Strona 4 z 4
: 30 paź 2010, 23:17
autor: duskap
damianos pisze:A ja zrobiłem tak.
Ponieważ cena zimówek 16 calowych jest nie do przyjęcia(w cenie tej opony można kupić felge 15ke +zimówka ),kupiłem w serwisie ogumienia tylko trzy felgi stalowe 15calowe z oponami Gislawed.A czwartą sztukę zamieniłem 1:1 z kołem zapasowym.Po co mi stalowa 16-ka na zapasie,skoro mam alu 16-ki.A gość z gum-serwisu skusił się na 16calową oponę chyba Pirelli. Teraz latem wożę sobie na zapasie zimówkę a zimą letnią.
Zapasówkę miałeś na 100% 15 cali. Dokładnie Pirelli 185/65/15.
: 31 paź 2010, 9:52
autor: damianos
A możliwe że 15 cali Pirelli.Ale mogli już dać Bridgestone tak jak na felgach! Więc po licho mi taka opona? Uważam że taka zamianka to był dobry pomysł.
: 31 paź 2010, 10:57
autor: duskap
Nie rozumiem Twego bulwersu. Zapasówka jest na dojazd w razie przebicia normalnej opony. Traktowana jest w Linei jak opona dojazdowa (stąd naklejki, że max 80 km/h można na niej jechać). Mogli dać zwykłą dojazdówkę ale wg mnie lepiej jak dali normalne koło bo daje kolosalnie lepszą przyczepność od dojazdówki (którą jeździ się jak na łyżwach).
A zapasówka jest Pirelli bo wszystkie Linee z rozmiarem opon 15" (Fresh, Active) mają opony Pirelli. Poza tym Pirelli, która jest na zapasie jest lepszą oponą niż Bridgestone Turanza ER300.
: 31 paź 2010, 19:40
autor: damianos
Dzięki za info.Ale dlaczego właśnie na tej feldze było napisane max80km? Przecież to była normalna opona i normalna felga,a nie cieniutka dojazdówka.
: 31 paź 2010, 20:25
autor: duskap
Właśnie dlatego, że traktowana jest jako dojazdówka bo jest mniejsza (185 zamiast 195 lub 205) i ma inny bieżnik. Taka bezpieczniejsza dojazdówka

Obecnie Linee sprzedawane w ogóle nie mają koła zapasowego a jedynie zestaw naprawczy. Koło zapasowe wymaga dopłaty 250zł.