Strona 4 z 6

: 03 paź 2010, 19:59
autor: Tomek
alvaro pisze:Linki prawie "80" konnej
Ha ha Jak mnie się ktoś pyta o mój bolid to też mówię że ma 80 koni.
Zawsze to lepiej brzmi i wstyd mniejszy :róż

: 03 paź 2010, 22:14
autor: kylo
alvaro pisze:A może ma ktoś jakiegoś chipa, żeby z naszej Linki prawie "80" konnej zrobić jakąś setkę? ;)
Bo szczerze - boję się tym wyprzedzać :lacha
Jeszcze parę tysięcy km i sie przyzwyczaisz do tej niemocy, będziesz jeździł spokojnie, statecznie i nauczysz się planować manewr wyprzedzania (redukcja i min 1000m wolnego miejsca i dajesz, aha z tirami 1500-2000m :) )

: 03 paź 2010, 22:28
autor: cichy
oj prawda, w sierpniu miałem śmierć w oczach, wyprzedzałem dwa tiry ,trzeci mi wyleciał za zakrętu jak by jeden nie przyhamował nie miałbym szansy się schować a przy 130 km/h nic by zemnie nie zostało

: 04 paź 2010, 9:35
autor: emmer
tak szczerze to nie wiem czy jest sens tuningować ten silnik. efekty raczej mizerne kosztem trwałości.

: 04 paź 2010, 13:23
autor: mwas
Hehe, chyba żeby go "przerobić" na T-Jeta :lacha Tylko trochę dłubaniny, mała druciarnia, trubinę z jakiegoś rozbitka i normalnie będzie śmigał :banan :ryczy

: 04 paź 2010, 17:23
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
może takie 1.8 ze starej Lancii (650KM)
Obrazek

: 04 paź 2010, 21:37
autor: alvaro
Nie no śmiechy hichy, ale nigdy nie mam wesołej miny jak wyprzedzam... stres jakich mało... bolidem za ponad 40 tys. :D Nie ma to jak wyprzedzanie brata Renią 1.9 DCI ze 120 konnym silniczkiem. Czuje się jak w rakiecie... a on mi na to - mi już zaczyna tych kucyków brakować i ze 150 by było ok :)

: 05 paź 2010, 14:57
autor: mwas
alvaro, w miarę jedzenia apetyt rośnie :) Tak samo jak pewnie i u Ciebie - teraz mówisz, że jak wyprzedzasz to masz stres, ale pewnie jak zaczynałeś jeździć swoim pojazdem, to wydawało Ci się, że moc spoko Ci wystarczy :ink Ja tam na razie stersów przy wyprzedzaniu nie mam, wystarczy dobrze manwer zaplanować, nie świrować i zrobić małą redukcję :jazda

: 05 paź 2010, 19:37
autor: MARCIN127
osobiscie nie oszczędzam linki ale planowanie manewru to podstawa moja trasa do pracy prowadzi po starej a2 to czesto daje w palnik no i stwierdzam że daje rade zaletom tego silnika jest za to małe spalanie i to mi pasuje

: 05 paź 2010, 21:06
autor: Tomek
Ja podobnie... do pracy pokonuję dystans 100 km ale cały czas po dwupasmowej ekspresówce, tak że z wyprzedzaniem nie ma stresu.
I tak samo jak Marcinowi spalanie mi bardzo odpowiada :)

: 05 paź 2010, 21:09
autor: cichy
ja do pracy mam 10 km (jazda miejska ) miesiąc temu obliczyłem sobie jak mi pali w trybie miejskim (silnik 1,4 77km) i wyszło mi 8,8 a producent w trybie miejskim podaje na mój motor 8,2

: 06 paź 2010, 8:27
autor: emmer
pawe1_c pisze:a producent w trybie miejskim podaje na mój motor 8,2
badane w warunkach laboratoryjnych.

: 06 paź 2010, 8:33
autor: cichy
dokladnie, szacunkowo, gdzie w zyciu wiadomo nigdy tego nieosiagniemy

: 06 paź 2010, 10:52
autor: mwas
pawe1_c, ja mam identyczną sytuację. Do pracy pokonuję w tej chwili ok 12 km, cały czas przez zapchanie miasto i kiedy spalanie mam na poziomie 8.8 to jest na prawdę niezły wynik, bo w zimnych warunkach pogodowych to i ponad 10 potrafi połknąć. Wszystko zależy oczywiście od warunków panujących aktualnie na drogach oraz od natężenia ruchu, ale to co podaje producent to niestety bujda na resorach, chyba że ktoś ma anielską cierpliwość i przeszedł mega szkolenie w szkole jazdy ECO :smak

: 06 paź 2010, 12:29
autor: kazgas
pawe1_c, ja mam identyczną sytuację. Do pracy pokonuję w tej chwili ok 12 km, cały czas przez zapchanie miasto i kiedy spalanie mam na poziomie 8.8 to jest na prawdę niezły wynik, bo w zimnych warunkach pogodowych to i ponad 10 potrafi połknąć. Wszystko zależy oczywiście od warunków panujących aktualnie na drogach oraz od natężenia ruchu, ale to co podaje producent to niestety bujda na resorach, chyba że ktoś ma anielską cierpliwość i przeszedł mega szkolenie w szkole jazdy ECO
Zużycie podawane przez producenta jest przeprowadzane w warunkach laboratoryjnych wg określonych procedur.
Rzeczywiste spalanie różni się znacznie od instrukcji.
Opis badania podany niżej
http://www.auto-swiat.pl/1-klamstwa-o-z ... t-spalania" onclick="window.open(this.href);return false;