Strona 4 z 8
: 05 lis 2011, 8:10
autor: duskap
Ucinając spekulacje... Łączniki są takie same do GP i do Linei. Ojcu w GP zamontowano te same łączniki co u mnie (te same nr katalogowe). ASO chyba wie co robi przy naprawach gwarancyjnych...
: 05 lis 2011, 8:27
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
mwas pisze:
Coval, moje padły ok 10 tys km temu, poprzednie wytrzymały ok 50 tys, z tymi na razie nic się nie dzieje i mam nadzieję, że tak zostanie. Trzeba jednak brać pod uwagę, że Ty masz T-Jet'a, który niestety ma troszkę cięższy przód, jak u nas, zwykłych 8V

Może to mieć zapewne wpływ na szybsze ich padanie u Was, T-Jet'owców

Codziennie jeżdżąc do roboty pokonuję 6 torowisk w jedną stronę, a stan pierwszych 5km drogi to horror. Jeśli łączniki będą padać często, ale tylko one, to ok.
[ Dodano: |5 Lis 2011|, o 08:28 ]
duskap pisze: ASO chyba wie co robi przy naprawach gwarancyjnych...
Nie wierzę, że Ty to napisałeś
[ Dodano: |5 Lis 2011|, o 09:04 ]
Nie jestem przekonany co do identyczności. Skoro numery w eper są inne dla Linei i GP to w czymś musi być różnica. Może jeden być dłuższy od drugiego o np 3mm czego na pierwszy rzut oka nie wyłapiemy.
[ Dodano: |5 Lis 2011|, o 09:14 ]
No i mam. W katalogu Fota lub InterCars są podane wymiary. Do Linei długość to 290mm, a GP 301mm.
: 05 lis 2011, 11:20
autor: smak56
Pewność
duskapa,
duskap pisze:ASO chyba wie co robi przy naprawach gwarancyjnych...
jest niekompatybilna (trudne słowo) ze stopniem zadowolenia z auta i jego obsługi.

: 05 lis 2011, 12:02
autor: Tomek
Coval pisze:Do Linei długość to 290mm, a GP 301mm.
No i wszystko jasne
Bardzo przydatna informacja na przyszłość.
: 05 lis 2011, 13:08
autor: duskap
Panowie to był sarkazm z mojej strony

Jak wiemy więcej wiemy od kochanych ASO na temat naszych aut.
Nie mniej w obu autach na gwarancji zastosowano te same łączniki i pasują. To ten sam shit pod względem wymiarów. Może te z Evo są trwalsze? Chyba, że pozmieniali coś na przestrzeni lat i we wcześniejszych/późniejszych GP są już inne. Tak jak amory w naszych Linkach też już były zmieniane.
Zawias na szczęści jest tani w Lineach. Pomyślcie, że w A4 kosztuje 6x tyle a psuje się tak samo często (lub częściej).
: 05 lis 2011, 20:03
autor: mireks
Coval pisze:
[ Dodano: |5 Lis 2011|, o 09:14 ]
No i mam. W katalogu Fota lub InterCars są podane wymiary. Do Linei długość to 290mm, a GP 301mm.
Coval sprecyzuj o którym piszesz łączniku, bo według epera ten pierwszy jest wspólny dla GP i LINEI, a ten drugi tzn. ten co go mam zainstalowany pasuje min. do GP i GP EVO, ale o LINEI eper nic w tym przypadku nie pisze. I tu może być faktycznie różnica w łącznikach, ale jej powodem może być np. inny rodzaj materiału użytego do wykonania łącznika

: 05 lis 2011, 20:25
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
Ten co masz od GP EVO 50515276 itd jest o 1cm dłuższy od łącznika który powinien być do Linei 51815479
: 06 lis 2011, 8:57
autor: darcyn
proponuje wstrzymać temat do poniedziałku
: 07 lis 2011, 11:14
autor: emmer
Trzeba jednak brać pod uwagę, że Ty masz T-Jet'a, który niestety ma troszkę cięższy przód, jak u nas, zwykłych 8V Może to mieć zapewne wpływ na szybsze ich padanie u Was, T-Jet'owców
chyba nie jest tak źle. moje maja nalatane 72 tys km i na razie spokój.
: 07 lis 2011, 12:47
autor: darcyn
ŁACZNIKI WYGLĄDAJĄ TAK SAMO ALE JEDEN JEST DŁUŻSZY OD DRUGIEGO O JAKIŚ 1cm
co to spowoduje to nie wiem. na pewno coś będzie lekko napięte i szybciej się wyrobi
ps. u mnie łacznik 70zł
: 08 lis 2011, 8:16
autor: mireks
darcyn pisze:ŁACZNIKI WYGLĄDAJĄ TAK SAMO ALE JEDEN JEST DŁUŻSZY OD DRUGIEGO O JAKIŚ 1cm
co to spowoduje to nie wiem. na pewno coś będzie lekko napięte i szybciej się wyrobi
ł
No to %@#%$%^ pięknie

: 08 lis 2011, 9:45
autor: mwas
mireks, będziesz robił burzę w serwisie ?
: 08 lis 2011, 10:12
autor: SZAMAN
ja w weekend zmieniam kółka i przy okazji muszę zobaczyć o co chodzi ,bo z przodu przy skręcie kół gdzieś obciera i nie mogę bez zerknięcia od spodu zlokalizować. Gdzieś czytałem ,ze u kogoś osłona od klocków obcierała ,a co u mnie nie wiem.Ciekawe czy coś innego może tez to czynić prócz osłony.
: 08 lis 2011, 10:21
autor: emmer
a nie macphersony? napisz cos więcej
: 08 lis 2011, 10:48
autor: mwas
SZAMAN, jeśli masz "zgrzytanie" podczas skrętu kół (w sensie w momencie, kiedy kręcisz kierownicą) to zapewne łożyska amortyzatorów, ale jeśli podczas skrętu (w sensie kiedy jedziesz podczas zakrętu, przy skręconych kołach) słyszysz tak jakby coś obcierało, to zapewne osłona zacisków klocków od wewnętrznej strony

Wystarczy ją ciut odgiąć, i już jest cisza
