Strona 4 z 4

Re: Dymi po odpaleniu

: 20 lis 2018, 19:13
autor: Szczypior
Pogubiłem się już.
Na fiatautoparts pokazuje że jest 51 782 034
U Ciebie pokazuje że do czego jest ten numer ?
Nie mogę powiększyć Twoich screenow

Re: Dymi po odpaleniu

: 20 lis 2018, 21:55
autor: mwas
Jak klikniesz, to się nie powiększa ? :pomysli
OK, temat się troszkę zakręcił, więc jeszcze raz: numer, który podałeś powyżej, tj. 51 782 034 ePER wyświetla przekreślony przy Twoim nr VIN.
Na schemacie, wyszukując po numerze Twojego VIN'u wygląda to tak:
ePER_przeplywomierz.png
Mam nadzieję, że teraz będzie dobrze widoczne - jak klikniesz, obrazek powinien się powiększyć :ink Jak będzie problem, to daj znać, podeślę Ci inaczej :ink
W każdym razie - to co widać na obrazku, to jest to, co wyświetla ePER po wpisaniu Twojego numeru VIN. Jak widzisz, element oznaczony na schemacie cyferką 13 i nazwany "MIERNIK PRZEPŁYWU" o numerze katalogowym, który podałeś, czyli 51782034 jest PRZEKREŚLONY (podkreśliłem go na czerwono). Jak jest przekreślony to oznacza, że ePER twierdzi, że nie powinien być zastosowany do Twojego auta :ink Nie wiem - być może jest on przeznaczony do modeli z DPFem :pomysli W każdym razie, do Twojego powinien być zastosowany element z pozycji wyżej (podkreśliłem go na zielono), o numerze 55183650. I teraz: ePER informuje, że obydwa powyższe elementy zostały zastąpione nowymi: ten, który powinien być u Ciebie został zastąpiony numerem 71789484, a ten, który jest przekreślony numerem 71793250. Oznaczyłem zieloną strzałką ten właściwy, zamieniony, który powinien być do Twojego auta :ink I tutaj zaczyna się zagwozdka, gdyż smak56 słusznie zauważył, że przy obydwóch zamiennikach, pod spodem (podkreślone kolorem filetowym) widnieje element o tym samym numerze, tj 71789489 i poszła teoria, że jest to zupełnie nowy zamiennik tych obydwóch :oj Tylko że... no i tutaj są właśnie moje ustalenia z poprzedniego posta :ink Najprawdopodobniej jest to tylko jakaś część wspólna tych części, prawdopodobnie sama obudowa, ale tutaj jej wymiana raczej nic nie da :ink Mało tego - ePER nawet nie podaje ceny tej części :ink
Ogólna konkluzja więc jest taka: do Twojego auta POWINIENEŚ założyć element o numerze 55183650, który został zastąpiony elementem o numerze 71789484 :ink Natomiast jak się auto zachowa jeśli założysz ten drugi (ten, który podałeś) - nie mam pojęcia :oj Ja tylko podaje czystą teorię, którą czerpię ze źródła, jakim jest ePER :ink

Re: Dymi po odpaleniu

: 20 lis 2018, 22:17
autor: Szczypior
Teraz rozumiem .

Ciekawe gdzie można sprawdzić czym one się różnią i jakie mają parametry

Re: Dymi po odpaleniu

: 22 lis 2018, 19:47
autor: Szczypior
-

Re: Dymi po odpaleniu

: 22 lis 2018, 21:54
autor: michalexc
Szczypior pisze: 22 lis 2018, 19:47 4 wtryski poszło do regeneracji
przecież korekty były w poprawnym zakresie ? swoją drogą taki przebieg i wtryski do regeneracji ?

Re: Dymi po odpaleniu

: 22 lis 2018, 22:36
autor: Szczypior
-