Re: Co dzisiaj zrobiłem w swoim samochodzie
: 30 paź 2015, 14:53
Jutro sobie to pooglądam bo przekroczyłem podobnie jak Ty wcześniej 40.000km i oby w mojej Lince już to było poprawione.
www.lineaklubpolska.pl
https://www.lineaklubpolska.pl/
pytałem o koszt wykonania powłoki ceramicznej w firmie S-plus w samochodzie kilkunastoletnim (dokładnie 2003r.) i taka powłoka jest bardzo droga. sam się rozglądam za czymś co da dobry efekt a jednocześnie nie zniszczy jeszcze bardziej lakieruTara78 pisze:Tankowanie i znowu załamka czemu aż tyle litrów tam wchodzi i nie po 1,70Zrobiony serwis olejowy, wymiana filtra kabinowego, paliwa, oleju, wymiana płynu wspomagania. Mycie i woskowanie diabełka i można jeździć
Na wiosnę pójdzie ceramika na budę i spa insideMam nadzieję, że warto zainwestować te pieniądze w maszynkę do polerki i preparat coby jeszcze bardziej cieszył oko.
Zalecają to dobre serwisy oponiarskie,ja to robię już od wielu lat i wielu moich znajomych.Tomek pisze:Nigdy tego nie robiłem. A trzeba???
Zmniejszenie ciśnienia jak sądzę ma mieć wpływ na lepszą przyczepność opony, ale czy przypadkiem nie powinno się tego robić w bardziej ekstremalnych warunkach ?Fiacik pisze:Zalecają to dobre serwisy oponiarskie,ja to robię już od wielu lat i wielu moich znajomych.Tomek pisze:Nigdy tego nie robiłem. A trzeba???
Tak samo jak coroczne wyważanie przed założeniem,zwłaszcza jak się robi te 20 000km rocznie.
Maciej, Fiacikowi chodziło o zmniejszenie ciśnienia w oponach zdjętych. Tych, które "odpoczywają" w piwnicy i czekają do wiosny. Chodzi o zmniejszenie naprężeń w oponie.mwas pisze: Zmniejszenie ciśnienia jak sądzę ma mieć wpływ na lepszą przyczepność opony, ale czy przypadkiem nie powinno się tego robić w bardziej ekstremalnych warunkach ?Jakaś sugestia o ile zmniejszyć to ciśnienie ?
smak56 pisze:Maciej, Fiacikowi chodziło o zmniejszenie ciśnienia w oponach zdjętych. Tych, które "odpoczywają" w piwnicy i czekają do wiosny. Chodzi o zmniejszenie naprężeń w oponie.mwas pisze: Zmniejszenie ciśnienia jak sądzę ma mieć wpływ na lepszą przyczepność opony, ale czy przypadkiem nie powinno się tego robić w bardziej ekstremalnych warunkach ?Jakaś sugestia o ile zmniejszyć to ciśnienie ?