Strona 3 z 3
: 01 gru 2010, 21:12
autor: Andi
Taka rdza ,to pikuś. A u mnie to pierwszy fiat, który w tak superowym stanie przetrwał przez trzy i pół roku. No i zero rdzy. I tak patrzę po katalogach i jeszcze lepszego dla mnie auta nie sprzedają. A naklaskałem 50 tys. km. żaden wynik , ale mimo wszystko się cieszę.
: 02 gru 2010, 13:58
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
Może Turki oprócz smaru także zapomnieli o cynkowaniu blach
: 09 gru 2010, 12:11
autor: sebastianc78
chyba bym się nie zdziwił jak by jednak zapomnieli o cynkowaniu, u nich gorąco nie maja głowy do pierdół.
: 09 gru 2010, 12:31
autor: Q
Dodam że dach nie jest ocynkowany na 100%
Zeszłej zimy ktoś bardzo brzydko potraktował moją linkę stojącą na parkingu i zaraz nad tylną szybą miałem dwa wgniecenia tak że lakier odszedł.
W Polsce dachu nie mieli i zanim sprowadzili to 2 miesiące im zajęło - w międzyczasie odkryte miejsca (bez lakieru) pordzewiały.
Co ciekawe jak wymienili dach to od razu z przednią i tylną szybą
: 09 gru 2010, 13:35
autor: M
bali się o klej do szyb trudno się dziwić
: 09 gru 2010, 19:59
autor: duskap
Q pisze:Dodam że dach nie jest ocynkowany na 100%
Ocynkowana jest całość. Auta są zanurzane całkowicie w antykorozyjnych preparatach. Widzieliśmy z Jery'm w Tychach jak to robią a w Turcji jest identyczna technologia produkcji.
[ Dodano: |9 Gru 2010|, o 20:00 ]
Q, miałeś dach wymieniany?
: 09 gru 2010, 20:56
autor: Q
Tak
Te wgięcia były paskudne (jak by ktoś dwa razy w dach czymś walnął) i szybko zaczęły rdzewieć - chyba, że te preparaty razem z lakierem odeszły, albo nie są do końca antykorozyjne.
Poszło z AC - wymieniony cały dach + szyby przód tył.
: 09 gru 2010, 21:07
autor: molwal
według technologi Audatex przy wymianie dachu należy wymienić szyby. Podobnie jest przy wymianie tylnego błotnika technologia przewiduje wymianę szyby tylnej.
: 09 gru 2010, 23:38
autor: duskap
Q, ciekawe czy z czasem ta wymiana dachu nie wyjdzie (np. rdza, odpadanie lakieru itd). To dość duża ingerencja w auto->ważne, że dobrze to zrobili.
: 10 gru 2010, 8:34
autor: emmer
wcale mnie to nie dziwi. przeciez tez miałem napawiany dach z powodu korozji.
: 10 gru 2010, 14:57
autor: sebastianc78
duskap pisze:Q pisze:Dodam że dach nie jest ocynkowany na 100%
Ocynkowana jest całość. Auta są zanurzane całkowicie w antykorozyjnych preparatach. Widzieliśmy z Jery'm w Tychach jak to robią a w Turcji jest identyczna technologia produkcji.
[ Dodano: |9 Gru 2010|, o 20:00 ]
Q, miałeś dach wymieniany?
Może Turcy zapomnieli wypełnić kadź tymi preparatami

i zanurzali w pustą kadź

: 10 gru 2010, 19:16
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
sebastianc78 pisze:Może Turcy zapomnieli wypełnić kadź tymi preparatami

i zanurzali w pustą kadź

To jest to! Blacha zabezpieczona antykorozyjnie poprzez galwanizacje powietrzem
