No to PrzepraszamNapisałem jak myślę-nie lubię olewać błotem swojego auta.Taki wybrałem na emeryturkę i już.Jeździłem drogimi Furami,a tej nie uważam za byle co mimo,że kosztuje 10-krotnie mniej.mwas pisze:stanley750, bez ciśnieniastanley750 pisze:Jeśli ktoś nie lubi Linki to po kiego djabła tu jest?. Niech sobie kupi np.złotego Leksa i będzie zadowolony,że ma z tyłu L
Polecam furę Ojca Dyrektora.On tak na prawdę kocha to auto, tylko tak czule to okazuje
Środek nowej Linki
- stanley750
- klubowicz
- Posty: 85
- Rejestracja: 19 lut 2012, 11:32
- Przebieg: 7000
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2011
- Lokalizacja: Świnoujście
- Podziękował: 3 razy
- stanley750
- klubowicz
- Posty: 85
- Rejestracja: 19 lut 2012, 11:32
- Przebieg: 7000
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2011
- Lokalizacja: Świnoujście
- Podziękował: 3 razy
Jeśli go uraziłem to przepraszam,ale ja mam nówkę z poprzedniego roku i też zawsze jakieś sprawy się pojawiają,tylko to co napisałem to żelazna zasadanie gań swego auta bo Cię przestanie wozićpawe1_c pisze:stanley750 Jak byś przeszedł tyle ze swoim autkiem co emmer to byś go bardzo dobrze zrozumiał.
Kończymy ten temat !
- Fish
- klubowicz
- Posty: 493
- Rejestracja: 12 lut 2010, 18:31
- Przebieg: 145000
- Silnik: 1.4 16V T-Jet (LPG)
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 15 razy
- Otrzymał podziękowań: 9 razy
Nasi tureccy koledzy w dniach 14-16.05.2012 beda starali sie na 3 dniowym audicie zdobyc (potwierdzic) poziom GOLD we wdrazaniu metodologi World Class Manufacturing (pobiezna definicja, innej w necie nie ma KLIK.
Bycie Światowej Klasy Zakładem to zdobycie 100 punktów (70 to poziom GOLD), obecnie posiadaja 69pkt i raczej im sie uda zdobyc ten 1. Bedzie to pierwszy Zakład Karoseryjny w grupie Fiata na swiecie, ktory taki poziom zdobedzie (w kwietniu pierwszym zakladem byl zaklad Fiat Powertrain w Bielsku-Białej, ktory w grupie zdobyl Gold jako producent silnikow).
Tazke nowa Linka pewnie jest bez wad i smialo mozna kupowac
- na pewno plus jest taki, ze Turcy posiadaja swoj dzial R&D wiec wiele problemow testuja sami nie czekajac na Turyn.
Bycie Światowej Klasy Zakładem to zdobycie 100 punktów (70 to poziom GOLD), obecnie posiadaja 69pkt i raczej im sie uda zdobyc ten 1. Bedzie to pierwszy Zakład Karoseryjny w grupie Fiata na swiecie, ktory taki poziom zdobedzie (w kwietniu pierwszym zakladem byl zaklad Fiat Powertrain w Bielsku-Białej, ktory w grupie zdobyl Gold jako producent silnikow).
Tazke nowa Linka pewnie jest bez wad i smialo mozna kupowac

<<FISH>>
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6774
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 144000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 219 razy
- Otrzymał podziękowań: 375 razy
- Fish
- klubowicz
- Posty: 493
- Rejestracja: 12 lut 2010, 18:31
- Przebieg: 145000
- Silnik: 1.4 16V T-Jet (LPG)
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 15 razy
- Otrzymał podziękowań: 9 razy
ten artykuł jest fajny i wiele tłumaczy KLIK.Coval pisze:Kto ten tytuł nadaje?
Może nie nadaje a potwierdza, że ktoś na niego zasługuje prof. Hajime Yamashina (Professor Emeritus, Kyoto University, Member of RSA, Member of Royal Swedish Academy of Engineering Sciences), jako auditor zewnetrzny powolany przez FGA.
Dodam tylko jeszcze, ze to tez nie jego widzi mi sie poniewaz do spelnienia jest wiele kryteriow scisle okreslonych.
<<FISH>>
- Fish
- klubowicz
- Posty: 493
- Rejestracja: 12 lut 2010, 18:31
- Przebieg: 145000
- Silnik: 1.4 16V T-Jet (LPG)
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 15 razy
- Otrzymał podziękowań: 9 razy
jak dla mnie nowa Linka super. Przod, tyl, deska, jak najbardziej OK.
Szkoda, ze nie ma juz T-Jeta bo zastanawialbym sie jakbym mial zmieniac, mnie sie bardziej podoba nowa (zobaczycie na zywo to uwierzycie).
Niestety nie udalo mi sie zrobic fotki z zewnatrza gotowej Linki, a to zapomnialem aparatu, a to miejsce bylo nieodpowiednie do robienia zdjec i tak jakos kurde wyszlo.
Mam rozne fotki ale nie do Internetu, kiedys na zywo mozemy poogladac.
Apropos zlota dla Turkow, no to sie niestety nie udalo.
Szkoda, ze nie ma juz T-Jeta bo zastanawialbym sie jakbym mial zmieniac, mnie sie bardziej podoba nowa (zobaczycie na zywo to uwierzycie).
Niestety nie udalo mi sie zrobic fotki z zewnatrza gotowej Linki, a to zapomnialem aparatu, a to miejsce bylo nieodpowiednie do robienia zdjec i tak jakos kurde wyszlo.
Mam rozne fotki ale nie do Internetu, kiedys na zywo mozemy poogladac.
Apropos zlota dla Turkow, no to sie niestety nie udalo.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
<<FISH>>
- Fish
- klubowicz
- Posty: 493
- Rejestracja: 12 lut 2010, 18:31
- Przebieg: 145000
- Silnik: 1.4 16V T-Jet (LPG)
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 15 razy
- Otrzymał podziękowań: 9 razy
nie dopytywalem o kolory itd., jakos mnie to nie interesowalo. W fabryce takze malo wiedza na temat co i gdzie bedzie sprzedawane.enter pisze:a wiesz coś na jej temat? jakie będą silniki, jakie kolory, kiedy trafi do salonów etc
Silniki sa 1.4 fire 77KM, 1.3 i 1.6 dieselki, ale co do nas trafi nie wiem. Na pewno nie T-Jet bo nie spelnia EURO 5, a szkoda.
Na tureckim rynku w sprzedazy od 2 tyg. 1 szt. widzialem nawet na ulicy.
<<FISH>>
-
- klubowicz
- Posty: 658
- Rejestracja: 30 sty 2011, 12:28
- Przebieg: 0
- Silnik: 1,4
- Rocznik: 2011
- Lokalizacja: Łapy
- Podziękował: 11 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
turcy mają szczęścieFish pisze:Na tureckim rynku w sprzedazy od 2 tyg. 1 szt. widzialem nawet na ulicy.


Pozdrawiam Enter
- buhert
- klubowicz
- Posty: 943
- Rejestracja: 20 gru 2009, 23:13
- Lokalizacja: Polska
- Otrzymał podziękowań: 30 razy
Środek jest jak najbardziej na plus i tez mi się podoba ale...bez T-JETa to ja podziękujeFish pisze:zobaczycie na zywo to uwierzycie

Zrezygnowałem już teraz przy zakupie z paru gadżetów na rzecz T-JETa i nie żałuje - a nowa niech sobie ma środek ładny,
bez T-JETa to jej nie chce

A środek to chyba wypisz wymaluj Punto więc można sobie już teraz w salonie zobaczyć heh
