Strona 4 z 7
: 21 kwie 2011, 11:21
autor: Bernardito
Q pisze:Listwy z tyłu i pedały sam wykonałeś czy zamawiałeś gdzieś? Bo oryginały to chyba nie są?
Podpinam się po to pytanie. Fajny efekt. Pozdrawiam
: 21 kwie 2011, 11:54
autor: SZAMAN
Witajcie
juz odpowiadam; wkładki na pedały zrobiłem sam,natomiast listwa na klapie co zasłaniana dziurkę do kluczyka( to miejsce bywa czasami porysowane kluczem)kupiłem ,a listwę pod klapę sam wyciąłem.To miejsce często się rysuje szczególnie, gdy stawiamy małżonki torbę z zakupami lub szykujemy się na działkę.
zabaweczka sprytnie pomyślana.
pozdrawiam
: 21 kwie 2011, 13:37
autor: daro189
po wizycie w serwisie stwierdzili u mnie jedynie uszkodzenie czujnika air-bag, a co do zapłonu to komputer nie zgłaszał błędów, a nowszej wersji sterowników póki co jeszcze nie ma. najwyżej czas pokaże czy dalej nie zechce odpalać, najwyżej będę ich męczył do skutku

: 21 kwie 2011, 14:54
autor: emmer
daro189 pisze:uszkodzenie czujnika air-bag
a świeciła ci się kontrolka?
: 22 kwie 2011, 6:12
autor: jay_21
daro189, co do Air Bag to sprawdź wtyczki od czujnika obecności kierowcy. Te kable idą pod fotelem i czasem nie ma tam styku. Stąd może zgłaszać błąd.
: 22 kwie 2011, 8:09
autor: Bernardito
jay_21, mi dalej od czasu do czasu wyświetla się przy starcie błąd poduszki. dodatkowo zasłyszałem, iż coś mi tam pod kierownicą jakby - zaczęło szczyrkać delikatnie. Nie wiem jak ten dźwięk określić, słychać przy toczeniu się po parkingu i kręceniu kołem. Może ktoś miał coś podobnego? Pozdrawiam
: 22 kwie 2011, 21:16
autor: daro189
po głebszej analizie doszli do wniosku że centralka od poduszek powietrznych jest uszkodzona i dopiero mają ją zamówić, naturalnie gwarancja to obejmuje:)
: 12 maja 2011, 15:38
autor: SZAMAN
Witam.
Pisałem niedawno o tym ,ze w moim T-jecie po uruchomieniu silnika są podwyższone obroty do ok 1300-1400 i nie tak szybko schodzą do 900. Pisaliście ,ze tak ma być ,bo się rozgrzewa,ale niestety w samochodzie temp. ok. 40 stopni,a obroty i tak wysokie .Jak ruszę to po kilkunastu metrach pomału schodzą do swojego minimum i już później normalnie pracuje.Bywa i tak ,ze jak zrobię przerwę nawet kilkunastu minutową lub godzinną to i tak problem ten sie pojawia.Nic tylko ASO ,bo dopiero ma 4 miesiące.Koleś mówił mi ,że może to być rozregulowana przepustnica ,ale tak daleko nie jestem wdrożony.
Po wizycie w serwisie dam znać co było ,bo każdy może teoretycznie mieć taki problem.
Pozdrawiam.

: 12 maja 2011, 17:28
autor: Rafcio
Wszystkie T-Jety mają to samo jak zapalisz to obroty są ok 1200 a po ok 30 sekundach do minuty spadają na 900 i tak się potem utrzymują. Jest tak u mnie w Linie i u mojego ojca w Bravo (też ma t-jeta) jest to samo. Nie ma się czym przejmować
: 12 maja 2011, 19:37
autor: duskap
SZAMAN, ja też tak mam od nowości i się tym nie przejmuję. Wydaje mi się, że jest to normalne. Dzisiaj w upale również wlazła na wyższe obroty a po 30 sekundach spadły.
Martwi mnie jednak to, że ostatnie kilka uruchomień zimnego silnika u mnie było niefajne. A mianowicie odpaliła, ustawiła się na 1100 obr/min po czym po sekundzie się zdławiła do 500 obr/min (przy czym prawie zgasła) po czym sama zrobiła "przegazowankę" aż do 2000 obr/min po czym spadło do 1100. Dziwne.
: 13 maja 2011, 12:54
autor: SZAMAN
Witaj.
to faktycznie kiepska sprawa jak tak ci skaczą.ja mam jeszcze na gwarancji( dopiero ma 4 miesiące z salonu) i będę u nich niech szukają przyczyny.Wraz ze wzrostem obrotów zwiększa się zużycie paliwa ,a wiec czemu bez jazdy mam dokładając do tego i tak przy drogim mocno paliwie.Ciekawe czy tylko w T-Jetach tak się dzieje czy w 77KM tez .taka poprzednio miałem i nie było kłopotu.
Dzisiaj jeszcze przy 13 trafiła mi się " guma" w tylnym kole.A wiecie co się wbiło....znaczek od merola z kapsla.Wbił się w oponę na 2 cm ,a ułożył się w profilu opony i pomalutku spijał powietrze.Ledwie dojechałem na prawie kapciu do pracy. Naprawa prawie cztery dyszki,ale fachowiec powiedział ,ze gwarantuje ,ze nie puści powietrza ,ale jakość i wytrzymałość opony uległa skróceniu żywotności i tu mnie zmartwił ,bo gumka ma dopiero ze dwa miesiące jazdy.
teraz trzeba będzie bardziej uważać.
pozdrawiam.
: 13 maja 2011, 13:05
autor: Q
W 8V też tak jest i to że latem jest +40 a nie -20 sprawia że silnik rozgrzewa się do swoich +90 szybciej więc podwyższone obroty są przez 30 sekund-minutę a nie 5 minut jak zimą przy włączonym ogrzewaniu. Więc moim zdaniem nie ma o co kruszyć kopii.
Co innego skaczące obroty jak ma duskap..
: 13 maja 2011, 13:54
autor: Rafcio
SZAMAN, i tak Ci w serwisie na to nic nie poradzą bo to mają wszystkie T-Jety
Ja na Twoim miejscu nawet nie pozwolił bym im nic robić z tym bo jeszcze coś mogą zepsuć
: 13 maja 2011, 18:53
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
duskap pisze:
Martwi mnie jednak to, że ostatnie kilka uruchomień zimnego silnika u mnie było niefajne. A mianowicie odpaliła, ustawiła się na 1100 obr/min po czym po sekundzie się zdławiła do 500 obr/min (przy czym prawie zgasła) po czym sama zrobiła "przegazowankę" aż do 2000 obr/min po czym spadło do 1100. Dziwne.
Podczas całej eksploatacji Linei zdarzyło mi się podobnie chyba 4 razy. Silnik odpalił na bardzo niskich obrotach i po dotknięciu gazu wszystko wracało do normy.
: 13 maja 2011, 20:47
autor: will
Może to zwykła niestrawność ,,modyfikowane paliwo''
