Re: [1.3] Odpowietrzenie baku i awaria silnika
: 11 lut 2015, 20:27
smak56 ma absolutną rację - ja również świec bym nie ruszał, zresztą jak już kiedyś pisałem mechanik doedukował mnie informacją że powyżej 5 stopni na plusie świece żarowe naszemu Osiołkowi nie są potrzebne wystarczy samozapłon.
Filtr paliwa to dobry trop.
Jeśli mogę Ci poradzić nie popełniaj mojego błędu - kupiłem w atrakcyjnej cenie baaaardzo dobry filtr paliwa chińskiego producenta i zostałem z nim wywalony z warsztatu przez mechanika, który w dosadnych słowach określił jakości tych filtrów. Na szczęście zdołałem go oddać i kupiłem już nie taki tani filtr firmy meyle - przejechane 30 tys km i do tej pory wszystko OK. Jak wyglądał stary po przejechaniu 100tys - uwierz nie chcesz wiedzieć.
Dodam jeszcze że przebieg nie jest istotny jeśli chodzi o filtr - ważne co lejesz do baku. Super tani napęd ze stacji "no name" może załatwić ci filtr bardzo szybko.
Filtr paliwa to dobry trop.
Jeśli mogę Ci poradzić nie popełniaj mojego błędu - kupiłem w atrakcyjnej cenie baaaardzo dobry filtr paliwa chińskiego producenta i zostałem z nim wywalony z warsztatu przez mechanika, który w dosadnych słowach określił jakości tych filtrów. Na szczęście zdołałem go oddać i kupiłem już nie taki tani filtr firmy meyle - przejechane 30 tys km i do tej pory wszystko OK. Jak wyglądał stary po przejechaniu 100tys - uwierz nie chcesz wiedzieć.
Dodam jeszcze że przebieg nie jest istotny jeśli chodzi o filtr - ważne co lejesz do baku. Super tani napęd ze stacji "no name" może załatwić ci filtr bardzo szybko.