jaki silnik potrzebny lince?

Awatar użytkownika
Tomek
Moderator
Moderator
Posty: 6684
Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
Przebieg: 131000
Silnik: 1.4 V8 + LPG
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Radom
Podziękował: 287 razy
Otrzymał podziękowań: 304 razy

Post autor: Tomek »

alvaro pisze:Linki prawie "80" konnej
Ha ha Jak mnie się ktoś pyta o mój bolid to też mówię że ma 80 koni.
Zawsze to lepiej brzmi i wstyd mniejszy :róż
kylo
klubowicz
klubowicz
Posty: 513
Rejestracja: 08 gru 2009, 22:49
Przebieg: 61000
Silnik: 1,4 8v
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Lublin
Otrzymał podziękowań: 7 razy

Post autor: kylo »

alvaro pisze:A może ma ktoś jakiegoś chipa, żeby z naszej Linki prawie "80" konnej zrobić jakąś setkę? ;)
Bo szczerze - boję się tym wyprzedzać :lacha
Jeszcze parę tysięcy km i sie przyzwyczaisz do tej niemocy, będziesz jeździł spokojnie, statecznie i nauczysz się planować manewr wyprzedzania (redukcja i min 1000m wolnego miejsca i dajesz, aha z tirami 1500-2000m :) )
Octavia 3 1,4 TSI Elegance Brąz Topaz
Awatar użytkownika
cichy
klubowicz
klubowicz
Posty: 3701
Rejestracja: 12 sie 2010, 23:49
Przebieg: 217000
Silnik: 2.0 110KM HDi
Lokalizacja: LBN
Podziękował: 104 razy
Otrzymał podziękowań: 70 razy
Kontakt:

Post autor: cichy »

oj prawda, w sierpniu miałem śmierć w oczach, wyprzedzałem dwa tiry ,trzeci mi wyleciał za zakrętu jak by jeden nie przyhamował nie miałbym szansy się schować a przy 130 km/h nic by zemnie nie zostało
Sympatyk forum :-)
Awatar użytkownika
emmer
klubowicz
klubowicz
Posty: 6032
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:18
Przebieg: 32000
Silnik: 1.5
Rocznik: 2017
Lokalizacja: Białobrzegi
Podziękował: 39 razy
Otrzymał podziękowań: 101 razy

Post autor: emmer »

tak szczerze to nie wiem czy jest sens tuningować ten silnik. efekty raczej mizerne kosztem trwałości.
Awatar użytkownika
mwas
Prezes
Prezes
Posty: 7110
Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
Przebieg: 98000
Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
Rocznik: 2010
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 344 razy
Otrzymał podziękowań: 957 razy
Kontakt:

Post autor: mwas »

Hehe, chyba żeby go "przerobić" na T-Jeta :lacha Tylko trochę dłubaniny, mała druciarnia, trubinę z jakiegoś rozbitka i normalnie będzie śmigał :banan :ryczy
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6774
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 144000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 219 razy
Otrzymał podziękowań: 375 razy

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

może takie 1.8 ze starej Lancii (650KM)
Obrazek
Ostatnio zmieniony 05 paź 2010, 14:59 przez Kuzyn_z_Sosnowca, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
alvaro
klubowicz
klubowicz
Posty: 644
Rejestracja: 15 wrz 2010, 22:30
Przebieg: 205000
Silnik: 1.4 8v + LPG BRC
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Brzeszcze/Babice
Podziękował: 51 razy
Otrzymał podziękowań: 5 razy

Post autor: alvaro »

Nie no śmiechy hichy, ale nigdy nie mam wesołej miny jak wyprzedzam... stres jakich mało... bolidem za ponad 40 tys. :D Nie ma to jak wyprzedzanie brata Renią 1.9 DCI ze 120 konnym silniczkiem. Czuje się jak w rakiecie... a on mi na to - mi już zaczyna tych kucyków brakować i ze 150 by było ok :)
Awatar użytkownika
mwas
Prezes
Prezes
Posty: 7110
Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
Przebieg: 98000
Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
Rocznik: 2010
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 344 razy
Otrzymał podziękowań: 957 razy
Kontakt:

Post autor: mwas »

alvaro, w miarę jedzenia apetyt rośnie :) Tak samo jak pewnie i u Ciebie - teraz mówisz, że jak wyprzedzasz to masz stres, ale pewnie jak zaczynałeś jeździć swoim pojazdem, to wydawało Ci się, że moc spoko Ci wystarczy :ink Ja tam na razie stersów przy wyprzedzaniu nie mam, wystarczy dobrze manwer zaplanować, nie świrować i zrobić małą redukcję :jazda
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
Awatar użytkownika
MARCIN127
klubowicz
klubowicz
Posty: 264
Rejestracja: 24 sty 2010, 19:32
Przebieg: 50085
Silnik: 1,4,8v
Rocznik: 2007
Lokalizacja: poznań

Post autor: MARCIN127 »

osobiscie nie oszczędzam linki ale planowanie manewru to podstawa moja trasa do pracy prowadzi po starej a2 to czesto daje w palnik no i stwierdzam że daje rade zaletom tego silnika jest za to małe spalanie i to mi pasuje
marcin127
Awatar użytkownika
Tomek
Moderator
Moderator
Posty: 6684
Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
Przebieg: 131000
Silnik: 1.4 V8 + LPG
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Radom
Podziękował: 287 razy
Otrzymał podziękowań: 304 razy

Post autor: Tomek »

Ja podobnie... do pracy pokonuję dystans 100 km ale cały czas po dwupasmowej ekspresówce, tak że z wyprzedzaniem nie ma stresu.
I tak samo jak Marcinowi spalanie mi bardzo odpowiada :)
Awatar użytkownika
cichy
klubowicz
klubowicz
Posty: 3701
Rejestracja: 12 sie 2010, 23:49
Przebieg: 217000
Silnik: 2.0 110KM HDi
Lokalizacja: LBN
Podziękował: 104 razy
Otrzymał podziękowań: 70 razy
Kontakt:

Post autor: cichy »

ja do pracy mam 10 km (jazda miejska ) miesiąc temu obliczyłem sobie jak mi pali w trybie miejskim (silnik 1,4 77km) i wyszło mi 8,8 a producent w trybie miejskim podaje na mój motor 8,2
Sympatyk forum :-)
Awatar użytkownika
emmer
klubowicz
klubowicz
Posty: 6032
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:18
Przebieg: 32000
Silnik: 1.5
Rocznik: 2017
Lokalizacja: Białobrzegi
Podziękował: 39 razy
Otrzymał podziękowań: 101 razy

Post autor: emmer »

pawe1_c pisze:a producent w trybie miejskim podaje na mój motor 8,2
badane w warunkach laboratoryjnych.
Awatar użytkownika
cichy
klubowicz
klubowicz
Posty: 3701
Rejestracja: 12 sie 2010, 23:49
Przebieg: 217000
Silnik: 2.0 110KM HDi
Lokalizacja: LBN
Podziękował: 104 razy
Otrzymał podziękowań: 70 razy
Kontakt:

Post autor: cichy »

dokladnie, szacunkowo, gdzie w zyciu wiadomo nigdy tego nieosiagniemy
Sympatyk forum :-)
Awatar użytkownika
mwas
Prezes
Prezes
Posty: 7110
Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
Przebieg: 98000
Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
Rocznik: 2010
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 344 razy
Otrzymał podziękowań: 957 razy
Kontakt:

Post autor: mwas »

pawe1_c, ja mam identyczną sytuację. Do pracy pokonuję w tej chwili ok 12 km, cały czas przez zapchanie miasto i kiedy spalanie mam na poziomie 8.8 to jest na prawdę niezły wynik, bo w zimnych warunkach pogodowych to i ponad 10 potrafi połknąć. Wszystko zależy oczywiście od warunków panujących aktualnie na drogach oraz od natężenia ruchu, ale to co podaje producent to niestety bujda na resorach, chyba że ktoś ma anielską cierpliwość i przeszedł mega szkolenie w szkole jazdy ECO :smak
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
Awatar użytkownika
kazgas
klubowicz
klubowicz
Posty: 715
Rejestracja: 22 sty 2010, 12:23
Przebieg: 85000
Silnik: 1,4 8V
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Czarna
Podziękował: 2 razy
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Post autor: kazgas »

pawe1_c, ja mam identyczną sytuację. Do pracy pokonuję w tej chwili ok 12 km, cały czas przez zapchanie miasto i kiedy spalanie mam na poziomie 8.8 to jest na prawdę niezły wynik, bo w zimnych warunkach pogodowych to i ponad 10 potrafi połknąć. Wszystko zależy oczywiście od warunków panujących aktualnie na drogach oraz od natężenia ruchu, ale to co podaje producent to niestety bujda na resorach, chyba że ktoś ma anielską cierpliwość i przeszedł mega szkolenie w szkole jazdy ECO
Zużycie podawane przez producenta jest przeprowadzane w warunkach laboratoryjnych wg określonych procedur.
Rzeczywiste spalanie różni się znacznie od instrukcji.
Opis badania podany niżej
http://www.auto-swiat.pl/1-klamstwa-o-z ... t-spalania" onclick="window.open(this.href);return false;
ODPOWIEDZ