Alternator

Awatar użytkownika
emmer
klubowicz
klubowicz
Posty: 6032
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:18
Przebieg: 32000
Silnik: 1.5
Rocznik: 2017
Lokalizacja: Białobrzegi
Podziękował: 39 razy
Otrzymał podziękowań: 101 razy

Re: Alternator

Post autor: emmer »

czyli reasumując - osłona silnika i zmiana odpływów raczej nie pomagają albo pomagają w nieznacznym stopniu ?
Awatar użytkownika
mwas
Prezes
Prezes
Posty: 7110
Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
Przebieg: 98000
Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
Rocznik: 2010
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 344 razy
Otrzymał podziękowań: 957 razy
Kontakt:

Re: Alternator

Post autor: mwas »

emmer pisze:czyli reasumując - osłona silnika i zmiana odpływów raczej nie pomagają albo pomagają w nieznacznym stopniu ?
emmer, nie odpowiem Ci na to pytanie, gdyż ani jednego, ani drugiego nie posiadam :lacha I rozważam właśnie założenie tych "ulepszonych" odpływów z GP :pomysli
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
Awatar użytkownika
mpsfc
klubowicz
klubowicz
Posty: 1137
Rejestracja: 16 maja 2010, 23:40
Lokalizacja: Orłowo k. Inowrocławia
Podziękował: 17 razy
Otrzymał podziękowań: 19 razy

Re: Alternator

Post autor: mpsfc »

Od mojego elektryka wiem, że są patenty na to. Ja zostałem zapewniony, że ten zregenerowany już nie pęknie. Problemem jest "puchnące" uzwojenie stojana więc smaruje się je jekimś specyfikiem, który je zabezpiecza. Tyle mi tylko zdradził mój elektryk.
Piszę poprawnie po polsku. Ortograficznym ofermom, pseudodyslektykom i innym patentowanym leniom mówimy stanowcze nie :)
Awatar użytkownika
mwas
Prezes
Prezes
Posty: 7110
Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
Przebieg: 98000
Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
Rocznik: 2010
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 344 razy
Otrzymał podziękowań: 957 razy
Kontakt:

Re: Alternator

Post autor: mwas »

mpsfc pisze:Od mojego elektryka wiem, że są patenty na to. Ja zostałem zapewniony, że ten zregenerowany już nie pęknie. Problemem jest "puchnące" uzwojenie stojana więc smaruje się je jekimś specyfikiem, który je zabezpiecza. Tyle mi tylko zdradził mój elektryk.
mpsfc, cenna wiedza :pivo Ale rozumiem, że to już ten regenerowany został tak zabezpieczony przez osobę, która przy nim grzebała ? Nie wiesz może co oni Ci tam dokładnie wstawili ? Jakiej firmy ten altek, jakiś kod/model i jakiej mocy ? W razie czego masz dojście do takich "ulepszonych" alternatorków ? :lacha
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
Awatar użytkownika
andre0412
klubowicz
klubowicz
Posty: 159
Rejestracja: 08 cze 2010, 21:52
Lokalizacja: stolyca
Podziękował: 2 razy
Otrzymał podziękowań: 3 razy

Jaki alternator?

Post autor: andre0412 »

Właśnie już po raz drugi padłem ofiarą rozwalonego alternatora.Sól,woda,śnieg i inne wilgotne gówno.O swoim stanie emocjonalnym nie będę pisał bo nawet cenzor by się zaczerwienił.W serwisie nie będę już kupował i wymieniał bo zdzierają jak tylko mogą.Mam już nagranego elektryka i nowy altek,tylko ile musi on mieć amper,może ktoś wie?Linka 1,4 8 wentyli + klima.
Nie trudno jest rozebrać kobietę wbrew jej woli,trudniej ubrać po jej myśli.
Bo kobietę trzeba trzymać krótko...najwyżej dwa lata.
darcyn
klubowicz
klubowicz
Posty: 610
Rejestracja: 13 kwie 2011, 18:07
Lokalizacja: Los Angeles
Podziękował: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 18 razy

Re: Jaki alternator?

Post autor: darcyn »

To masz ten nowy alternator czy nie?
Nie wiem ile ma ale wiem ze kosztuje 550
Awatar użytkownika
andre0412
klubowicz
klubowicz
Posty: 159
Rejestracja: 08 cze 2010, 21:52
Lokalizacja: stolyca
Podziękował: 2 razy
Otrzymał podziękowań: 3 razy

Re: Jaki alternator?

Post autor: andre0412 »

Właśnie chcę kupić,tylko muszę wiedzieć ile powinien mieć amper.Darcyn,skąd taka cena?Nawet na największym portalu aukcyjnym można kupić nowy za ok.300 zł.Ja za nowy,angielski z wymianą płacę 300.
Nie trudno jest rozebrać kobietę wbrew jej woli,trudniej ubrać po jej myśli.
Bo kobietę trzeba trzymać krótko...najwyżej dwa lata.
Awatar użytkownika
sylwek
klubowicz
klubowicz
Posty: 494
Rejestracja: 29 maja 2012, 21:56
Przebieg: 48000
Silnik: 1.4 8V + LPG
Rocznik: 2008
Lokalizacja: ELC
Podziękował: 25 razy
Otrzymał podziękowań: 95 razy

Re: Jaki alternator?

Post autor: sylwek »

Dla 1.4 8v w wersji z klimą - alternator Denso 14V/90A - kod prod. 51714791, 51859038
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
darcyn
klubowicz
klubowicz
Posty: 610
Rejestracja: 13 kwie 2011, 18:07
Lokalizacja: Los Angeles
Podziękował: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 18 razy

Re: Jaki alternator?

Post autor: darcyn »

andre0412 pisze:Właśnie chcę kupić,tylko muszę wiedzieć ile powinien mieć amper.Darcyn,skąd taka cena?Nawet na największym portalu aukcyjnym można kupić nowy za ok.300 zł.Ja za nowy,angielski z wymianą płacę 300.
szkoda że nie wenezuelski... wiem co ile kosztuje
Awatar użytkownika
daro70
klubowicz
klubowicz
Posty: 1207
Rejestracja: 14 sie 2010, 14:17
Przebieg: 99850
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 120 razy
Otrzymał podziękowań: 72 razy

Re: Jaki alternator?

Post autor: daro70 »

darcyn pisze:
andre0412 pisze:Właśnie chcę kupić,tylko muszę wiedzieć ile powinien mieć amper.Darcyn,skąd taka cena?Nawet na największym portalu aukcyjnym można kupić nowy za ok.300 zł.Ja za nowy,angielski z wymianą płacę 300.
szkoda że nie wenezuelski... wiem co ile kosztuje
Dla mnie to może być i z Hondurasu :ryczy oby mi tylko obudowa wytrzymała i spełniał swoje zadanie . Oryginał ...i co z tego jak wszyscy wiedzą od lat że to badziew :red
Obrazek
Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6774
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 144000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 219 razy
Otrzymał podziękowań: 375 razy

Re: Jaki alternator?

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

250-300zł kosztują regenerowane i nowe do Poloneza. Już lepiej, żeby był to alternator regenerowany lub używany, niż nowy robiony w stodole.
Awatar użytkownika
andre0412
klubowicz
klubowicz
Posty: 159
Rejestracja: 08 cze 2010, 21:52
Lokalizacja: stolyca
Podziękował: 2 razy
Otrzymał podziękowań: 3 razy

Re: Jaki alternator?

Post autor: andre0412 »

Dzięki za pomoc i komentarze.Ten kupiony w firmowym sklepie też jest lepiony w tej samej stodole tylko na innym stogu siana i z inną naklejką.Nie będę kupował w serwisie bo nie od dziś wiadomo,że doją nas na potęgę(nawet po "zniżkach").sylwku-browar dla Ciebie.
Nie trudno jest rozebrać kobietę wbrew jej woli,trudniej ubrać po jej myśli.
Bo kobietę trzeba trzymać krótko...najwyżej dwa lata.
Awatar użytkownika
daro70
klubowicz
klubowicz
Posty: 1207
Rejestracja: 14 sie 2010, 14:17
Przebieg: 99850
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 120 razy
Otrzymał podziękowań: 72 razy

Re: Jaki alternator?

Post autor: daro70 »

Dodam tylko że kiedyś w punto 1 wymieniłem 2 a 3- ci już kupiłem zamiennik i ten mi najdłużej chyba do końca pociągnął ...dlatego oryginałowi do końca już nie wierze
Obrazek
kylo
klubowicz
klubowicz
Posty: 513
Rejestracja: 08 gru 2009, 22:49
Przebieg: 61000
Silnik: 1,4 8v
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Lublin
Otrzymał podziękowań: 7 razy

Re: Jaki alternator?

Post autor: kylo »

To co mi się wydawało że jest związane ze sprzęgłem (czasem pisk jak jest mokro i raz smród palonej gumy) okazało się być pi------- alternatorem. W dniu 15.02.2013 poszedł się ..., niestety 25 kilometrów od domu, dojechałem bez ładowania do Lublina (bez ABS, poduszek itd) i padła 100 metrów od znajomego mi serwisu (bynajmniej nie Fiata).
Kosztowało mnie to 568zł, na co złożyła się regeneracja alternatora (380zł w tym stojan, łożysko, obudowa), paski sztuk 2 (bo trzeba było też wymienić od wspomagania kierownicy - ostatnio zrobiła się toporna) i robocizna. Pewnie by to wyłapało ASO, (wrzesień 2012) ale patrzyli przez pół godziny z góry i podłączali komputer, a na propozycję obejrzenia alternatora, stwierdzili, że dla mojego widzimisię nie będą koła zdejmować.
Żeby w 3 letnim samochodzie wymieniać alternator :red :red :red
Octavia 3 1,4 TSI Elegance Brąz Topaz
Awatar użytkownika
mwas
Prezes
Prezes
Posty: 7110
Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
Przebieg: 98000
Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
Rocznik: 2010
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 344 razy
Otrzymał podziękowań: 957 razy
Kontakt:

Re: Jaki alternator?

Post autor: mwas »

kylo, czyli klasyka gatunku :ink Niestety w najbliższej przyszłości czeka mnie to samo i chyba muszę się jak najszybciej wybrać na oględziny tego dziadostwa, bo obawiam się, że w pewnym momencie też mogę mieć tak, że po prostu padnie na amen i będzie klops :oj
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
ODPOWIEDZ