Do sprawdzenia, tak jak sugeruje
smak56, wiązka w drzwiach, chociaż... zamykanie z pilota ponoć działa, więc nie jestem przekonany co do tej wiązki...

Padniętej baterii również nie podejrzewam, bo wtedy pozostałe funkcje pilota również by szwankowały

Ale, to co można sprawdzić "od ręki", to:
- rozebrać pilota - trzeba otworzyć grot, pod grotem jest klapka na baterię - małym, płaskim śrubokręcikiem przekręcić zabezpieczenie i wyciągnąć klapkę z baterią, potem niestety trzeba odkleić logo Fiata (dobrze jest je najpierw podgrzać a potem, czymś sztywnym i cienutkim delikatnie podważyć z jednej strony) a pod logo jest śrubka. Trzeba ją odkręcić a potem delikatnie rozebrać obudowę na dwie połówki. Uwaga na sprężynkę otwierającą grot

Po otwarciu obudowy wyciągnąć płytkę z układem elektronicznym.
- przetestować płytkę elektroniczną - zapewne większość popuka się teraz w czoło

Otóż nie

Wystarczy nałożyć odpowiednio kieszeń baterii na płytkę układu elektronicznego, żeby pilot działał nam bez obudowy

I teraz: w górnym, prawym rogu, jest dioda, która normalnie jest zakryta i jej nie widać

Jak wciśnie się jakikolwiek przycisk na pilocie, dioda zacznie świecić

Wystarczy zobaczyć, czy dioda świeci przy wciskaniu przycisku, na który nie reaguje auto

Jeśli dioda będzie świecić, to można podejść nawet do auta w takim stanie pilota, i sprawdzić, czy auto reaguje. Jeśli dioda świeci a auto nie reaguje, no to na 98% jest coś nie tak przy wiązce elektrycznej w drzwiach. Jeśli dioda nie świeci, to wiadomo na 100%, że coś nie tak jest z mikroswitch'em przycisku

Samego microswitcha nie wiem, czy uda się komuś wymienić

To bardzo drobna elektronika

Ale, to co można zrobić, to zaopatrzyć się w sklepie z elektroniką w preparat "kontakt" do czyszczenia styków i układów elektronicznych i porządnie wykąpać w tym specyfiku microswitcha. Po przeschnięciu powinien zacząć stykać. Jeśli zabawy w czyszczenie nie przyniosą efektu, to pozostanie jedynie albo wymiana tego drobnego elementu, albo zakup innego, np używanego ale sprawnego pilota (może być od GP), podmianka jego elektroniki i wprogramowanie nowego pilota do samochodu

Wiem co piszę - przechodziłem tę procedurę jakiś czas temu i ratowałem się właśnie wymianą układu elektronicznego z pilota od GP

Gdzieś na forum nawet opisywałem całą tą operację łącznie z procedurą wprogramowania nowego pilota poprzez interfejs i Multiecuscan
