączniki na kabelku" (za kilka zł).
leszek1234, ja bym sobie poradził z przełącznikami na kabelku, baaaa... nawet samymi kabelkami ! Tylko że
Jery znalazł serwis, który też chce spróbować to podłączyć niezależnie do moich działań

Dla mnie spoko, tylko dali warunek, że chcą dostać byle jaką manetkę, byleby była stykowa a nie rezystancyjna. Dlatego stwierdziliśmy, że koszt takiej nie jest zbyt duży a jak się na nią złoży kilka osób, to kwota na osobę będzie wręcz nieodczuwalna
A tak na marginesie, moich ustaleń ciąg dalszy. Przeglądałem trochę schematów, eLearnów, ePera, opisów w necie i nasuwa mi się wniosek (w tym co poniżej kładę nacisk na słowo "NAJPRAWDOPODOBNIEJ"):
- Najprawdopodobniej w każdej Linie da się dołożyć tempomat
- Najprawdopodobniej nie trzeba będzie ciągnąć żadnych przewodów od Body Compa czy od centralki sterowania zapłonem (komora silnika) - przeglądając wiązki elektryczne i inne elementy w ePerze wychodzi na to, że nie było podziału na Cruise Control i bez. Jest natomiast podział na poszczególne wersje wyposażeniowe (Active, Dynamic, Emotion) i tutaj zastanawia mnie tylko, czy było możliwe zamówienie wersji Active z fabrycznym tempomatem

- Najprawdopodobniej wystarczy wpiąć manetkę i... już (podobnie jak w Bravo i Stilo) - może się okazać, że nie trzeba nic aktywować przez komputer
- Najprawdopodobniej głównym problemem może się okazać wyprowadzenie sobie przewodów do podłączenia manetki ze złączki przełącznika zespolonego w kolumnie kierownicy, ale tutaj też mam już koncepcję
To co powyżej, to jest NAJPRAWDOPODOBNIEJ, bo jasność będę miał, jak fizycznie się do tego dobiorę

Myślę, że już niedługo będziemy śmigać z tempomatem
