Strona 29 z 44
Re: Światła do jazdy dziennej
: 16 wrz 2015, 8:26
autor: ślimak
Ja przeglądy z tymi lampami przechodzę od 2010. Nawet jak mialem odstęp 40 cm. Nadmieniam, że przechodziłem legalnie.
Re: Światła do jazdy dziennej
: 16 wrz 2015, 8:47
autor: Rafcio
Spoko, spotkałem znajomego to go zapytałem. Teraz mam 100% pewość że jest ok

Re: Światła do jazdy dziennej
: 16 wrz 2015, 22:08
autor: Bernardito
Fajnie to wyszło. Gratulacje realizacji.
Re: Światła do jazdy dziennej
: 13 paź 2015, 19:28
autor: tojamarko
Panowie mam pytanka o lampy Magneti Marelli LPQ 080.
Za ile kupowaliście ? Gdzie ? Ile już Wam świecą ? I czy może oferujecie jakiś sklep ?
Re: Światła do jazdy dziennej
: 13 paź 2015, 21:23
autor: Sebek
Kupiłem je na znanym portalu aukcyjnym. Były trochę tańsze jak kupowałem.
http://www.motoart.pl/oferta
Mnie lamy świecą już któryś miesiąc i sprawują się bardzo dobrze. Koledzy z firmy transportowej mają je zabudowane na samochodach RENAULT MAGNUM od kilku lat.
Re: Światła do jazdy dziennej
: 13 paź 2015, 22:55
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
Ja mam chyba 3 lata, nie pamiętam dokładnie. Żadnych problemów.
Re: Światła do jazdy dziennej
: 14 paź 2015, 0:33
autor: smak56
tojamarko pisze:Panowie mam pytanka o lampy Magneti Marelli LPQ 080.
Za ile kupowaliście ? Ile już Wam świecą ?
Świecą od 18.05.2013, kosztowały 153 zł.
Jedyna uwaga jest taka, że przygasają na 2-3 sekundy przy hamowaniu i włączonej klimatyzacji.
Re: Światła do jazdy dziennej
: 14 paź 2015, 14:09
autor: Rafcio
smak56 pisze:tojamarko pisze:Panowie mam pytanka o lampy Magneti Marelli LPQ 080.
Za ile kupowaliście ? Ile już Wam świecą ?
Świecą od 18.05.2013, kosztowały 153 zł.
Jedyna uwaga jest taka, że przygasają na 2-3 sekundy przy hamowaniu i włączonej klimatyzacji.
Kupiłem takie w sierpniu tego roku i u siebie nic takiego nie zaobserwowałem a próbowałem kilka razy
Może U Ciebie Stefan diesel bardziej instalację obciąża albo zależy od akumulatora

Re: Światła do jazdy dziennej
: 14 paź 2015, 14:13
autor: mwas
Nie bardzo wiem co ma tutaj do rzeczy hamowanie, ale przypuszczam, że chodzi o spadek napięcia podczas zapalania się świateł STOPu

Re: Światła do jazdy dziennej
: 14 paź 2015, 14:19
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
Chodzi o pobór prądu przez wentylator chłodnicy przy włączonej klimie + światła stop. Na wolnych obrotach alternator tak słabo ładuje, że chwilowy spadek napięcia powoduje mruganie dziennych. Mam tak samo.
Re: Światła do jazdy dziennej
: 14 paź 2015, 15:29
autor: Rafcio
Ja próbowałem z moimi Magneti Marelli LPQ 080 przy upale, klima chłodzenie na max oraz światło stop i nic nie przygasało
Re: Światła do jazdy dziennej
: 14 paź 2015, 15:48
autor: smak56
Kuzyn_z_Sosnowca pisze:Chodzi o pobór prądu przez wentylator chłodnicy przy włączonej klimie + światła stop. Na wolnych obrotach alternator tak słabo ładuje, że chwilowy spadek napięcia powoduje mruganie dziennych. Mam tak samo.
U mnie to był skrót myślowy, a Ty napisałeś dokładnie to co ja miałem na myśli

Rafcio, akumulator mam nówkę sztukę FIAMM i jest tak samo jak było na starym (przed wymianą).
Re: Światła do jazdy dziennej
: 14 paź 2015, 15:55
autor: mwas
Bo to nie kwestia aku a raczej alternatora

Re: Światła do jazdy dziennej
: 14 sty 2016, 14:03
autor: KaLvI
Witam. Przepraszam za odkop, ale mam problem. Mam już przez długi czas LEDy firmy Magneti Marelli wymieniane powyżej.
Montowane były około rok temu, wtedy akumulator w moim aucie miał już dobre 5 lat jak nie więcej. Przez ostatnie mrozy akumulator w końcu padł. Po wymienieniu akumulatora na nowy pojawił się problem z LEDami. Przy starym akumulatorze po wyłączeniu silnika LEDy gasły po 2 - 3 sekundach. Teraz przy nowym akumulatorze LEDy wyłączają się różnie - raz po paru sekundach, a raz po nawet ponad minucie. W czym tkwi problem? Mogę się mylić, ale podejrzewam, że nowy akumulator po wyłączeniu silnika daje na tyle duże napięcie, że światła świecą czasami jeszcze przez minutę, aż napięcie spadnie. Czy ktoś ma tak samo, czy jest to normalne? Może jednak coś jest nie tak z modułem sterującym.
Re: Światła do jazdy dziennej
: 14 sty 2016, 14:18
autor: mwas
Witaj przybyszu...
Odnośnie problemu, jaki opisujesz, to mi to wygląda dokładnie na to, o czym wspominasz - nowy, świeży akumulator jest na tyle mocny, że po wyłączeniu silnika wysoki stan napięcia utrzymuje się jeszcze na tyle długo, że automat sterowania światłami uznaje, że ładowanie jeszcze się odbywa. Dlatego ja, jak się w końcu doczekam montażu wybranych przeze mnie światełek, nie będę się wpinał sterowaniem bezpośrednio do plusa i zdawał się na elektronikę sterownika, tylko sterowanie podłączę pod plus "po stacyjce" - wtedy wszystko będzie jasne - wyłączam stacyjkę, napięcie sterujące całkowicie zanika i światła się wyłączają
