Strona 4 z 5

: 27 wrz 2010, 21:17
autor: duskap
Coval pisze:
duskap pisze:Mogę spytać zaprzyjaźnionego dealera z Ełku/Suwałk czy byłoby coś taniej przy zakupie hurtowym.
I jak? wiadomo już coś?
Poniżej 250zł chyba zejść się nie da. Powiedzieli, że się postarają ale nie mogą obiecać. Dam znać jak już ustalą co i jak. Póki co na magazynie tego nie ma i musieliby ściągnąć specjalnie pod zamówienie.

: 18 mar 2011, 15:57
autor: Bernardito
A tak się cholera zastanawiałem skąd tyle syfu przy korku... myślałem, że to ta gów****a klapka która tak średnio dochodzi, ale przecież piaskiem nie pada:)
To jak z tymi nadkolami? Robiliście oryginalne? Może to prawe wystarczy. Gdzieś o tym było jeszcze na forum?

: 18 mar 2011, 18:27
autor: Jery
A ja od czasu montażu nadkola mego pomysłu, z włókna szklanego, zapomniałem o piasku w klapce wlewu paliwa :zlośnik

: 19 mar 2011, 22:31
autor: Bernardito
Ile Cię to kosztowało roboty? tzn. parę godzin? czy mniej? Masz jakieś foty jak to teraz wygląda? Będziesz w TG na spocie?

: 20 mar 2011, 19:03
autor: Jery
Prace zajęły mi kilka godzin. Przede wszystkim najpierw trzeba zrobić nadkole z włókna szklanego, nasączyć żywicą. Po jej wyschnięciu przymocowujemy zrobione w poprzednim dniu nadkole do samochodu.

Będę na spotkaniu w TG

: 20 mar 2011, 20:26
autor: Bernardito
A stosowałeś jakiś utwardzacz do tej żywicy? Zastanawiam się dlaczego tak długo to schło.

: 20 mar 2011, 20:59
autor: Sebastian
http://www.lineaklubpolska.pl/viewtopic.php?t=1032" onclick="window.open(this.href);return false; tu jest opis i zdjęcia z montażu tylnego nadkola z Grande

: 20 mar 2011, 22:46
autor: Bernardito
Dzięki, właśnie mi się wydawało, że gdzieś już czytałem o tym na forum. To rozwiązaniem chyba jest najlepsze - tzn. dla kogoś kto nie ma za dużych zdolności do dłubania przy aucie:) Jakbym miał to pewno poszedłbym w stronę Jery'ego bo to potraktowanie sprawy po całości i gruntownie - jakby nowe spasowane nadkole, ale chyba nie dam rady. Może uda mi się kupić do GP.

: 20 mar 2011, 23:13
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
Ja kupiłem pełne od GP i będę przy nich majstrował, ale musi być nieco cieplej.

: 21 mar 2011, 0:46
autor: kk25
A ja zakleiłem dwa otworki przy zawiasie klapki i też nie wiem co to brud przy korku wlewu paliwa :)

: 21 mar 2011, 8:44
autor: Jery
Bernardito pisze:A stosowałeś jakiś utwardzacz do tej żywicy? Zastanawiam się dlaczego tak długo to schło.
Stosowałem utwardzacz. Nadkola robiłem wieczora a montowałem rano stad się wzięło kilka godzin ze snem włącznie :ryczy

[ Dodano: |21 Mar 2011|, o 08:46 ]
kk25 pisze:A ja zakleiłem dwa otworki przy zawiasie klapki i też nie wiem co to brud przy korku wlewu paliwa :)
Nie chciałbym widzieć co się dzieje po drugiej stronie gumowej uszczelki ;). Problemów z zamkiem w ten sposób nie unikniesz :zlośnik

: 21 mar 2011, 23:21
autor: kk25
Jery pisze:Nie chciałbym widzieć co się dzieje po drugiej stronie gumowej uszczelki ;). Problemów z zamkiem w ten sposób nie unikniesz
Nie jest źle, poza tym systematycznie myjka ciśnieniowa robi swoje :zlośnik

: 03 kwie 2011, 17:22
autor: Rincewind
kk25 w którym miejscu są te otworki? Dzisiaj jak zajrzałem to pod korkiem była kupa błota. Tylko nie wiem którędy to wpada.

: 03 kwie 2011, 19:47
autor: will
Są tam dwie dziurki to są nacięcia sprężynujące blokujące klapę w pozycji otwartej innymi słowy tanie rozwiązanie.

[ Dodano: |3 Kwi 2011|, o 20:02 ]
Wczoraj zakleiłem ale tak jak pisze Jery nie rozwiąże to problemu zamarzającego zamka, a nie chce mi się robić nadkola.

Re: Nadkola tył

: 08 paź 2024, 16:21
autor: Motorek4612
To po lekturze tego tematu tak myślę czy. Od Fiata Cromy by podeszły nadkola bez większych przeróbek.... Od GP trzeba rzeźbić , ale to spełnia swoją rolę....