Strona 5 z 14
: 15 paź 2010, 14:43
autor: emmer
tak. tylko nie zalecamy uzywania. grozi utratą nerwów

: 15 paź 2010, 18:24
autor: Tomek
mpsfc pisze:Co do tylnych lamp to czy ktoś z Was zauważył, że w komplecie kluczy jest plastikowy klucz do odkręcania tych lamp?

Zauważyliśmy jakiś czas temu
Generalnie miło ze strony Fiata że pomyślał w tym przypadku o użyszkodnikach

: 17 paź 2010, 13:43
autor: jay_21
mpsfc pisze:Co do tylnych lamp to czy ktoś z Was zauważył, że w komplecie kluczy jest plastikowy klucz do odkręcania tych lamp?
ja się o jego istnieniu dowiedziałem dopiero na zlocie w Borkach ;)
: 17 paź 2010, 14:50
autor: cichy
jay_21 pisze:ja się o jego istnieniu dowiedziałem dopiero na zlocie w Borkach ;)
a powiedzcie gdzie go zlokalizować

szukałem tych kluczy i chyba nie mam. Jak wymieniałem żarówkę musiałem zakupić taki klucz.
: 17 paź 2010, 16:35
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
pawe1_c pisze:a powiedzcie gdzie go zlokalizować

szukałem tych kluczy i chyba nie mam. Jak wymieniałem żarówkę musiałem zakupić taki klucz.
W narzędziach w kole zapasowym na samym dnie. Sam fakt zrobienia klucza z plastiku o czymś świadczy.
: 17 paź 2010, 17:05
autor: will
Taa włoska fantazja ułańska a może turecka

: 17 paź 2010, 19:29
autor: kazgas
will pisze:W narzędziach w kole zapasowym na samym dnie. Sam fakt zrobienia klucza z plastiku o czymś świadczy.
To nie do końca nie przemyślane.
Lepiej urwać klucz niż lampę.
Oczywiście gdyby trafił się jakiś siłacz
: 17 paź 2010, 19:41
autor: cichy
znalazłem rzeczywiście jest, nie to jest chyba jakiś żart, dobrze że wcześniej zaopatrzyłem się w swój wkrętak
: 17 paź 2010, 19:45
autor: kazgas
Oczywiście przydatne narzędzie, ale zestaw kluczy rurowych jest pewno w tej samej cenie a jest ich kilka w komplecie i maja zaletę, że można nimi odkręcać bardzo długie śruby.
: 09 lis 2010, 9:52
autor: wally007
i mnie dopadła wymiana żarówki w tylnej lampie światła stopu, na szczęście dzięki podpowiedziom kolegów porto i Tomek, zakupiłem wcześniej odpowiedni klucz rurkowy i bez większych stresów poszło (ale nie wyobrażam sobie wymiany takiej żarówki w zimie, nocą gdzieś na trasie, masakra). ale teraz mam do kolegów pytanie, ponieważ z elektryką jestem na bakier, co to może być, że po 20 min. jazdy ta sama żarówka mi się spaliła, jak macie jakieś propozycje co by tam sprawdzić to napiszcie bo nie chcę znowu wymieniać kolejnej żarówki na 15 min. jej świecenia
: 09 lis 2010, 9:57
autor: Tomek
Jedyne co mi przychodzi do głowy, to to że po prostu musiałeś trafić na żarówkę która była bublem.
: 09 lis 2010, 10:55
autor: Rafcio
Mam pytanie czy ktoś wie gdzie mogę znaleść jakiś opis jak wymienić żarówki mijania H7? Bo jak tam dzisiaj patrzyłem to miejsca nie jest za dużo i nie wiem jak się zabrać za rozbieranie klosza od wewnątrz żeby dostać się do żarówki a nie chciałbym tam coś spierniczyć i wyłamać

: 09 lis 2010, 11:11
autor: Tomek
Według instrukcji obsługi to te czarne klosze z tyłu lampy mocowane są na wcisk.
Potem już powinno być prosto.
: 09 lis 2010, 19:21
autor: jay_21
Tomek pisze:Według instrukcji obsługi to te czarne klosze z tyłu lampy mocowane są na wcisk.
nic bardziej mylnego. Jeśli chodzi o H7 czyli o światła mijania to dekle są przekręcane. Trzeba obrócić kawałek aż poczujemy że są luźne. Nic się nie połamie. Jak wymieniałem żarówkę świateł mijania to zajęło mi na obie lampy może 5 minut roboty. Jedynie przy akumulatorze trzeba się trochę nagimnastykować. Sprężynki trzymające lampę trzeba na wyczucie.
: 09 lis 2010, 21:02
autor: cichy
jay_21 pisze:dekle są przekręcane.
dokładnie i jeśli po stronie akumulatora to lepiej będzie go wyjąć w tedy zrobi nam się więcej miejsca i mniej stresu, ja osobiście się nie męczyłem za to koleś z ASO przez pół godziny