Re: Macie w planach zagazować auto ?
: 31 paź 2012, 22:13
czy odczuwacie spadek mocy w V8 podczas jazdy na gazie?
www.lineaklubpolska.pl
https://www.lineaklubpolska.pl/
Dokładnie jak napisał Maciej!mwas pisze:Ale z tego co koledzy opisują, w T-Jet'cie też nie odczuwa się spadku mocy, więc dlaczego miałby być w 8VGrunt to dobrze wyregulowana instalacja
Najlepsza możliwa opcja.1:1 czyli zakres analizatora widma pracy Pb i LPG zbliżony do idealnie lub bardzo przybliżonych wartości. Spalanie LPG wzrasta wtedy do około 1 litra więcej na 100 km, moc na Pb i LPG pozostaje taka sama. Ja właśnie mam ten sposób regulacji instalacji LPG, bardzo sobie go chwalę. Spalanie LPG oscyluje w zakresie 8-9 l LPG/100 km (70% miasto - 30% trasa)
helletic, a weź mnie oświeć jakim cudem jest to możliwe ?helletic pisze: 3. parametry znacznie przewyższające mocą pracę na Pb. Jest możliwość uzyskania przyrostu mocy na LPG nawet do 20 KM. Coś kosztem czegoś - szybsze wypalanie się gniazd zaworowych.
Mam gaz nie od dziś, a że jak coś mam, to lubię drążyć temat, więc to są ciekawostki z polecanych i rzetelnych punktów montowania instalacji LPG.
Helletic, z całym szacunkiem - ale nie rozumiesz problemu. Albo źle tłumaczysz i ja nie rozumiem.helletic pisze:Także możliwe jest dostarczenie większej ilości powietrza silnikom 8V, gdyż to komputer steruje otwieraniem przepustnicy.
Ale ja tylko na to czekam ! Powaga.helletic pisze: Szukam dalej i sylwku z całym szacunkiem...ale udowodnię Tobie, że się nie myliłem
piszę tak, bo szukam przeróżnych przykładów na różnych silnikach, by udowodnić Tobie, że się mylisz i że dana pojemność 1400 cm3 nie może mieć sztywno 77 KM, tylko zależne to jest od wszystkiego co zawarte jest w budowie tego silnika, także i soft. Zatem zmiany w sofcie kompa od LPG spowodują przyrost mocy silnika pracującego na LPG.sylwku pisze:helletic, dryfujesz i zmieniasz temat na różnice konstrukcyjne w silnikach