Strona 4 z 7
: 31 mar 2011, 21:50
autor: Bernardito
Hej koledzy to jak to jest z tym malowaniem bębnów czy zacisków? Możecie podpowiedzieć jaka farba będzie ok? Tzn. jakiej firmy? Chciałbym odświeżyć szczególnie bębny np. czarny mat. Teraz to wyglądają mocno nieciekawie - praktycznie całe rdzawe. Pytanie jak taka farba trzyma? Tzn. jak długo - czy tę zabawę trzeba co np. co rok powtarzać? Z góry dzięki za Wasze opinie i rady. Pozdrawiam
: 31 mar 2011, 22:58
autor: Tomek
Gdzieś już pisałem.. Kupiłem kiedyś małą puszeczkę "Śnieżki na rdzę" czarny mat.
Robię sobie malu malu dwa razy w roku, przy okazji zmiany kół, na wiosnę i na jesień.
Z przodu tarcze też sobie maluję (oczywiście nie całe

), zaciski tylko czyszczę bez malowania.
: 31 mar 2011, 23:45
autor: Bernardito
Tomek, czyli normalnie pędzlem czy w spray'u? a czymś specyficznym czyścisz zaciski? dzięki za odpowiedź
: 01 kwie 2011, 0:13
autor: mpsfc
Ja co roku maluję Hammerite czarny półmat. Jest ok.
: 01 kwie 2011, 5:07
autor: Tomek
Bernardito pisze:Tomek, czyli normalnie pędzlem czy w spray'u? a czymś specyficznym czyścisz zaciski? dzięki za odpowiedź
Jeżeli jest potrzeba, to delikatnie papierem ściernym, potem odtłuszczam benzyną ekstrakcyjną, potem pędzelek w dłoń... i już

: 01 kwie 2011, 6:43
autor: Rafcio
Tomek pisze:Jeżeli jest potrzeba, to delikatnie papierem ściernym, potem odtłuszczam benzyną ekstrakcyjną, potem pędzelek w dłoń... i już

Ja mam z tyłu tarcze i nie mam co malować

: 01 kwie 2011, 8:27
autor: Bernardito
mpsfc, przed położeniem Hammerita czyścisz bęben z rdzy choć trochę? czy nie dopuściłeś do niej w ogóle?
: 01 kwie 2011, 15:21
autor: mpsfc
Nie dopuszczam ale zawsze trochę trzeba zmatowić. Farbę nakładam cieniutko.
: 19 kwie 2011, 15:42
autor: SZAMAN
W poprzedniej Linejce tez to robiłem czerwoną i nieźle zabezpieczała przez trzy zimy ,bo później sprzedałem o czym pisałem w przywitaniu
Pozdrawiam
: 26 kwie 2011, 22:45
autor: Bernardito
mpsfc, hej właśnie zakupiłem sobie hammerite czarny półmat i będę testować:) Pytanie tylko ile to schnie? Nie mam niestety możliwości zostawić wozu na podnośniku do schnięcia także lepiej, żeby to nie było więcej niż np. 30 min. Jak to u Ciebie wyglądało? Po jakim czasie zakładałeś koło? Pozdrawiam i z góry dzięki za rady
: 26 kwie 2011, 23:16
autor: mpsfc
Bernardito pisze:Po jakim czasie zakładałeś koło?
Jak jest ładna pogoda i pomalujesz cienko to po godzinie możesz śmiało zakładać

: 29 kwie 2011, 14:29
autor: Bernardito
Wczoraj wieczorem się pobawiłem i bębny wreszcie wyglądają, a nie straszą rdzawobrunatnym kolorem:). Dziękuję Wszystkim za rady. Co ciekawe, przynajmniej u mnie lewy bęben jest inny niż prawy. Nie zrobiłem niestety fotek w trakcie, ale jest to kwestia takich cylindrycznych nawierceń. Na prawym jest ich jakoś 2x więcej i inaczej rozłożone. Sprawdzaliście jak to jest u Was?
Pozdrawiam
: 29 kwie 2011, 15:55
autor: Tomek
Bernardito pisze:Co ciekawe, przynajmniej u mnie lewy bęben jest inny niż prawy. Nie zrobiłem niestety fotek w trakcie, ale jest to kwestia takich cylindrycznych nawierceń. Na prawym jest ich jakoś 2x więcej i inaczej rozłożone.
Mam to samo.
Myślę że te nawiercenia mogą mieć coś wspólnego z wyważeniem bębna.
: 06 maja 2011, 7:44
autor: Bernardito
Tak to mniej więcej wygląda u mnie. Przepraszam za jakość, ale zdjęcie niestety z komórki.
: 09 maja 2011, 15:45
autor: alvaro
Właśnie pomalowałem bębny z tyłu - Hammerite czrany półmat.
Jutro będę robił operację z przodu tylko mam pytano - co malować z przodu? Tylko zaciski czy coś jeszcze? Czy te zaciski idzie jakoś zdjąć żeby nie pomalować tarczy?